Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Navždy

13. 05. 2009
0
9
442
Autor
chobotniczka
Černý hrnek černé kávy
černé srdce z černé slávy
MILUJI
Bílá nitka z bílé cívky
bílá duše bílé dívky
NENÁVIDÍM
Bílá smrt a černá láska
černá rakev, bílá páska
UMÍRÁM
Tiché tóny její řeči
tichý pláč v poslední křeči
NAVŽDY
 

9 názorů

Miroslawek
13. 05. 2009
Dát tip
Hehe... přibližovat umění široké veřejnosti... a pak že bolševické ptydepe i 20 let po smrti režimu nežije jinde než v Haló novinách, na novoroční jolce KSČM a 1. máji ;o) Děvenko, dovol, abych ti připomenul, že úkolem umělce není přibližovat své umění široké, ani jakkoli jinak definované veřejnosti. Ostatně ty se toho nedopouštíš, takže nechápu, proč o tom vlastně hovoříš.

zato tvoje fantazie chlapče je za hranicemi běžného lidského chápání, ale proč vlastně přibližovat umění široké veřejnosti, když si můžeš v klidu žít ve svém vlastním bezchybném světě....

Miroslawek
13. 05. 2009
Dát tip
slabé - rýmy, rytmus... o jazykové zručnosti, obraznosti, fantazii ani nemluvě...

výhodou písmáka je to, že na všechno, co tu zveřejníš, dostaneš hned reakci. Někdy příznivou, někdy negativní, ale obojí je dobré, protože tě to někam posune. Jestli tedy chceš. Třeba tě to po pár špatných kritikách přestane bavit, nebo naopak začneš víc svá díla pilovat...základ je hodně číst. I na písmáku i papírové knížky. A promiň mi to mentorování "dříve narozeného" :o)

ale nerozezlívá, jen mi to připadá laciné, jestli tobě ne, tak to klidně používej, když jsi později narozená :o)

aha no vidíš, to se teda omlouvám, ale ta láska/páska mi tak utkvěla, že vás dříve narozené to tak rozezlívá....ale to je účel kritiky a já to beru

jo tady...a to jsem ani nebyl já...:o) o cívce/dívce ani nemluvě...:o)

páska láska já myslel že to už nikdy neuvidím.....posměch

WhiteHawk
13. 05. 2009
Dát tip
Me osobne se to moc libilo. Je v tom zobrazena cast zivota...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru