Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Víla se slzou v oku

28. 06. 2009
1
3
1007
Autor
Bublik

Život...

Žila byla sličná víla štěstí smůlu měla na debila narazila, a jak šel čas dál z debila se hajzl vyklubal, Irenka se objevila. Přišlo to jako blesk z čistého nebe, prázdná postel - slza na tváři zebe a jak šel čas dál z víly se suverén vyklubal, šla z blbosti do blbosti zrozena jen pro hlouposti. Dvojí život víla vedla kdekoho by k hříchu svedla, jedna dva tři čtyři pět užívat si - nemyslet, tudy její cesta vedla. Avšak aby se jí nekřivdilo i trocha dobra v ní bylo, špatně to nemyslela jenom pravou lásku poznat chtěla a jak šel čas dál z lásky se pouhý sex vyklubal. Smutek cloumal jejím tělem, sama sobě nepřítelem a pak objevil se on, nablízku jí byl avšak další zklamání, kretén pro změnu se z něho vybarvil. Šlo mu jen o pouhé tělo, to však vílu znechutilo k dalším slzám přinutilo. Smutná víla vzdát to chtěla, že pozná lásku už ani nevěřila. Život si s ní pohrál krutě zjistila, že čeká dítě. Co bude dělat? Co bude dál? V místní putyce DJ songy mixoval. Seděla sama, každý se smál. Přemýšlela proč - proč zrovna jí život červenou kartu dal, kdo by to na začátku do nevinné víly tipoval?

3 názory

DAMA
20. 07. 2009
Dát tip
*

raja
28. 06. 2009
Dát tip
Tak to je prsím pěkně prda!:D žila byla sličná víla, na debila narazila.. to je nej! ne, vážně. Je to strašný:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru