Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

růžový pták

18. 05. 2009
2
4
433
Autor
eR.

 

 

                                                            stromů padá listí

                  deštěm olízlo slunce skrze mrak tvář

                 větříkem až neskutečně přecitlivělým

                          srdcem uvnitř zachvívá

                         dolů tak těžko sklánět se 

                     naposledy růžový pták obletěl

                           jeho vůni nekonečnou

                                                     eR.


4 názory

šmarjá, já tomu vůbec nerozumím: "stromů padá listí" - co? snad stromům padá listí...? "deštěm olízlo slunce skrze mrak tvář" - co? snad, řečeno normální češtinou, že slunce olízlo tvář, deštěm ji olízlo, skrze mrak...? (je mi samozřejmé jasné, co zamýšlíš tím rozcuchaným slovosledem, ale tohle už je příliš šílené) "větříkem až neskutečně přecitlivělým" - tohle se asi vztahuje k následujícímu verši, pak ale nechápu ten sedmý pád v obou verších, v jednom by stačil a bylo by to méně matoucí "srdcem uvnitř zachvívá" - konečně něco dává smysl "dolů tak těžko sklánět se" - komu? no dobrá dobrá, ale příliš neurčitosti "naposledy růžový pták obletěl" - no, dejme tomu, ačkoli říkám si, co tady najednou chce nějaký růžový pták "jeho vůni nekonečnou" - čí? aby nedošlo k omylu, nechci výklad, chci tím jen v jisté nadsázce naznačit, jak chaotický a nesmyslný ten text po mém soudu je.

Rajmund
18. 05. 2009
Dát tip
Hle, erotoman zde.t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru