Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Obyčejný den

03. 09. 2001
3
0
1727
Autor
pauper

16. 6. 1994

Na blankytnou oblohu vyšlo slunce a jeho paprsky se třpytily na perličkách chladivé rosy. Kohout zazpíval svůj ranní pozdrav, vlaštovky se vydaly shánět potravu. V nedalekém roubeném stavení se děti probouzely z osvěžujícího spánku. Omyly se studenou vodou a usedly k masivnímu dubovému stolu. Dosyta se najedly chleba se sýrem a jemně nasekanou pažitkou a napily se mléka. Poklidily stavení a vyběhly na louku – mladí, zdraví, skotačiví. Celé dny trávily v zajetí her. Dívky vily věnce z lučních květin, chlapci stavěli u potoka kolotající mlýnky.

Rozdělaly oheň a v popeli upekly brambory. Zajedly je lesními plody a drahnou chvíli odpočívaly, pozorujíce čarokrásná oblaka. Odpoledne nosily dříví, sbíraly lesní plody a hrály si v lese.

Na krajinu se snášel večer. Děti si uvařily hrachovou kaši. Seděly okolo petrolejové lampy a povídaly si o svých myšlenkách a radostech. Po celodenní činnosti se jim začaly klížit oči. Daly ještě dobrou noc domácím skřítkům a šly spat


horák
11. 02. 2002
Dát tip
To je nějakej diktát, ne? Měl jsem co dělat, abych chytal ta i,y. Hned to doporučím.

Print
06. 09. 2001
Dát tip
:-) *!

papouch
06. 09. 2001
Dát tip
výraz -koketovat s literaturvou- jsem vymyslel už pradávno :-))) a mám na něj kopí.rajt (©® papouch™ 1976) :-)

zolli
06. 09. 2001
Dát tip
Ti do toho rajtovat nebudu si ho měj.

papouch
06. 09. 2001
Dát tip
Si ho mám! (stihomam) :-)

pauper
05. 09. 2001
Dát tip
Nejak jsem do prologu zapomnel napsat, ze to patri do Eklhaftniho slabikare, ktery jsem s kamarady kdysi psali :-)

Deltex
05. 09. 2001
Dát tip
:o) *!

papouch
05. 09. 2001
Dát tip
no já to vzal jako srandu hnedle :-) Eklhaftní slabikář - to musela bejt síla :-))) Možná by stálo za to jej vydat jako povinnou četbu všem nadšeným prvoautorům koketujícím s literaturvou :-)

StvN
05. 09. 2001
Dát tip
pauper - tak to jo, a ten slabikář, ten bych taky rád viděl

zolli
05. 09. 2001
Dát tip
:o) eklhaftní slabikář? Až to vyjde chci jednu eklvýtlač. Literaturva s koketováním. Ty asociace, puchálku, vytváříš záměrně, nebo jsem tak postižená jen já...?

zirafka
04. 09. 2001
Dát tip
viz Albireo :)

StvN
04. 09. 2001
Dát tip
to je tak krásně plnohodnotnej kýč, že by se i babička podivila

kafka
03. 09. 2001
Dát tip
:) čisté jako čerstvě vyprané prádlo, sušící se na slunci v trávě... *!

papouch
03. 09. 2001
Dát tip
...tak jako na Starém Bělidle, kde vládl klid a mír a život pomalounku utíkal... :-)

Albireo
03. 09. 2001
Dát tip
Tak přemýšlím, jestli je to myšleno vážně, nbo jako sranda. Asi to druhé.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru