Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

RÁNO

17. 05. 2009
2
11
814
Autor
Jokynka
Je ráno, slunce se probouzí z nočního spánku,
noc již je daleko, tma má na kahánku,
mlhový opar, jak závoj nevěsty,
pokrývá krajinu, neleží u cesty

Kapička rosy uvízla na květu,
dlouho tu nebude, jistě se nepletu
slunce, to nesnese, ten její třpyt
a tak až do konce bude ji pít


Paprsky pátrají, krajinou bloudí,
tu vidí včelku, jak pyl z k větu loudí,
čmelák svým bzukotem naladil písničku
křídly teď pohladí nejednu kytičku.


A slunce sílí a rozdává zlato
sype jej okolo, vysouší bláto,
zahřeje obětím celičký kraj
člověče, koukni se, tady je ráj

11 názorů

Já sem v tom atmosféru vycítil, je to lepší, než spousta odpadu, kterej se tu dá číst, nadruhou stranu to má daleko do něčeho, co mě chytne hluboko a otočí naruby. Taky to působí trochu nuceně. Ale s názorem na dnešní mladou generaci jdi někam.

Jokynko, pomlouváním cizí tvorby tu svoji nezlepšíš. Je špatná, a můžeš se vztekat jak chceš. Zkus psát povídky, ale poezii, prosím, přenech jiným.

kachen
18. 05. 2009
Dát tip
A jéje...máme tady starší paní, která si myslí, že je lepší než my všichni...něco Vám poradím paní chytrá...když nechcete číst tvrdou kritiku, tak zaškrnětě, že nechcete kritiku...Máte dole napsaný, že stojíte o hlubší kritiku... Jinak básník, který nečte básně je amatér a cvok v jednom...

Jokynka
18. 05. 2009
Dát tip
No tvůj věk tě omlouvá, jen mi potvrzuješ můj názor na dnešní mladou generaci . A když se ti mé básničky nelíbí, tak je nečti :-)

kachen
18. 05. 2009
Dát tip
Tak jsem hledala věk, abych si potvrdila, že je to krásná básniška od malé holčičky a ono omyl...No možná zkoušíš přizbůsobit se tvorbě Jiřího Žáčka...ale vnoučkům se to líbí ne?...mě jako dospělé teda už vůbec ne, ale přečtu to neteři v jejích třech letech se to bude líbit...

Další do sbírky. Ach jo...

Jokynka
18. 05. 2009
Dát tip
To je tvůj problém hochu, nikdo tě nenutí mé básničky číst. Ona ta tvá tvorba taky o něčem svědčí.

A teď, když jsem se podíval na Tvůj profil... Neuraž se, ale ve 47 letech je podobný projev téměř patologický. Hrůza.

Poslechni, proč ta křečovitá snaha o rým? Resp., proč ta křečovitá snaha tvořit poezii? Nechci se mýlit, ale nemáš k tomu nejmenších předpokladů... Je mi líto.

Michajl
18. 05. 2009
Dát tip
tak tahle se taky povedla:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru