Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

připomenutí

20. 05. 2009
1
45
2904
Autor
martinez

.

jen bych ráda připomněla že

všechny cesty vedou přes Práh...

nebojte se kliknout

.


45 názorů

martinez
31. 05. 2009
Dát tip
já mu napíšu kdo je kdo aby to tam přidal... ale tak abys byl v obraze - postupně za sebou sou tam: 345k, Květoň Zahájský, zlyvkus, Aššurbalit a po mně uran 235 :o)

Rabb
31. 05. 2009
Dát tip
a popisky ee? tebe jako, generále, poznám, ale zbytek ne.

martinez
31. 05. 2009
Dát tip
tak, konečně sem dostala pár << fotek >> - ale máme omluvit kvalitu, povídal Kubino a slíbil že do příště to natrénuje (měl nový foťák)

dadíková
26. 05. 2009
Dát tip
jsi tím, kým chceš být... :) a aššur se vytahuje jako kšandy, vůbec tak to nebylo... :)

martinez
25. 05. 2009
Dát tip
Rabbe, pobočníku nejmilejší - liché sou tvé obavy... nižší na centimetry, budiž, to je skoro každej vedle mne... ale jinak bys zapad - aj do následný hospody určitě :o) neboj nic a klidně už (SAKRA JEDNOU KONEČNĚ!!!) dojeď :o)

Rabb
25. 05. 2009
Dát tip
já po každým čtení vždycky zjistím, že bych se tam asi necítil.. ..jsem otitž vyvrhel, generále.. ..todlenctoto napsal stvn: "Poznal jsem desítky písmáků a většina z nich jsou jen nižší formy života. Jenže tady se to nepozná. Tady ti někdo, kdo neni posléze schopen přečíst povídku před publikem bude nadávat jako malýmu klukovi, teda holce.".. ..jsem nižší forma. :-)

dadíková
25. 05. 2009
Dát tip
víc nedám :)

dadíková
25. 05. 2009
Dát tip

martinez
25. 05. 2009
Dát tip
to je mi tě líto, papoušku, byl bys býval spokojen :o)

papouch
25. 05. 2009
Dát tip
mi to tentokrát prostě ne a nešlo to stihnout aspoň se stavit.. :(

...jasne...doplnam zlyvkus...ktoreho najuzasnejsie na celom citani je to ze je abslutne strnuly...ale az tak az to znie dobre...

martinez
24. 05. 2009
Dát tip
a eště zlyvkus četl přece! :o)

martinez
24. 05. 2009
Dát tip
úžasná zpráva, díky :o)

...zhrnutie... ...vsetko to zacalo este na pive den pred odchodom...ked sme s uranom ponukli hvmu jedno volne miesto v aute smerom do brna...a ten prijal... ...stretli sme pred mcdonaldom...a vyrazili na cesty...tesne pred brnom sa rozhodli zavolat tanecnikovi u ktoreho sme mali byt ubytovani...aby nas prisiel ponavigovat...ten zodvihol...a vyvolal svojim velmi specificky sposbom telefonovania depresiu tak mne ako aj uranovi... ...tak sa aj stalo...a v brne nas cakal vyrazne vychudnuty tanecnik... ...tak sme sa u neho zloili...trochu popili z uranovho vina ktore vonalo ako vajecny liker a hajde na poeziu... ...zacal typek s menom kubinho z literu...kedze nesiel mkrofon...mal trochu smolu ze sa mu do citania ozzyval stroj na kavu...cim stracalo jeho inak nie nejak zly prednes... ...po nom sla baba ktora na predchadzajucej akcii robila brusne tance ale neviem aky ma nick...a tiez klasicke citackove vystupenie... ....dalej nastupil kveton zahajsky...velmi zaujimave citanie pripominajuce legendarne citanie poviedok v podani simka a grossmana... ...zacal akousi parodiou na machov maj...spociatku to bolo vtipne...ale potom sa to natahovalo ako zuvacka... ...ludia vsak reagovali...tak ako pri jeho poviedke... ...po nom bola pauza...a po pauze ja...tak som nieco pohucal.. ...po mne hv...cital z hlavy...viazane...martinez bola velmi rada ze nejaky slovak vie aj viazane pisat...dobry standart... ...po hv sla ceska martinez ked citala tvorbu zo svojho slovenskeho nicku...bolo to celkom zaujimave a vela slovakov by jej mohlo zavidiet slovnu zasobu... ...po martinez sla zuzka dredova zenska z ostravy ktora ani zaboha nechcela prezradit aky ma nick...co versovala tiez viazane o tom ako by mu dala ale on chcel len jej dusu...velmi sympaticke vystupenie... ...na podium sa postavil zasa kveton zahajsky...a cital fejtony autora vauda z pismaku...dobry prednes velmi vtipne fejtony..vyborne... ...po nom siel uz len uran...a ten klasicky odpalil svoje hudbne pecky...a mohlo sa ist na pivo....do baru kde si capujete sami...lebo mate pri stole pipu...tam sme vsetkych poohovarali a spravili ucet vyse 1300 kc... ...vecer sme ukoncili u tanecnika v byte v ktorom ma od tanecnika vyhradenu izbu aj zlyvkus a jozo... ...tam sme sa zavreli vo vkusovej izbe aby sme nerusili joza a tanecnika ktori spali...a popilo sa este vino...hv vo funkcii jukeboxu hral na vkusovej nezapojenej elektrickej gitare vsteko co si zlyvkus rozkazal....uran hral na spanielke vsteko co este dokazal zahrat...a ja som zaspal... ...a zobudil sa az rano...na strnganie pivovych flias...a pohladom upretym na hvho ako spi na dlazke hned vedla prazdnej postele... ...tak som vstal pokecal s jozom...kym sa ostatni zobudzali...a ked sa zobudili tak sme nastartovali na kavu a domov... ...celkove hodnotenie vyborna citacka...jedna z najlepsich akych som sa zucastnil...a ani to okolo toho nebolo zle...

martinez
21. 05. 2009
Dát tip
oleandr - děkujem (a ty bys nechtěl repete 20.6.? :o) Víťo, nevím co máš s koníkem, ale docela nejmíň jednoho z vás teda lituju :oD

oleandr
21. 05. 2009
Dát tip
tak ať to dobře dopadne a užijte si to...

martinez
20. 05. 2009
Dát tip
se šmrncej v kolik chceš, to je čas pro trousiče :o)

papouch
20. 05. 2009
Dát tip
..patrně se šmrncnu. Ale 15:30 je blbost, páč tou dobou v sobotu vstávám.

martinez
20. 05. 2009
Dát tip
Aviem - bezva... Narvah - ale takových vás tam (ne)bude víc! :o)

Narvah
20. 05. 2009
Dát tip
poznáš mě tak že nebudu vidět ;)

Aviem
20. 05. 2009
Dát tip
prima.. to stíhám.. a vlastně tam přijdem dvě :-)))))

martinez
20. 05. 2009
Dát tip
Aviem - obvykle tak do 20.30 - 21 hod program - pak pokec těch co zůstanou a ve 22 je zavíračka :o) Narvah, tak to su zvědavá teda... :o)

Narvah
20. 05. 2009
Dát tip
dovalím

Aviem
20. 05. 2009
Dát tip
martinez: do kolika to asi je? Já budu v brně, ale asi tak do pěti něco mám..

martinez
20. 05. 2009
Dát tip
dobre, poslúžiš :o)

martinez
20. 05. 2009
Dát tip
ach, já se upláču a uvzdychám asi... to už seš druhej... třetí... nebo kolikátej... :o)

martinez
20. 05. 2009
Dát tip
taky seš statečnej teda... ale koukala sem a bylo vás víc přece jenom :o)

No vidíš. A to chceš pořádat sraz. Že ti není hanba.

martinez
20. 05. 2009
Dát tip
ech... tož s takovým problémem nehnu...

Co je to "brno"?

martinez
20. 05. 2009
Dát tip
tak to vem oklikou, zbabělý a nedůvěřivý dochtore (a já ty útočně-mazací rituály neovládám...) - je to ob řádek... ale tobě je brno stejně daleko... :o)

To víš! Já kliknu, a smaže se mi nick. To známe, tohleto.

martinez
20. 05. 2009
Dát tip
takže si tu negaci zapomněl - si NEkliknul tam patřilo... není důvěry mezi námi... nemožu asimilovat, du to říct moorganovi, aby ti přestal závidět :oD

martinez
20. 05. 2009
Dát tip
Norsko - Z boku Vaňkovky - v původní upoutávce je klikací obrázek s infem o café Práh Víťo, pokud si někde nezapomněl nějakou negaci, tož dík za důvěru :o) Ondrášku, zamačkávám slzu... a nejsu sama :o)

Norsko
20. 05. 2009
Dát tip
Kde to je ? Ve Vaňkovce ?

romale
20. 05. 2009
Dát tip
s největší pravděpodobností nedovalím... no...

Norsko
20. 05. 2009
Dát tip
Tentokrát se vypravím

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru