Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sršeň

05. 09. 2001
7
0
3098
Autor
AZALIN

Zabil jsem sršně.

Krásnýho sršně.

Seděl na trávě.

Hřál se na sluníčku.

A já jsem ho zabil.

Byl jsem silnější.

Vyhrál jsem.

Zabil jsem sršně.

Nádhernýho sršně.

A teď jsem na tom hůř než on.

Sršeň mi už odpustil.

Jako svíčka, která dává světlo všem.

I tomu, kdo ji sfoukne.

Jako strom, který dává kyslík všem.

I tomu, kdo jej podřízne.

Ano, sršeň mi odpustil.

Jen já sobě ještě ne.

Zabil jsem se.

Dneska v trávě.

Zabíjím se.

Každej den.

Odpusťme si navzájem.


horák
17. 12. 2001
Dát tip
Je to trochu osobitý styl. Koukal jsem i na tu novější věc a jsem zmaten, jestli jde o hledání trochu jiné cesty či o malou nedokonalost - myslím to opakování, ta Cimrmanovská absolutnost apod.

Janis
05. 10. 2001
Dát tip
*!

Sýkorka
12. 09. 2001
Dát tip
Azalin: Ja viem, že je to pravda, ale zároveň veľmi dobre viem, že je to krásna alegória. Nikdy som nenapísala, že to vnímaš ty ako alegóriu. Nepochybujem, že si to zažil. Ja to ale vnímam širšie. :o)

zoo
11. 09. 2001
Dát tip
... hezkej sršník, Azalínku. Si vybavuju, jak jsem jako dítě shodila soukmenovkyni na táboře do přehrady, páč šla po vážce. :-)) Ovšem někdy převáží i opačné impulsy a tak mám taky krosnu mrtvolek. Ale aspoň dodnes cajdám před dům s každou můrou a vyndávám stejně šetrně z bytu i brouky. Aspoň tak. :-)

Suppe
11. 09. 2001
Dát tip
po dlouhe dobe dilo s myslenkou. diky moc tip

AZALIN
11. 09. 2001
Dát tip
Sýkorka: Myslím, že nerozumíš vůbec, protože to není žádná alegorie, ale pravda pravdoucí.. ;-) zoo: Tak. Díky.. :-)

zolli
11. 09. 2001
Dát tip
hezky sršíš!

Sýkorka
08. 09. 2001
Dát tip
Pekná alegória, ktorej dokonale rozumiem.

Bříza
06. 09. 2001
Dát tip
AZI ... :c) ... tak dobře .... já Ti teda odpouštím ...... už se tím protentokrát netrap - ale nezapomeň na to - nezapomeň na sebe !!!! PS: jo - a ... taky bych potřeboval, abys mi odpustil .... :c) zabil jsem houbu ! Víš kolik to bylo buněk ?!?

rak
06. 09. 2001
Dát tip
Odpuštěno jest.

Gastarbajtr
05. 09. 2001
Dát tip
já taky nedávno zabil sršně, protože mi lítal v pokoji, ale takhle jsem nad tím neuvažoval...

Litochowitz
05. 09. 2001
Dát tip
Co jinýho mu zbylo...už jsem dlouho nic nezabyl, kromě několika krásných chvil....

hermit
05. 09. 2001
Dát tip
zajímavé, líbí se mi nápad

Wopi
05. 09. 2001
Dát tip
jo, včera to byla Metitační, dneska je meditační... tenhle pocit znám moc dobře...

Helča
05. 09. 2001
Dát tip
Odpustit si je někdy těžší než, odpustit druhým. Ale odpusť si, jinak bys se sebou moc vyšel... :-)

kafka
05. 09. 2001
Dát tip
*!

Danny
05. 09. 2001
Dát tip
aj vaj odpuštění je těžká věc báseň výborná, tipuji

Albireo
05. 09. 2001
Dát tip
Dobrá báseň, se ztajenou hloubkou.

Vio
05. 09. 2001
Dát tip
Ta hloubka není "ztajená" ani náhodou... Jasně čitelné...

Diana
05. 09. 2001
Dát tip
Výborné, skvělé! TIP !!!!!!!!!!!! A jen tak na okraj: Zabila jsem krtka, pustošil mi zahrádku. Krásnýho, sametovýho. Dělal jen to, co musel. Je to už několik let a neodpustím si asi nikdy...Azalínku, odpusť mi aspoň Ty!

Mahoney
05. 09. 2001
Dát tip
jediný, kdo mi může odpustit, jsem já...

Krel
05. 09. 2001
Dát tip
ano zajímavé a bohužel v dnešním světě i dost pravdivé..

AZALIN
05. 09. 2001
Dát tip
Diana: No jo.... já ti můžu odpustit klidně.. ale musíš se s tím vyrovnat hlavně ty sama.. stejně jako já.. no já myslim, že to zvládnem! :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru