Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dávno z učňáku

13. 05. 2009
5
13
2045
Autor
Bracha

Víš,ségra, když jsi vždycky přijela po roce domů, nevěděla jsi nic ,nešlas ani do kina.....Já nechápal, jak tady vůbec můžeš žít.Pak jsme se přesunuli dozadu za barák, dali cígo,..ale ani ten plamínek ti nesvítil. A ten tvůj tak stál-nebyl jsem jediný, kdo nevěděl,k am před ním schovat oči....a pak jsi odjela a všechno bylo zase jak předtím-mamka občas brečela, táta měl ty podlitý oči a dny se táhly jak rozladěná harmonika.....kdy jsem chtěl chodit po Praze a bavit se s bezdomovcema, nebýt hlavně tady, na vsi, u krav....myslel jsem, že když pudu na vojnu,že to mám za pár, za chvilku jsem zas doma...no ale nějak se to celý ...přemejšlel jsem,proč jsi mi tenkrát řekla,že jsem kretén, běžel jsem přes celý letiště a padal už na hubu,když ty jsi stála u vrátnice,slušelo ti to....neposlouchalas...ještě to tak pořád děláš? 


13 názorů

Jinotajná
16. 05. 2009
Dát tip
čteš se opravdu dobře. Nelituju že jsem sem zabloudila. Co zkusit něco delšího?

Bracha
14. 05. 2009
Dát tip
to sem rád,dík

cakvicka
14. 05. 2009
Dát tip
dobře se to čte,jedna

Bracha
14. 05. 2009
Dát tip
aha,no,to sem celej já..sorry,jsem disgrafik

Bracha
13. 05. 2009
Dát tip
aha,tak to je normální?-To jsem ještě nezažil Díky ti

Bracha
13. 05. 2009
Dát tip
dík,oběma..hele ,nevíte někdo,proč mám tu stránku takhle ujetou,všem to de odsdola nahoru a mě jaksi odhora dolů..(?)

..docela síla,...čau,bracha

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru