Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slíbili jsme si..

14. 05. 2009
0
2
610
Autor
czokies
Musím za ním. Nemůže mi tohle udělat! Rozejít se se mnou po tom všem, co jsme prožili! Nee! Běžím temnou ulicí, od pusy se mi line pára, šála za mnou vlaje. Že si našel jinou? Jakto? Já jsem mu nestačila?! Dala jsem mu všechno..dala jsem mu svůj čas, lásku, sebe! A po dvou letech mě opustí? Slíbili jsme si, že budeme navždy spolu, tehdy, pod třeští. A on mě teď chce opustit? Tak co je to za slib? Že spolu budeme napořád! Pod jejími okny zastavím, chvíli koukám na stíny v rozsvíceném okně, jak se smějí a objímají a pak zakříčím jeho jméno. Z plnejch plic! Má to svůj účinek. Vylezou na balkón - spolu! Rve mi to srdce, když ho s ní vidím! Proč?! Říká mi, ať už ho nechám konečně být, že to zkončilo. Připomínám mu náš slib pod třešní, že se nikdy neopustíme. Ta jeho se tomu zasměje a vejde dovnitř. On se na mě zadívá a pak mi jednoduš eoznámí: "Miluju ji víc, než jsem miloval tebe!" a zajde dovnitř, zavře a zatáhne závěsy. Moje láska! Onje můj, né její! Se slzami v očích běžím dál. Nechce se mi na nic myslet. Vběhnu na silnici a stojím za zatáčkou. Ano, už jede. Slyším jeho zvuk. Svítí na mě svými světly. Troubí, brzdí, ale přes náledí se nic neděje. Zakreju si obličej rukama a už jenom padám...

2 názory

Sharinkab
14. 05. 2009
Dát tip
Jo, dobrý, když si to píšeš do deníčku. Chápu, že to může tvé duši ulevit, ale jako povídka mi to přijde velmi neoriginální, plné různých klišé...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru