Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

POD POVRCHEM

30. 05. 2009
1
28
1515
Autor
čaro
Zdravím a zvu
na výstavu obrazů a fotografií
do Souterrainu
RK
  „POD POVRCHEM…“

výstava
Mikuláš Petr - fotografie
Richard Kliment – obrazy, instalace

Červen 2009

hospoda-čajovna-klub Souterrain


Bělehradská 82, Praha 2
Spojení: metro IP Pavlova, tram č. 11, zastávka Bruselská

Otevřeno: po – pá 14 - ?
                so – ne 17 - ?

vernisáž 6. 6. od cca 19.00
koncert – Petr Bubák

 
      Společná výstava fotografií Mikuláše Petra a obrazů Richarda Klimenta „Spodní proudy“ v prostorách hospody-čajovny-klubu Souterrain, navazuje na výstavní projekt realizovaný v listopadu 2007 v Prostoru Skutečnost.
      Ateliery obou umělců, stejně jako oba výstavní prostory, se nacházejí v pražských suterénech… Umělé osvětlení, nábytek po babičce, stěny otlučené na cihlu, furt trochu zima… Dramaturgie obou klubů je odlišná. Není to jednotné „podzemní hnutí“. Oslovují ale komunity orientované na „kulturní underground“. A je celkem jedno, je-li takový postoj motivován odporem, znechucením, nebo – paradoxně - chutí zapojit se do „systému“. Na to má každý právo.
      Pro vystavené fotografie a obrazy byla často východiskem lidská postava. Uvažujme o propojení člověka se společností, s vesmírem… „Anthropos“… To co je pod povrchem se vždycky nějak projeví.

 další info: http://Culturecross.blog.cz

Richard Kliment http://richard_kliment.wbs.cz
Mikuláš Petr http://plynojem.wz.cz/lp5

28 názorů

čaro
10. 06. 2009
Dát tip
VŠECHNO souvisí se vším. Díky za kritiku :-( HlAVNĚ, že jste se vypovídali. Chtěla jsem kamarádovi trošku zapropagovat akci. A protože tam byl i koncert - texty od autora písní, tak je v tom přece i textařina a ta by na Písmáku neměla vadit. Toť vše.

Horší. Mnohem horší.

rajmund je zizala?

Rajmund
01. 06. 2009
Dát tip
Mám novej recept, heč!

To máš z toho, že žereš humus.

Rajmund
01. 06. 2009
Dát tip
Jsem dnes línej

"Neb" a "nebo" jsou dvě rozdílná slova s rozdílným významem, víme?

Rajmund
01. 06. 2009
Dát tip
V pořádku, nekteří národové mlaskají neb krkají.

Rajmunde, tak to se ti nepovedlo. Zcela nápadně jsem se poblil.

Rajmund
31. 05. 2009
Dát tip
Chtěl jsem Pištovi nenápadně vsugerovat, že se do zmíněné pochoutky zakusuje.

katugiro
31. 05. 2009
Dát tip
Taky záleží, jestli byla podušená ještě zaživa, nebo až zamrtva. Případně jestli ji zaživa nedusili až do mrtva, čímž by byla dušená dvakrát a ani vešekrý vkus by jí na tom talíři nepomohl.

pista: ja myslim, ze k dusene prudusnici je treba vesekry vkus ktery se da sehnat!

Trochu moc vkusů najednou, ne?

Rajmund
31. 05. 2009
Dát tip
To by bylo moc smutný. Vynalezl totiž způsob, jak vkusně na talíř s plíčky v bešamelu a rejží vkusně rozložit dušenou průdušnici.

Koketuji s myšlenkou spáchat na Richarda atentát...

Rajmund
31. 05. 2009
Dát tip
Některým Památníkům Národníhio Písemnictví zde na Písmáku by trocha výtvarného umění neuškodila.

Rajmund
31. 05. 2009
Dát tip
Richard Kliment je členem Společnosti přípravy plíček v bešamelové omáčce bez smetany.

Na nick si taky nevzpomenu, ale stálo tam "souvísí", ne "souvisí".

katugiro
30. 05. 2009
Dát tip
Napiš Rabbe, napiš. A jestli nevíš, na co jsem narážel, tak mě se neptej, protože si zaboha nemůžu vzpomenout, kdo to kdysi použil.

Rabb
30. 05. 2009
Dát tip
katu.. má dnešní večeře taky souvisí se životem, dokonce i se smrtí! asi o tom napíšu upoutávku.

Zaplaťpánbůh, nikoli. Ale viděl jsem jiné ošklivé věci.

katugiro
30. 05. 2009
Dát tip
Neviděl jsi Norska?

Zdá se ti to. Ještě nějaké otázky?

katugiro
30. 05. 2009
Dát tip
Pišto, výstava úzce souvisí se životem, tedy i s literaturou, to už by sis mohl pamatovat. Hele, a zdá se mi to, nebo jsi poslední dobou tak nějak nalezlej všude, že ti musim furt něco vysvětlovat?

To se stane ať uděláš tak či tak, to si nevybereš... Každopádně, autor by mohl poodhalit roušku tajemství a prozradit nám, kterak se vlastně celá akce týká Písmáka, případně literatury. Třeba jsou někteří ze zmíněných zde aktivní...

Rabb
30. 05. 2009
Dát tip
taky nevím, jestli se to sem hodí.. jakože ale na druhou stranu, když to přeřadím, pišta mne sjede za to, že zneužívám adminský práva. :-)

Bubák? Tak to musím vzít vlka, bubáky loví k smrti rád :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru