Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zapomenutá

19. 05. 2009
17
28
1631

(11.3.2009)

Já už se holky nedivím té z vás co zvolila být sama jí vnitřní sílu závidím nemám ji vím... den co den stres když prožívám absurdní splín a směšné drama už se vám holky nedivím ach proč jsem s ním? Poprvé už si nevzpomínám kdo vůbec byl to proč šel jinam když zjistil že s ním neposnídám já prostě zřídka kluky střídám Já už se holky nedivím té z vás co zvolila být sama jí vnitřní sílu závidím nemám ji vím den co den stres když prožívám absurdní splín a směšné drama už se vám holky nedivím ach proč jsem s ním? Příště už šla jsem na to jinak bolest jak dosed na připínák buďto byl hrrr anebo slimák a v nejhorším všech bab si všímák Já už se holky nedivím té z vás co zvolila být sama jí vnitřní sílu závidím nemám ji vím den co den stres když prožívám absurdní splín a směšné drama už se vám holky nedivím ach proč jsem s ním? Poslední poslední je šancí to že jsme stejní ztroskotanci však s dvojí tíhou světa v ranci krok sotva podobá se tanci Já už se holky nedivím té z vás co zvolila být sama jí vnitřní sílu závidím nemám ji vím den co den stres když prožívám absurdní splín a směšné drama už se vám holky nedivím ach proč jsem s ním?

28 názorů


Horkit
25. 05. 2009
Dát tip
Je to hodně dobrý i jenom jako báseň. Opravdu moc bych to chtěl slyšet.

jo :))) - upřímné díky za ně

to nemusíš,ale tři jedničky jsou hezký(zatím)

to nic, Iv, já je nesbírám :)))))

zapomněla jsem..ti to otipovat

jejdavilda
19. 05. 2009
Dát tip
furt bys pil nějaké patoky, kup pravé víno, krabicové

BigBivoj
19. 05. 2009
Dát tip
Di, tak až se vrátíš od Kalimera /snad tě ti řekové pustí v pořádku domu/ Tak uspořádáme BH dvojku a řecké víno k tomu :))

Týýýjo, a já si koupila zase rezavou!!!!! Šťastnou cestu, Di, a návrat ve zdraví :)))))))

macecha
19. 05. 2009
Dát tip
Diano, tak hezkou dovolenou. Užij si to, ale dávej na sebe pozor. Blondýny jsou v kurzu :-)

Diana
19. 05. 2009
Dát tip
no jo, teď tři dny v Praze konference, pak během týdne vyčistit stůl - a huráá Řecko! Kalimera, holky! :-))))

macecha
19. 05. 2009
Dát tip
Diana má pravdu. Ještě, kdy bude mít ona čas na toho bušta, protože pořád pracuje :o)

No Tys to rozčísla! Tak už jsme na to tři :)))))) - u bušta!

Diana
19. 05. 2009
Dát tip
To by bylo hezké blues! Vhodnou melodii a uděláš díru do světa :-)))*****

odrhovačka :)))) - až přijedeš s Di na bušty, najdeme jí melodii, ju? :)))))))))))

macecha
19. 05. 2009
Dát tip
to bych chtěla slyšet zpívat... T***

je to píseň, Johanko, je úmyslně uvravená :))))

Jarmilka z diela som mal dojem, že tam je trošku viac slov ako by bolo potrebné..mám pocit, že je uvravené. Preto by som trošku okresal čo by dodalo vnútornej atmofére. Nechal by som viac priestoru na uvažovanie čitateľovi...zahalil by som to rúškom tajomstva...

tak třebas ne,já nevím,já spát půjdu už brzy,když na to přijde.Aspoň si to namlouvám

vážně? tak to můžeme jít spát... dobrou, Iv...

já tomu rozumím,jarmilko,neboj

ne, to ne, já píšu pro radost sobě, Iv...už odmalička :)))

...a co se týká souborů z poetikých uren, to jsou jednotlivé básně, které jsem publikovala na jiných alternicích (xxbarbie, alan-ka atd.), to nejsou dlouhé básně... :))))

ne, to ne, já píšu pro radost sobě, Iv...už odmalička :)))

a mě připadalo,že si tak krásně píšeš básničky dlouhé přes celé stránky a ještě dál,to asi ne ze stresu,jarmiL?

no jistěže není :))))))

grafoman
19. 05. 2009
Dát tip
Je to jen pro holky? Cítím se za ty chlapy nějak patologicky ... ale ta písnička si přesto dál bublá jako čistý potok ***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru