Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak je snění bláhové, ale přesto...

19. 05. 2009
0
3
858
Autor
daja

"Bez snů a ideálů nelze býti člověkem." Ernst Fischer

Bez utišení bloumám dálkami své mysli a hledám v nich útěchu, snad i pochopení pro naivní malou holku, která se ztratila v tvých očích. Chci zpět svou bublinu, svůj maličký barevný svět, ve kterém není nikdo a nic, co by mi ublížilo. Chci se v ní houpat za jarního větříku, smát se a svačit čaj se sušenkama. Má představa ráje je jednoznačná. Má bublina, já, plyšový králík s vypadlým okem a houpačka na stromě, na staré vrbě co by poslouchala moje nářky. To chci. Vidím se tam v těch bílých šatech z bavlny, v těch co se mi při každém poryvu větru nadvezdávají nad kolena a dává mi to pocit, že mohu létat. Sedět v trávě a psát do zažloutlých stránek starého notesu své básničky. Smutné, melancholické, snad i trochu hloupé, ale hlavně že moje. Vykouknout pak zpoza toho notesu a vidět, že slunce nezapadá. Ode dneška už nidky. Ležím ve vysoké trávě a mám v mysli to klišé, když se paprsky sluneční lesknou v kapkách rosy, vidím je a vůbec mi to nepřipadá hloupé. Ani trochu. Jen posunu klobouk s šikou střechou trochu víc z čela, abych lépe viděla jak malá, něžná kapka září jako mladá hvězda kdysi dávno, než její světlo přilétne z té dálky k nám. Miluju a jsem milována svou bublinou a světem v ní. Tak mě suďte.

3 názory

ňáké věty mi přijdou trošku odfláknuté, ale jinak se mi to docela líbí :)

19. 05. 2009
Dát tip
Důležíté je aby ti bublina nepraskla to je fakt pak veliký třesk

moorgaan
19. 05. 2009
Dát tip
jak velky si mam privalit sud?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru