Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ach ta naše Karol....1.díl

15. 05. 2009
0
6
513
Autor
Kačule

Děj je volný většinou navazuje na kapitoly.Třeba jedna kapitola je o tom jak jde hlavní aktérka na soutěž. Postavy: Karol(Karolína):Je to 14-ti letá holka , která bydlí v městečku Cardifu .Zije tam s maminkou a tatínkem.Ten je ale většínou na služebních cestách. Anna:Nejlepší kamarádka Karol.Neumí si život bez Karol představit Jess(Jessica):Sestřenice Karol a taky její kamarádka Za chyby se předem omlouvám!

" Karol, Karol, pojď na snídani" Slyšela jsem matčin hlas z kuchyně. Koukla jsem se na budík. Bylo tam 7 hodin " Ach ne!! Já si zapomněla nastavit budík na půl sedmé! " Slíbila jsem Anně ,že s ním půjdu před školou plavat! Vyběhnu z postele a hledám mobil . " Kde je??? Jejda kde jsem ho dala?? Jo tady je! V seznamu hledám Annu , Alina, Anděla, jo tady je Anna . Slyším jak telefon vyzvání. Anna ho zvedla. "Karolko promiň,já si nenastavila budík mociky se omlouvám!" Vyhrkla ze sebe " Ahoj Ani! Tos mě ale zarazila! Právě kvůli toho volám! Já si taky nenastavila budík! Tak tím pádem se nic neděje! Tak ahoj ve škole!" Zavěsila jsem. Sedla jsem si k zrcadlu a koukla jsem se na sebe . Uvědomila jsem si , že bez nalíčení jsem k nepoznání! Vždy mé oči zdobí linky ,perleťové stíny taky řasenka. Mrkla jsem na budík a zjistila jsem že jsem promarnila 10 minut. Zvedla jsem se ze židle a šla ke skříni. Otevřela ji a nemohla jsem věřit svým očím! Nikdy jsem si neuvědomila, že mám tolik oblečení! " Tak co si dnes vyberu?" Koukla jsem se z okna a viděla krásné teplé letní ráno. Ze skříně jsem vytáhla šaty . Nasoukala jsem se do nich. Sedla jsem si k zrcadlu ,rozčesala si vlasy ,sepla je sponkou. Z kelímku jsem vytáhla oční linky. Namalovala jsem si oči . Potom jsem si je natřela perleťovým stínem a nakonec jsem použila řasenku. Málem bych zapomněla na lesk. Mám ho ráda. Chutná po jahodách. Odběhla jsme k posteli a ustlala ji. Uslyšela jsem kroky a klepání na dveře. Za chvíli vešla máma "Karol ,já myslela že ještě spíš!" řekla máma " Ne já jsem vzhůru už od sedmi! Co je dnes k snídani?" Zeptala jsem se " Dneska máš jogurt a lupínky." Seběhla jsem dolů ze schodů přímo do kuchyně .Na stole jsme měla připravený čaj a jogurt s lupínky.Když jsem vše snědla ,šla jsem do pokoje pro kabelu. Vytáhla z ní sešit do fyziky a vzala ji dolů. Rozloučila jsem se s mámou a šla před dům čekat na autobus. Nečekala jsem déle než 2 minuty.Pozdravila jsem řidičku a hledala 2 místa " Á poslední!" zamumlala jsem si. Za 5 minut jsme zastavili u Anny . " Ahoj Anno,to je velká škoda že jsme zaspaly viď?" řekla jsem " Ahoj Karolko ,Jo je ,vidím že držíš fyziku mi něco píšeme?" zeptala se " Ty jsi zapomněla na tu velkou písemku??" "No asi jo,ale štěstí je že fyzika je až 7. hodinu." Zanedlouho jsme byli u školy. Vešla jsem z Annou do školy a hledala moji skříňku.Schovala jsem si kabelu a vytáhla jsem si matematiku kterou jsme tu zapomněla. Vešla jsem do třídy. Dala jsme si věci na lavici a otočila se k Anně "A co kdybychom zašly na ten bazén zítra?" zeptala jsem se "Jo bude to super ,doufám že tase nezaspím!!"Potom zazvonilo a přišla paní učitelka McBealová "Sedněte si!" zavelela . Zjistila jestli někdo chylí a když zjistila že jsme všichni ,pousmála se. "Jasmíno rozdej páteční písemné práce." Jasmína se postavila a došla pro písemky. Já jsem dostala 1 a Anna taky, to bude asi tím že jsme se společně učily! Uprostřed hodiny mi na lavici přistál dopis. Otevřela jsem ho a přečetla jsem si. "Ahoj nechceš jít odpoledne do města? Otevřeli tam nový obchod s kosmetikou. Prý není ani moc drahý! Anna" Koukla jsem se na ni a odepsala " Ahoj Aničko to víš že půjdu moje tužka na oči vypovídá službu! Máš taky nějaké kosmetické trable?? Karol" Odepsala jsem a rychle jsem opsala příklad z tabule. Za nedlouho zazvonilo. Anna přišla ke mně a odpověděla "Já?? Jo mám. Strašně se mi líbí tvůj styl líčení.Nemohla bys mě to naučit? Myslím to líčení! Odpověděla jsem ji. " Jo Aničko to víš že ti pomůžu .Dnes ti něco pomůžu koupit a o víkendu u nás přespíš jo??Zeptala jsme se. "Jo" Odpověděla. Vzala jsem si věci z matematiky a šla jsem vyměnit za biologii.ta uběhla strašně rychle. Po hodině jsme řekla Anně ať si vezme sešit a půjdeme se učit. Byla velká 30 minutová přestávka. Vyšly jsme ze školy a sedly si na trávu,otevřely sešity a začaly se učit.Asi 5 minut před další hodinou jsme vše uměly. Podle rozvrhu jsme měly mít jazyk tělocvik,informatiku a nakonec fyziku .První 4 hodiny uběhly rychle. V poslední hodině nám paní učitelka oznámila že hodina odpadá! Byli jsme všichni šťastní.Rychle jsme běželi na oběd ,potom na autobus.Do města jsme byly domluvené ve 3 hodiny.Přijela jsem domů,máma nebyla ještě doma a táta je na služební cestě.Vešla jsem do pokoje a místo šatů jsme si oblékla sukni a nátělník.Z pokladničky jsem si vytáhla 30 euro dala jsem si je do peněženky a tu do kabelky.Sešla jsem do kuchyně a ze spíže vytáhla Snikrs .Vyšla jsem z domu ,zamkla a klíče pohodila do kabelky. Šla jsem cestou do města.

6 názorů

Děj je volný většinou navazuje na kapitoly.Třeba jedna kapitola je o tom jak jde hlavní aktérka na soutěž. >>> to snad nemyslíš vážně ? Tohle je fakt slabý i na desetiletou holku. promiň, ale tohle fakt ne. piš dál, ale dalších pět let to sem nedávej

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru