Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KRUCINÁL ! PROČ ! ( MOJE ROZMLUVA S BOHEM )

17. 11. 1999
2
0
2496
Autor
Daimon Terr

Do háje se vším ..!

Krucinál…! Proč..! Proč mám Bože pocit, že jsi mne opustil …?! Proč se mi zdá, že už nikde nevidím svůj cíl ..?! Tak do háje ..! Přestaň si už se mnou vabank hrát …! Přestaň , vím,že cesta do ráje, není lehká. Přestaň mne už srát…! Proč mám pocit, že jsem na konci svých sil …?! Víš o mne všechno ..! Přesto si nemyslím, že Bys to pochopil ..! Viděl jsem hodně věcí zlých ...! Jen málo užil jsem si lidský smích …! Viděl jsem lidi umírat, viděl jsem je, když je ta zkurvená rakovina začala žrát ..! Oni Tě v posledních chvílích života s pláčem prosili ..! A co Ty ..! Tys je přesto nechal shnít …! Zaživa ..! Dobrá .. Fajn ..! Vím, že nejsi žádný Nádiva ..! Ale ptám se Tě ..! Proč ..! Proč to takhle musí být ..?! A co přátelé, kteří prostě nemohli jít dál ..?! Ty jsi je dal Smrti napospas ..! Já musel jen nečinně přihlížet ..! ztímco Ty jsi se jen smál ..! Upřímně ..! Kamarádku, kterou jsi mi vzal ..! Co Ti prosím, udělala ..! Vždyť chtěla taky žít ..! Tak jako Já ..! Ani na ten její pohřeb, nemohl jsem jít ..! Dodnes toho lituju, Marcelo ..! Dodnes nemám v duši klid ..! Kolik inzerátů jsem si dal ..! Kolik dívek jsem už na první rande zval ..! Stačil jeden pohled na můj ksicht ...! (asi :o)) Na vše možné, se vymluvila každá z nich ..! A přitom, dokázal bych je mít strašně, daleko víc, než sebe rád ..! Tak sakra ..! Musíš mi to všechno jenom brát ..?! Dobrá,dobrá ..! Možná namítáš, že jsem již ženu měl ..! Ale za jakou cenu, jsem s ní k oltáři šel ..?! Za cenu zrady ..?! Za cenu hanby ..?! Proč odešla za jiným ..?! Proč jsem byl jenom její stín ..?! A co třeba SLÁVEK, AHED PRINT ..? Proč jsi na Ně tuhle kletbu uvalil ..?! Myslíme si, že jsou jiní … Omyl ..! Všichni jsme se zrodili ze stejné špíny ..! Proč oni ..?! proč musejí být pro nás B.EZEJMENNí ..?! Proč KATE musela v té výšce stát ..?! Proč jsi Jí chtěl Její mladý život brát ..?! Proč ho jiným bereš, a jiným dáváš ..?! Promiň ,kámo ..! Nějak jsem to přestal chápat ..! Ještě,že tu tolik neznámých kamarádů mám ..! BIBŠA, ŠPUNTÍK, LALINKA, KAČKA, HONZÍK, BŘÍZA, SLÁVEK PRINT … A to nejsou všichni ..! Je jich tady mnohem víc ..! Věř mi, že bez nich, bych to asi dávno zabalil ..! To oni, mi občas pomáhají žít ..! Jsem teď hodně v depresi ..! Deprese …. To je ta Mrcha, co se snaží nade mnou zvítězit ..! Vidíš to, teď má šanci to nezkazit ..! Všem svým láskám, jsem básně psal ..! Miloval jsem je ..! Konejšil jejich žal …. Sám sebe konejšit nedovedu ..! Ta mrcha, v zásuvce stolu skrytá, jako časovaná bomba tiká ..! BŘÍZO,Ty jsi to hezky psal :o) Že bez myšlenky, bez citu, jednou sáhnu po zbrani, a urychlím to dlouhé chcípání ..! Pak konečně zmizí bolest, žal ..! Žal po Bytosti milé, kterou marně hledám ..! V tomto světě ..! Shnilém ..! Promiň ..! Bože ..! Odpusť mi to rouhání ..! Já Tě nechtěl urazit ..! Víš …. Já to občas možná přeháním … Víš …. do kostela nechodím … Víš …. Možná se pro Tvou víru ani nehodím … I když …. jsem kdysi Bibli čítával … a Člověka, co Bohem se stal, jsem opravdu miloval ..! A pořád miluju ..! Tak už se nezlob ..! Prosím …. Vždyť víš, že ještě nemyslím tak vážně na hrob …. Jenom tak brečím …. Ale to Ti říkám jako fakt ..! Až jednou doopravdy skápnu, a budu tam nahoře před Tebou stát, Budu se Tě na to všechno znovu ptát ..! Proč jsi nás všechny, musel takovým životem hnát ..! Pak se z toho asi zalknu ..! :o) Prosím Bože ..! Ulehči nám trochu tohle žití ..! Dej nám víc radosti ..! A ne jen bití ..! Někdy je to na tom světě opravdu … … k zblití ..!
Pochopila jsem, že jsi asi naštvaný, ale vulgarismy ti nepomohou. Zkus někoho nakopat... :o)

Katerina
25. 05. 2000
Dát tip
Daimone, zadny Buh neni aby na tebe neco sesilal, to jsi ty sam!!! Boha ma kazdy v sobe a kazdy je za svuj zivot a za svoje pocity zodpovedny. (Jezisi, asi jsem tady trochu pozde - listopad '99!!) Tak teda aspon dodatecne...

B.Ezejmenij
23. 11. 1999
Dát tip
+... jen ...

Saša
22. 11. 1999
Dát tip
moji odpověď máš v mém díle "Daimonn Terr: Krucinál! Proč!" (kritika jako lit.útvar) a současně se omlouvám za přebytečné "n" ve tvém jméně. :c)))

Bříza
22. 11. 1999
Dát tip
Daimone - zaprvé - možná jsi mě vyděsil víc, než jsi tušil. Doufám, že ti to opravdu prospělo, protože bych jinak byl asi trochu namíchnutej (nerad ze sebe dělám debila). Ale jak to znova čtu, tak vidím, že to bylo doopravdy...
- zadruhý: chápu a rozumím, necítím se pobouřen Tvým dílem. Rád bych trochu jen podiskutoval: a) kdo Ti co sliboval ? b) Co si myslíš, nebo nemyslíš o tom, jestli ON tě chápe, nebo ne na skutečnosti nic nemění, ať už je jakákoli. c) otázkou pochopení Boha jsem se zabýval v sérii Pán a Otrok - nemůžeš HO chápat !!! d) život je fascinující věc - slabé a životaneschopné zaniká, silné a perspektivní se rozvíjí - kde stojíš Ty ???

madoka
22. 11. 1999
Dát tip
Deimone, tvá slova pálí,
ulehá mi v srdci žal,
bůh tě má rád, on tě chrání,
i když ti tvou lásku vzal.

Ne vše je vždy takové, jak to vidíš. Bůh je osud a ten nelze změnit. Smiř se s tím, jinak budeš trpět. Ne kvůli bohu, ale kvůli sobě.

maprach
18. 11. 1999
Dát tip
zažil :-) Právě proto :-) :-)

Krytyk
17. 11. 1999
Dát tip
Tohle bych ze sebe neuměl dostat, přiznáváš si až příliš, všichni si potají přiznáváme, myslím, že i tohle je poezie, byť zesraná po kolena.. :-(

Bibša
17. 11. 1999
Dát tip
DAIMONEEEEE !!!

Bříza
17. 11. 1999
Dát tip
KURVA, KURVA, KURVA a DOPRDELE a ještě jednou DOPRDELE. Co mám dělat ? Jak Ti mám pomoct ? Vydrž to sakra ! Teďka jseš v ohni a ten bude ještě nějakou dobu trvat. Ale PAK to bude stát za to! Zkus si přečíst třeba něco od Bukowskyho! Ten to taky prochcípal někam. Ty nejseš salonní bolestín - v tom je tvoje naděje, ale taky riziko. Prosimtě - jako první věc- ten kvér dej ze svýho dosahu !!! to je důležitý - on Tě svádí a svrbí - ubližuje Ti - vyser se na něj !!!
Krytyku - o tom na vteřinu nepochybuj !!!

Marigold
17. 11. 1999
Dát tip
DAIMONE, nemůžu najít slova a přesto bych ti chtěl toho tolik říci. Nemůžu se zbavit dojmu, že kdybych sem pro tebe něco napsal, vypadalo by to tak, že nějak blbec, co ti vlasně vůbec nerozumí a pořádně tě ani nezná si myslí, že je nejchytřejší na světě a znalec lidskýho utrpení...
Jestli ale chceš rád bych pokecal. Dej mi když tak vědět.

PS: Bukowskiho nečti, jeho sračky nezlepšej ty tvoje.Radši se vrať k Bibli.

myrinda
17. 11. 1999
Dát tip
Daimone, ja vim, co je deprese a jak jsou vsechny slovicka na ni kratky, i kdyz jsou mineny sebelip
prosim, vydrz, i kdyz to je nesnesitelny, bude lip, i kdyz to vypad

myrinda
17. 11. 1999
Dát tip

( ted jsem neco zvorala )
pokracuji - nebude to takhle strasny vzdycky, i kdyz to ted vypada nepravdepodobne
nejak nemuzu najit slova... ale jsem s tebou, vydrz, sakra

maprach
17. 11. 1999
Dát tip
No, tedy, otázek až přespříliš na jednou. . . Ale přece: Jak si můžeš být jistý, že viníš toho správného z toho, z čeho ho viníš?

A možná ještě: víš, trocha pokory by neškodilo :-) Ostatně, pokud Bůh promlouvá, tak jedině hlasem "jemným a tichým" (viz 1. Královská 19:11-12). A když řveme vzteky (nebo i bolestí), tak ho většinou neuslyšíme. . .

Bříza
17. 11. 1999
Dát tip
Jo - pánové: Přesně to, co teďka Daimon potřebuje je "školení" :-( !!!
(to platí i na mě) - já vím - všichni se snažíme pomoct - každej jak umí --- ale takhle to nějak nejde. Daimone, kdyžtak jsem k dispozici... kdyby něco ... (hele neblbni prosímtě - dosmrti bych si to vyčítal, co jsem Ti minule napsal !!!)

Daimon Terr
17. 11. 1999
Dát tip
Břízo ...:o) Ničeho se neboj.Kdybych to chtěl udělat,tak jsem to dávno udělal.Tvoje kritika se mi náhodou líbila :o) Já to použil tak trochu pro zpestření ...
Nechtěl jsem nikoho vystrašit,lidi...Promiňte...Ale jak jsem to napsal ,strašně se mi ulevilo.Zatracená depka :o)

Daimon
17. 11. 1999
Dát tip
Maprach ...:o/
Trochu pokory říkáš?!Krucifix!Vždyť jsem se pokořoval X let!Už jsi někdy zažil situaci,kdy chceš něčeho dosáhnout,ale nikdy se TI to nemůže podařit?! Potom si klidně zkus pokoru... Hlavně když víš,že to nikdy k ničemu nevede ...!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru