Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moorgaanovi

19. 06. 2009
18
18
1781

(Ať neremcáš!)

Na paloučku v lese starém u práchnivých pařezů postavil si v mechu harém trpaslíček zpod bezu začal shánět tanečnice co by mu svět záviděl bohužel prý trpaslice nikdo nikdy neviděl

18 názorů

moorgaan
01. 07. 2009
Dát tip
uz se teda pera chapu sice trochu mene chapu i po dechu tezce lapu z unavy mam ztezklou tlapu.-))

Delfín
01. 07. 2009
Dát tip
Moorgaan: Sakra chlape! Nebuď éro! Zahoď tužku, nač máš péro? Napsat můžeš ve chvilce, co jsi slíbil Jarmilce! ;o)))

moorgaan
30. 06. 2009
Dát tip
Jarmilce ja pisi ztuha dopsala mne totiz tuha.-))

Šperk
27. 06. 2009
Dát tip
morž akorát kecá měl napsat dílko Jarmilce a místo toho někde pr..

Delfín
25. 06. 2009
Dát tip
V lese tam poblíž mraveniště Moorgan tvým veršem zpil se, příště nebude s ním k vydržení, na trpaslice je nadržený!

Jarmilka veľmi pekné a rozkošne hravé...take nevinne a pritom .... no proste paráda...jedna s tých najlepších Tvojích aspoň z môjho subjektívneho pohľadu - určite s tipom !

Noneta
19. 06. 2009
Dát tip
asi byly tak maličkatý, že je prostě nikdo nikdy neviděl...no :)

Bíša
19. 06. 2009
Dát tip
tip.


moorgaan
19. 06. 2009
Dát tip
Bigbivoj- jaky tema!.. soutez!- "basnicka na prani".-))

Jo hezké, ale když si vzpomenu, co ten chudáček trpaslík? Brrrr....J.Š.

BigBivoj
19. 06. 2009
Dát tip
morži, dobrej nápad na příští tíma soutěže napiš to Rampovi ! jo výsledky Hranice sil už jsou on air !!!!

Moji milí, to byl před mnoha lety v rádiu pořad o záludnostech češtiny a řešil se tam problém, zda je trpaslík rohu mužského či také ženského - no a to mě inspirovalo. Vytáhla jsem ji ze svého archívu :))))

Diana
19. 06. 2009
Dát tip
to je roztomilý!!!!************

jejdavilda
19. 06. 2009
Dát tip
ano, poznávat se hmatem je příjemné

Háber
19. 06. 2009
Dát tip
&:)))

moorgaan
19. 06. 2009
Dát tip
checht...by ses divila, co jsem v zivote videl trpaslic!.-)) ..dekuji za basnicku na prani!.. -mohla by se zalozit soutez:" basnicka na prani".-))/*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru