Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

L

14. 05. 2009
2
8
1202
Autor
BTF

Dávný pocit


Vítr se zvedl
osud tomu tak chtěl.

Z hromady velké vybral nejkrásnější z děl

Otevřel TĚ a stranu první vybral

Napospas jí tě celičkou vydal.

Byla jsi čistá jak padlý sníh
a přesto s vůní kterou má hřích

A snad i hlad měla a toužit chtěla

Dveře Tobě otevřela

Na maličký okamžik

Tys postřeh měla

Tobě stačil jen mžik

8 názorů

Bíša
14. 05. 2009
Dát tip
Jen tak pro radost psát a emoce uvolňovat...

BTF
14. 05. 2009
Dát tip
a co je to ten kýč? :D

ou... lehce kýč, hm?

dogys
14. 05. 2009
Dát tip
začátek dobrý ale pak: "měla - chtěla - otevřela - měla" trochu mi to drhne. nevím, třeba se nenutit tolik do rýmů.

Petrusha
14. 05. 2009
Dát tip
to som rada :)

BTF
14. 05. 2009
Dát tip
Uvidíme jestli se mi podaří hrát si se slovy v budoucnu :) samozřejmě neberu tvoje slova v zlom :) jsem za ně ráda. Já totiž nemam ráda lidi co neumí říct co si myslí.

Petrusha
14. 05. 2009
Dát tip
Skús sa trochu vyvarovať slovných spojení na efekt (ktorých sa dopustí i dopustil každý, takže neber moje slová v zlom) osud tomu tak chtěl, napospas jí vydal - vo vyjadrení jednoduchého pocitu sú to trochu silné pózy pocit hneď na začiatku prirovnávaš k vetru ... k niečomu ľahkému, nezrážaj to hneď navyše k tomuto textu by možno sedelo viacej voľnejšie vyjadrenie bez pokusu o rýmy (rým nie je vždy výhrou pre poéziu) Byla jsi čistá jak padlý sníh a přesto s vůní kterou má hřích totiž vyznieva torchu ako keby nevedela, ako napísať to, čo si chcela ... Byla jsi čístá, jen vůně sněhu v tobě nesla náznak hříchu (sorry za chyby :))) - len príklad a hlad jsi měla toužit chtěla ... Pokračuj, pocit, námet pekné, len trochu viacej hry to chce:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru