Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Adam bol stvorený z Evy

25. 06. 2009
0
2
746
Autor
Milos

sorry za chyby

Zo strieborného Buicka Le Sabre vystúpil chlap v bielom obleku a v bielych mokasinach. Vlastne, celá krajina bola biela. Vápencové steny stavieb, ktorým zo škár unikali ropné škvrny, vápencovo biele chodníky, s bielymi odpadkami skrcenými v bielom a do bielych papierov obalené stromy a ich listy.

Zo striebornobieleho Buicka Le Sabre výstúpil chlap v bielom obleku. Buick mal chromóvané čeluste a kolesá na čiernom asfalte. Chlap v bielom obleku si zapálil bielu cigaretu so strieborným zapalovačom zippo a pozrel sa jej do očí. 

Bola na horizonte spolu so zapadájúcim slnkom, ale nevedela, že to chlapovi v bielom obleku vypaluje zreničky do biela. Nevedela nič, bola len omámená jej tak krásnym výhladom pretože západ slnka tvoril na bielom pozadí jej tak oblubenú a neuveritelne  krásnu fialovú, ktorá sa výrila iba v rámoch vápencovo bielej s ropnými škvrnami...

v nejakej izbe si chlap v bielom obleku stiahol nohavice a prisunul si k sebe chlapa so zrkadlom a koksom. stiahol mu nohavice a strčil mu ho do riti. Sedel fajčil cigaretu a ten druhý ho šukal popri fúkaní koksu. Dva obrovské penisi, jeden v zadku a z druhého vyseli semeníky tiež. Odfotil som ich a chlapík s bielou cigaretou mi povedal, že je to normálka. Nič extra.

...Nemohla sa na tú krásu pozerať a chlapík v bielom obleku s bielymi zreničkami jej nevedel povedať stoj! Zastav sa!..vždy, keď to povedal, zastala a stála.

Túžil potom, aby k nemu prišla, s hudbou a v ritme brušných tanečníc, aby si nasadla do auta a povedala:

,,tak pojedem?,,

Otočila sa za jej slnkom, jej vlasy tancovali k jej chôdzi. Koniec.


2 názory

krutě dojemná zatmívačka!

Petrusha
26. 06. 2009
Dát tip
A čo tak pravopis? Gramatika ... ? To fakt nie sú sprosté slová, vážne!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru