Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noc

15. 06. 2009
14
14
938
Stáhly se černé mraky zhora ke spánku lůžko zas mě volá stokrát a jednou neodolám už je mi líto naléhání i kdybych stokrát místo spaní křepčila v rytmu internetu na dosah světu ze samoty mi ztrouchnivějí všechny boty a co mi zbude za radosti? u stolu vybělené kosti...

14 názorů

Veľmi sa mi páčila...!!!! Nemôžem inak sa rozlúčiť (pre túto chvílu) ako s Tipom!

Noneta
15. 06. 2009
Dát tip
Jak krásně se dá básnicky vyjádřit jednoduchá věta : ´´Vypni počítač a běž spát!´´ :D no a ty kosti... to raděj nedomýšlím, napadají mne samá velmi morbidní vysvětlení :))

BigBivoj
15. 06. 2009
Dát tip
neodoláš neodolám neodoláte neodoláme Proč ?

Ne, to není o depce - jen momentální nápad, Di :)))

Diana
15. 06. 2009
Dát tip
Noční depka jako vyšitá!*** Už je to lepší, že? :-)))

Ty se také měj krásně!

jj, tak nějak by se nám to mohlo vymknout z rukou, kdybychom věnovali sezení u internetu víc času, než pro zábavu a rozptýlení stačí :)))

reinka
15. 06. 2009
Dát tip
ach jo...

Šperk
15. 06. 2009
Dát tip
mraky se přes den rozplynou špatnou náladu a chmury odnesou... /*

macecha
15. 06. 2009
Dát tip
Jarmilko, nejsi sama ... T***

neboj, nejsem - to je jen takový momentální nápad - jako většina mých děl :)))) a děkuji!

Háber
15. 06. 2009
Dát tip
smuTné*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru