Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska

15. 05. 2009
0
4
444
Autor
Michajl

Láska není jen slovo,

je to lidský cit pro každého,

milovat není hřích,

pocity jsou v našich srdcích,

láska je někdy složitá,

a často i zatracovaná,

je to někdy hněv nebo vášeň,

uvnitř srdce vzplane oheň,

nemohu se tě dotknout,

jsi hvězda, která nechce spadnout,

proč taková jseš,

mám zemřít zítra či dnes,

pojď se mnou,

obklopím tě něhou,

mám tě rád,

co více si můžeš přát.


4 názory

lele
15. 05. 2009
Dát tip
nechcela som byt extrémne poúčavá...to nie.ale radšej takto ako naraziť na nejakú militantnú feministku... :))

Michajl
15. 05. 2009
Dát tip
díky za kritiku, pokusím se poučit:-)

lele
15. 05. 2009
Dát tip
a trochu skromnosti?pozor na to majetnícke: "mám tě rád / co více si múžeš přát" toto sa nemôže páčiť žiadnej ženskej, teda - mne by sa nie.a sorry za to u bez krúžku - slovenská klávesnica :)

Santi€
15. 05. 2009
Dát tip
nejvíc nějaký potenciál má veršík "obklopím tě něhou" a...padající hvězda dá chvilku potěšení, můžeš si něco přát, ale pak vlastně umře... Miško, tohle je přesně to, co není báseň. V sms by ta dotyčná po tomhle možná pookřála, ale umění na tom nezbuduješ. tohle už sto padesát tisíckrát bylo napsáno a ještě sto padesát tisíckrát bude a pokud chceš být jedinečný, musíš najít nová slova, nové způsoby, jak to říct. čti a čti, rozšiřuj si obzory a slovní zásobu. a žij a dívej se kolem sebe...a pak až třeba piš. a neplácni hned to první, co tě napadne. přemýšlej, hledej varianty, ekvivalenty, škrtej, nebuď spokojený. to pravé ořechové vykristalizuje...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru