Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

... Jsi pryč ...

17. 11. 1999
0
0
1400
Autor
Merlin

... omluvte prosím mé ohromné množství čárek; jsou pro mne velmi důležité ...

... Když jsi pryč, nic není tak, jak má být; chci si osladit čaj, ale cukr se mění v bezcenné krystalky bez chuti ... ... Když jsi pryč ... ... Hledám v davu lidí oči podobné těm tvým ... ale nenacházím ... všechny jen těkají sem a tam nebo tupě a nepřítomně hledí před sebe - asi jdou za vidinou něčeho lepšího ... ... A ty jsi pryč ... ... Vše ztrácí svůj tvar, barvu a smysl ... ... Jsi pryč; nejsi tu ... ... Tak jsem se vydala domů ... ... a tam ... tam jsem tě našla. Doma ... ve svém srdci ... Spal jsi a já tě nechtěla budit. Potichu jsem se sebrala a šla opět ven. ... A v tu chvíli se všechno proměnilo; slunce vykouklo zpod mraků, vítr mě zlehka hladil po tvářích a já v něm cítila tvůj dech. ... Naráz jsi byl všue kolem mě ... Přišel jsi z mého srdce ... ... Pochopila jsem, že tu jsi i když jsi pryč ...
moc hezké, ale souhlasím s tím "buchnazem"

zámek
14. 12. 1999
Dát tip
... beruška ? ... děkuje. Dívenko nech si poradit ... běhají v tomto světě, kdož píší kritiky ke Tvým dílkům. Každý má co nabídnout.
Je to hezké ... jenže já se na to dívám z poněkud jiného pohledu (Ty víš) a tak hodnocení nechám na jiných.

... zámek ...

Merle
18. 11. 1999
Dát tip
Ty jsi snad holka! No, tím by se toho hodně vysvětlilo...

Sahure
18. 11. 1999
Dát tip
Miloučké stvořeníčko - ..... - místo těch teček tam bylo již několik vět, ale ani jedna z nich nedokázala obsáhnout, jak moc Ti rozumím.
Pa a pokračuj! Pozdravuj Berušku :o)

Miroslawek
17. 11. 1999
Dát tip
ANO.

Tanizaki
17. 11. 1999
Dát tip
krásné

zkumavinka
17. 11. 1999
Dát tip
opravdu krasne... :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru