Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska

01. 06. 2009
0
12
591
Autor
Meeee

Láska

 

Láska je náplast, láska jsou slova

Ač prázdná či plná říkám je znova

Láska je lék, láska je věta

Bojím se, má právo veta

Láska je bolest, láska je strach,

Co i v životě dá králi mat.

Láska jsou slzy, láska je smích,

Z něhož nejeden hlupák zpych.

Láska je květina, láska je včela.

Bojím se úplně někdy i zcela.


12 názorů

moorgaan
02. 06. 2009
Dát tip
pravdepodobne jde o zacinajiciho autora ..zkousi se realizovat..proc ne?..je to jeji vyjadreni, rozkouka se, neco si tu precte, procitne a odejde... ...a nebo se zorientuje a vydrzi, nauci se, rozpozna wocogou a zjisti, ze laska je neco uplne jinyho!

Poslední verš tesat do kamene!!!! :))) Zbytek je taky děs, ale konvenční.

Toscana
01. 06. 2009
Dát tip
Rajmund - poslední verš mě rozsekal na padrť :o)))

raja
01. 06. 2009
Dát tip
V tom případě zůstalo pouze u inspirace...máš Ty ale fantazii, že Ti ta spojitost došla, bo v tomto novém tvaru? je Nezvalovo neznatelné skoro a dokonale zapadlo do zbývajícího textu.

Toscana
01. 06. 2009
Dát tip
raja - láska je motýl, láska je včela, láska je růže hozená do kostela - vidím to na inspiraci u Nezvala (Manon Lescaut). Ovšem tohle vidět Nezval, tak se v hrobě obrací takovým fofrem, že by mohl dělat ventilátor na nebesích...

tsuki
01. 06. 2009
Dát tip
Čím dál častěji se tu objevují dílka plná srovnávání lásky/nenávisti/čehokoliv s čímkoliv, přirovnání až člověk valí oči z důlků. Kdyby alespoň každý druhý řádek navazoval smyslově na ten předchozí, bylo by líp (vzorem byť dejmetomu první verš,). Někdy je míň opravdu víc. Rýmuje se to sice, ale klišé typu věta - veta, slova - znova by neměl používat ani perfektní básník dokonce ani jako výstřelek.

reinka
01. 06. 2009
Dát tip
ano, to vše je také láska...

Rajmund
01. 06. 2009
Dát tip
Poslední verš mne zaujal.

vážné krity se ti zachtělo tak se vyser sobě na čelo (Volný verš)

raja
01. 06. 2009
Dát tip
Tak jako dobrý, láska je včela a já to dosud nevěděla:D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru