Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak dávno

20. 06. 2009
12
4
1004
Dokořán oči - nevidím zbystřený sluch - a ticho všude milencům v parku závidím kolik jich ještě lásko bude? tak dávno jsi mě nelíbal tak dávno jsi mě nevnímal když beze slov jsem zpívala svůj song tak dávno či to zdá se mi? byl´s jediný muž na zemi když beze slov jsi zpíval mi svůj song dokořán srdce - ty to víš duše se tomu stále vzpouzí že díváš se a nevidíš jak bez tebe třu bídu s nouzí tak dávno jsi mě nelíbal tak dávno jsi mě nevnímal když beze slov jsem zpívala svůj song tak dávno či to zdá se mi? byl´s jediný muž na zemi když beze slov jsi zpíval mi svůj song dokořán dveře zamčené to pro ten strach co stále cítím a přitom chci to - ne že ne kam sama čert to ví se řítím? tak dávno jsi mě nelíbal tak dávno jsi mě nevnímal když beze slov jsem zpívala svůj song tak dávno či to zdá se mi? byl´s jediný muž na zemi když beze slov jsi zpíval mi svůj song tak dávno či to zdá se mi? byl´s jediný muž na zemi když beze slov jsi zpíval mi svůj song...

4 názory

Šperk
22. 06. 2009
Dát tip
*tip*

Adamova Eva
22. 06. 2009
Dát tip
... toto mi při čtení šeptala chraplákem Hegerka úžasný :o)*

Diana
20. 06. 2009
Dát tip
Hezký song, jen ho zhudebnit! :-)*

Veľmi pekné aj napriek tomu smútku priamo sálajúcemu z básne...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru