Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svatba Soběslava Součka se Světlanou Staromilnou

07. 06. 2009
0
2
1018
Svatba Soběslava Součka se Světlanou Staromilnou. Sobota, svatodušní svátky, slunce svítí, sedmadvacet stupňů. Scházející se sezvaní snesli svatebčanům spoustu serepetiček: sendvičovač, secí stroj, sešívačku, sedací soupravu, sousoší souložících syslů, sekačku, sedmnáct svazků salátu, set stolních slánek, samizdat Saturnina. Starosta Svačina slabikuje svatební slib...Součkovi se svírá střevo...
sto sekund se seknul svět...Soběslav Souček souhlasí!!! Sou svoji!!! Salva!!! Slaví se!!!
Sládek Suchohub stáčí Starobrno. Sečtělý spisovatel Svatopluk Souchotina smolí scénář svatebního seriálu se smrtí sedmi služek. Střídmý séfkuchař smíchal smetanu se saponátem, směs spojil sýrem, salámem, slunečnicovými semínky. Servírka servíruje sele. Subtilní strojvůdce Samet sosá Svijany speciál. Sígr Stromeček syslí slivovici. Smrtelně sinalý senilní striptér Stavidlo si sundává svetr. Sbor sopránů sílí. Skokotnosta Skotáček skotačí se sestrou sambu. Střízlík Střízlík střízliví. Slovutný sadista Sejrek sní sen – sexbomba, svěrák, sekera, seberealizace. Slepý svářeč Sýkora slintá. Selanka...
Stop!!! Sedlák Sutina slyší sluku! Sluka sere směr svatba! „Schovat,“ sýpe stratég Soběbuch. Sirény! Střelci Sokolu Sokolnice střílí samopaly! Sjetí střelci Slavoje Slavonice střílí světlicemi! Samorost sokolník Svlažený se stal sniperem. Strefil spojivku sluky slepenou sekanou! Super!!!
Sofie - spanilá sestřenice Světlany - svádí Soběslava Součka! „Sex?“ Souček souhlasí. Stín. Sofie si sundává sukýnku. Spustí se se Soběslavem. Souloží. Soulad. Seladon Souček stupňuje, sápe se! Sofii spadnul silikon! Světlana slyší, seběhne schody. Scéna Světlanu sebere. Stydí se. Sympatický svalovec Souška Světlanu spasí...sešrotuje Součka sandálem. „Stačí, soucit, slitování“ syčí Souček. Setnut! Správně! Souška sklízí sympatie, Světlanu...

2 názory

no tak se vším souhlasím;) taky jsem si to jen tak zkusil a vím že to neni naprany vtipem ale kdyz si to ctu, jsou mista kde se pousměju a to mi stači. a s tim nazvem a poctem ctenaru souhlasim taktez. A tvuj nazor mi udelal radost vic nez 15 tipu, protoze sis jednak přečet "dílko" a hlavnmě jsi nebyl líný napsat svůj názor. Dokonce ses hezky rozepsal a ještě pravdivě a bez nějakeho shazování autora (snesu vsechno ale zda se mi ze a ne teda u me, spis u jinych jsou autori obcas kritizovani drsne, ale ne věcně, takze se autor stejne nic nedozví, akorát je setřen). Víc takových lidí jako ty;) Ještě jednou díky;)

DaNdÝ
09. 06. 2009
Dát tip
um. Jsem přítel experimentů, ač je tenhle už párkrát oexperimentovaný, každý by si to mohl zkusit jako hru pro vlastní slovní zásobu, nikdo by se tím neměl živit. Není ta vtipnost aspoň v mých očích úplně výrazná, zasmál jsem se jen u toho Sex? meškodilo by to na konci trochu schodit třeba slovy: světla? di už do prdele kurva." ne dobře. Ale aspoň jednu faktickou výtku, ten název není poutavý pro čtenáře a je to myslím znát. Ono i by z toho názvu už mělo být jasné o co půjde, o jakou hru, a i to by někoho mohlo přilákat, ale mně to z toho názvu nějak nedocvaklo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru