Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lesní pohádka

19. 05. 2009
0
4
452
Autor
Přidaluška
 

Lesní pohádka

    Hluboko v lese, plném stromů, pařezů, mechu a kapradí byl pod vyvráceným

stromem ukryt velký pelech nebo vlastně brloh. Protože tam se svou rodinou pobýval medvěd. A jelikož se léto chýlilo k samému konci a blížil se podzim a po něm nastupovala tuhá zima, tak medvěd povídá paní medvědici.

Milá medvědice, blíží se zima, tak je na čase poohlédnout se po něčem dobrém na zimu. Abychom nestrádali hlady”.

I vylezl medvěd ze svého brlohu a vydal se do hlouby lesa posbírat nějakou obživu na zimu. A jak tak jde, tak potká zajíce.

Kam jdeš, medvěde?”-ptá se zajíc.

Jdu na kaštany . Je konec léta, bude podzim a brzo nastane tuhá zima. Tak musím jít pro zásoby.” - povídá medvěd.

A můžu jít s Tebou ?”- na to zajíc.

Proč ne?!”-povídá medvěd a pokračuje i se zajícem v cestě. Jdou dál hlubokým lesem. Sbírají kaštany a houby. A koho nevidí u velkého pařezu. Jezevce.

Kam jdete?”-ptá se jezevec medvěda a zajíce.

Jdeme na kaštany a houby” - povídá medvěd.

Je konec léta, bude podzim a brzo nastane tuhá zima. Tak musíme jít pro zásoby.”

A můžu jít s vámi?- ptá se jezevec .

Proč ne?!”-povídá medvěd . Tak jdou dál. Brodí se mokřadem a prolézají mlázím, když tu je uvidí liška.

Hej, kam jdete?”- ptá se liška medvěda, zajíce a jezevce.

Jdeme na kaštany, houby a žaludy”. -povídá medvěd.

Je konec léta, bude podzim a brzo nastane tuhá zima. Tak musíme jít pro zásoby.” “A můžu jít s vámi?-na to liška.

Proč ne?!”-povídá medvěd . Tak jdou dál. Už vidí krásnou, sluncem prozářenou paseku, na které se vyhřívá zmije.

Ssss,sssss,ssss.Kam jdete?”-ptá se zmije medvěda, zajíce, jezevce a lišky.

Jdeme na kaštany, houby,žaludy a maliny -povídá medvěd.

Je konec léta, bude podzim a brzo nastane tuhá zima. Tak musíme jít pro zásoby.” “Ssss,ssss,sss a můžu jít s vámi?-na to zmije.

Proč ne?! Tak šli po vyhřáté, sluncem zalité louce, pak dál mlázím , mokřadem, hlubokým lesem. Medvěd, zajíc, jezevec, liška a zmije. A sbírali kaštany, houby, žaludy, maliny a myši. A protože byl konec léta, bude podzim a brzy nastane tuhá zima, tak museli jít pro zásoby.Aby v zimě nestrádali hlady.


4 názory

kunka
20. 05. 2009
Dát tip
o.k keď odpisuješ na kritiku,klepni na nick dolu v avízach, aby sa to dotyčnému ukázalo

Ono vlastně o žádnou pointu nešlo. šlo pouze o pohádku pro cvičení paměti a opakování slov. A to se mi v reálu podařilo. Takže žádný jiný smysl v tomto pokusu nelze hledat. Ale díky za názor, ve kterém jsme spolu za jedno.

kunka
20. 05. 2009
Dát tip
no mne sa to zdá nejaké bez pointy,začaté a nedokončené, čakal som, že sa niečo udeje a nič

kunka
20. 05. 2009
Dát tip
no mne sa to zdá nejaké bez pointy,začaté a nedokončené, čakal som, že sa niečo udeje a nič

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru