Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Boží soud

12. 05. 2009
1
15
1207
Autor
incredibilis

co se stane, když myslíme, že jsme umřeli?

Boží soud? 

 Žil jsi jako sebejistý muž.

Teď umíráš, na svém chřtánu, jako bys měl nůž.

    Tvůj život, kolik dobra jsi jen vykonal?

Tvá smrt je tu, pozdě na to, aby svědomí své zpytoval.

    Myšlenky tvé na bílo upínáš , duši černou, na slasti života si vzpomínáš.

    Vzpomeň tedy kolika lidem jsi jen pomohl, kolik lidí jsi rozveselil, říkáš teď, že víc udělat jsi nemohl.

    Slza, po tváři ti stéká, tíha hříchu, již není ti jak dříve z nelítosti ti do smíchu.

Nejsi sám, kdo roní slzy, kdo cítí se vin, ano, tvůj šat skrápí slzy, slzy hříšných konkubín.

     Jsou pod tebou a pláčí, avšak jsou hříchem ztěžklé, jen slzy smutku, nahoru stoupat stačí.

Nahoru kde bílo je, hledíš tam, tam kde je spása a naděje.

      Ty teď člověče stojíš a je pozdě. Strašně se bojíš, uchyluješ se k vraždě.

  Pozdě člověče, tvé tělo je již dávno bez života, před tebou již nekončící mrazivá samota.

          Samotu, ano, ty teď jako hozen lvům.Omyl, hůře, nikdy nespatříš Boží trůn.

 Zhřešil jsi,teď  vrátit vše bys chtěl.

    Tak se probuď člověče, jen svou budoucnost ve snu jsi zřel.

Dostal jsi poslední možnost, teď jdi a žij dobře, vzpomeň na skromnost.

       Mysli, že sny se často plní, jak už to tak bývá.

Nezapomeň člověče, Bůh, ten se dívá…..

 


15 názorů

klobúk
18. 08. 2009
Dát tip
ja s tebou zdielam rovnaky nazor, len hovorim co je dnes in.

na Boha nadávat? prečo? naše chyby, proč vinit boha?

klobúk
17. 08. 2009
Dát tip
no mozno je to ironia.. nefim

klobúk
17. 08. 2009
Dát tip
na tuto temu to mohlo byt aj lepsie, napad dobry, ja sa k tobu staviam pozitivne.. ale BOHUzial dnes to nie je in.. mal si na Boha nadavat, dostal by si viac tipov

diky, ja to ale nemyslel zle, myslel sem, že tě spíše potěší...

Je to dobré,ačkoliv mě nasral tvůj názor na mě.

Petrusha
13. 05. 2009
Dát tip
ja pijem bez mlieka a bez cukru :) vidíš? hovorila som to :)

to jo, ja davam dve kostky a hodně mlieka:-)

Petrusha
13. 05. 2009
Dát tip
proste iná :) čo človek, to chuť :)

a že aká, je teda tvoja šíkla kávy?:-)

Petrusha
13. 05. 2009
Dát tip
ja keď som mrtva, tak si ani moc nemyslím :) kvalitu dielka nedokážem posúdiť nie je to moja šálka kávy :)

Rajmund
12. 05. 2009
Dát tip
utkvělý romantïzmus?

L.u.c.i.e86
12. 05. 2009
Dát tip
Zamyšlení nad životem.. Krásně napsáno, takové hluboké, promyšlené, mně asi nikdy nic takového nenapadne.. Nezapomeň, člověče, Bůh, ten se dívá!! Řídí se tím autor, hmm?:)Líbí se mi to!

Kristus ne.

Norsko 1
12. 05. 2009
Dát tip
Kristus ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru