Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Salon - 21. 9.

13. 09. 2001
0
0
3753
Autor
Javert

Tato upoutávka navazuje na mojí předchozí upoutávku.

Přátelé,

potvrzuji, že 21. září se skutečně otevírá První literární salon.

 

Program jest následující:

20:00 - 20:30 příchod hostů, podává se aperitiv

20:30 první slavnostní proslov

20:30 - 21:00 volná zábava, příchod opozdilých hostů

21:00 příchod naprosto mimořádného a speciálního hosta, geniální osobnosti, která výrazně obohatí celý salon (a až se ukáže, kdo to je, tak Rivce vstoupí slzy do očí)

21:10 druhý slavnostní proslov, během kterého bude ohlášena buď jedna velmi pozitivní zpráva, nebo jedna velmi negativní zpráva (ještě není jasné, která to bude)

Následuje veselé popíjení, vášnivé diskuse, autorská okénka do vlastní tvorby atd atd.

Tématem večera je postmodernismus v literatuře a společnosti. Žádám účastníky salonu, aby si před příchodem připravili vhodnou postmoderní myšlénku či něco podobného. K dipozici by měl být velký papír, na který budou všechny myšlenky zaznamenány. 

 

S jídlem to asi nebude valné, s pitím by to mělo být výrazně lepší. Žádám všechny, aby přispěli do společného alkoholického fondu. Kromě vína budou k dispozici i silnější nápoje. Pokud se dokážeme zkoordinovat, můžeme vytvořit velmi rozmanitou sbírku. Na požádání budu připravovat míchané nápoje, k dispozici bude i bowle (pokud se mi do té doby podaří sehnat vhodnou mísu).

Mám dostatečné zásoby (tj. cca litr) ginu, irské whiskey a bílého kubánského rumu, dále tenčící se zásoby rosso a dry vermutu, vaječný koňak a ještě nějaký likér. Ti bystřejší už poznali, že pokud nechtějí přijít s vínem, mohou přijít s vodkou či s některým ze dvou výše jmenovaných vermutů. Pište mi, co přinesete, ať mohu chybějící suroviny dokoupit. K dispozici též budou nějaké džusy a minerálky.

 

Domnívám se, že svou účast potvrdili: Aagaatka, Jákob, Janka, Konstantinidisová, Merle, PetrViP, Ramiz_Achundov a Rivka. Dále by chtěli přijít, ale není jisté, zda přijdou: Albiero, Bacil, Helča, Krel, lobb, Monty_Python a Lilbeth.

 

Další hosté jsou vítáni!


omlouvám se zpožděním svou neúčast, náhle jsem onemocněl, což bohužel nadále trvá

Miroslawek
25. 09. 2001
Dát tip
Rivka: upržímnou soustrast

Vio
24. 09. 2001
Dát tip
Bráško, nevím jakej byl řízek z kocóra, ale Tvoje Frankovka mi ho bohatě vynahradila. Jave, snad příště ;-)

Pája
24. 09. 2001
Dát tip
moc děkuju ale :´-((( zapomněla jsem tam číhání na med... fňuk...

Javert
24. 09. 2001
Dát tip
Drazí, děkuji vám za milou společnost na prvním pražském literárním salonu. Pro ty, kteří nepřišli, aby si měli proč rvát vlasy: přišli mezi nás i literární vědec prof. Miroslav Červenka a novinářka Petruška Šustrová. Salon to nebyl poslední, ale plánuji je postupně zaměřovat i na jiná témata než literární...

Šminka
24. 09. 2001
Dát tip
Javert+žirafka: díky, bylo fajn :-)))

papouch
24. 09. 2001
Dát tip
Jave.> i jiná temata? Třeba bigbýt, rockandroll..? to by bulo fajné :-)

Rivka
24. 09. 2001
Dát tip
Na mě se nedívej, já už lysinky na hlavě mám...:c)

Miroslawek
24. 09. 2001
Dát tip
Tam byl Červenka ... a já tam nebyl .....Áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá....rgh. Myslím, že hloubku mé trpkosti pochopí zas jen Rivka ...

Javert
24. 09. 2001
Dát tip
Dobrá dobrá, příště budu hlásit předem, koho jsem pozval. :) Bigbeat... inu, proč ne...

šroubek
24. 09. 2001
Dát tip
tak jsem otevřela zápisník, abych si to zapsala, a zjistila jsem, že sem s křížkem po funuse, inu někdy se vyplatí žít v čase ruku v ruce s daty tak možná příště búúúúúúúúúúúúúúúúúú

PetrHiV
24. 09. 2001
Dát tip
ten Červenka mě tolik nemrzí - myslím, že si osobně užiju dost:o))

Rivka
24. 09. 2001
Dát tip
Míwa - ano, chápu. A soucítím. Soucítíš?:)) Javert - Stejně to nebude odpuštěno:c) Zatracený život...:)))

alina
23. 09. 2001
Dát tip
Jave+Žirafko, bylo u vás MOC milo :o)))!!!!!!! Kocoura drbu za ouškama!!!!!!!!!!!!!!!!!! Papůůů,brrrráško, tak Ty si s tim žranim koček nedáš pokoj?!!!!! Ghhrrrrrrrrrrrrráááúúúúúúúaaaůůůůůííííííííííííííííí........PRRRRSK!!!! No,počkéééj!!!!! :o)))) /asi si fakt obohatím jídelníček o pestrobarevný španělský ptáčky!/ :o)))))))))))

PetrViP
23. 09. 2001
Dát tip
MP: kocoura jsem radši nechal napokoji - ono v mém až-moc-bdělém stavu bych se zadusil chlupama (toho kocoura, ne mýma:o)

Merle
23. 09. 2001
Dát tip
mrzí mě, že pro samej shon jsem se zapoměl doma v domovu... tak snad jindy

PetrHiV
22. 09. 2001
Dát tip
Javert: bylo to fajn. ten punč, nebo co to bylo, byl moc dobrej - zapomněl jsem ti ho pochválit:o) domů jsem dorazil docela v pohodě, tak akorát na umření:o)

papouch
22. 09. 2001
Dát tip
a byl dobrej? (řízek z kocoura :-))))

PetrViP
22. 09. 2001
Dát tip
Pap: jídlo si až na pistácie, který jsem tam vyžral a dva rohlíky nepamatuju:o) spíš to pití si pamatuju. ... ehm.:o)

Petr Vip: Pokud mne neklame paměť, kocoura jsi nejedl. I když... odcházel jsi až po mě...:)))

Pája
21. 09. 2001
Dát tip
přidávám se k alině ;-)))) vezmeš mě ke kocourově přízni s sebou? nebo se o něj budem prát? ;-)))))))

Helča
21. 09. 2001
Dát tip
co si vezmu na sebe?!!!?!!? chci taky kus kocoura !!!!!!!!!!!!! Přinesu pozdrav od strýce z Moravy - tekutý :-)))) Monty přizveš mě na Baileys ?????

kafka
21. 09. 2001
Dát tip
Já taky za kocourem. Jde tam snad někdo kvůli někomu jinému? ;-)))

Jákob
21. 09. 2001
Dát tip
Přeji všem zůčastněným příjemnou zábavu a přikládám srdečný pozdrav :o)))

Rising_Star
20. 09. 2001
Dát tip
vypada to zajimave az dojimave :) staci mit postmoderni nazory? ;) nebo postapokalypticky cyberpunkovy? ;) beru ten vermut

Javert
20. 09. 2001
Dát tip
Kdepak nazory, staci postmoderne vypadat. :)

Javert: Ale nohy si mejt nemusíme, že ne?

alina
20. 09. 2001
Dát tip
Jave: boha jeho, a jak vypadá takovej postmoderní tvor???? :o)) Hmmm, a kdyby něco, tak já nejdu na ten váš Salůůn, ale na návštěvu za kocourem. Tam by mi to mohlo projít :o))))

zolli
19. 09. 2001
Dát tip
jááá nevím asííí néé.......

Bacil
19. 09. 2001
Dát tip
Nepřijedu, mám toho teď moc a hlavně moje žena se musí učit --> měl bych intenzivněji být doma a hlídat děti... Opatrujte se všichni. Někdy na nějakou akci určitě přijedu, ale tentokrát to nebude.

Bacil
19. 09. 2001
Dát tip
(Ona se učí na první atestaci z pediatrie)

Albireo
19. 09. 2001
Dát tip
Bohužel a k mému velkému zklamání (když vidím, o jak skvělé lidičci přicházím), mi to nevyjde. Snad někdy jindy.

papouch
19. 09. 2001
Dát tip
tak papouš ne-é nevycházej penízy tak si aspoň vožere dršku v Brně s Regisem a móóžnáá z Viouem :) brášo, až budeš vědět ešli jóó nebo ěšli néé tak dej vědít )

...jo a co pije kocour?:)

zolli
19. 09. 2001
Dát tip
Tak já tedy URČITĚ nikolivěk, snad v jiný věk.

Pája
18. 09. 2001
Dát tip
můžu třebas taky přijít s lahví? ále jen tak bezmyšlénkovitě ;-))))) nevím totiž, co je to postmoderní (mně ty moje připadají stále v módě) ;-))))) a ráda uvidím kocoura (abych mohla říct, že ten, co ho mám doma, je hezčí ;-)))))))))))))))))))

No, tak já se pokusím... možná teda... Nevím, co přinesu za pitivo, páč jedu až z Hanspaulky a tak jsem závislá na tom, co budou zrovna mít u pumpy... Asi ňáký dobrý červený víno a pro sebe flašku Baileys... :)

Javert
18. 09. 2001
Dát tip
alina: zaručuju stoprocentní mazlivost, je naprosto úžasný :) Podle mých propočtů by nás už mělo být víc než dvacet. Ještě chvíli a začnou mi docházet skleničky! :))

alina
18. 09. 2001
Dát tip
....hm, Jave, když vzkážeš, vezmu si v bufáči nějakej použitej plastikovej kelímek :o))

inventor
17. 09. 2001
Dát tip
Rád vám přijdu říct, kdo je postmodernismus... Přednášku za hlt vína :-)))

Monty... přijdu ti otevřít;-))

Miroslawek
17. 09. 2001
Dát tip
ach jo, chtěl jsem přijet, ale peněženka říká ne

zirafka
17. 09. 2001
Dát tip
Miroslawek: ale vstup je zdrama :-)) a vlakem se da jet i nacerno ;-)

Miroslawek
17. 09. 2001
Dát tip
zirafka: nedá ... a taky musím jíst a tak ;o)))

kafka
17. 09. 2001
Dát tip
Tak já teda přijdu, pokud na mě ještě zbyde židle. * :) *

Javert
17. 09. 2001
Dát tip
Ramiz: Jasně, nebudou jediní. :) Monty: Půjdu ti otevřít s Konstantinidisovou! Vzhledem k vysokému počtu osob žádám všechny, kteří mi ještě nenahlásili, jaké pití hodlají přinést, aby určitě něco přinesli!!! :))) Jo a omezený počet míst na přespání jsem ochoten poskytnout, ale nesmí vám vadit pobíhání kocoura...

alina
17. 09. 2001
Dát tip
Jave: ty máš kocouráááá!!!! Jůůůů, že bych taky přišla?! No, já se ještě poradím se svým kašlem, rýmou, chřipkou, a ostatními spoluobyvateli mé tělesné schránky. ....ale ráda bych zase zahlédla takovejch magorů pohromadě....aspoň na chvililičku.......smím-li. PS.Choroby nechám venku na rohožce :o)))

myrinda
17. 09. 2001
Dát tip
no tak koukam do kalendare a jestli se zas vsechno nezmeni, tak bych taky zaslůa....nemate li nic proti :-)

myrinda
17. 09. 2001
Dát tip
no tak koukam do kalendare a jestli se zas vsechno nezmeni, tak bych taky zaslůa....nemate li nic proti :-)

alina
17. 09. 2001
Dát tip
Ještě technický dotaz: JE TEN KOCOUR MAZLICÍ???? - ehmm...no, já jen...abych se tam netáhla zbytečně :o))...no jo, sorry, už mlčím :o)))

přinesl bych víno, nevadí-li

Rivka
17. 09. 2001
Dát tip
Víno dodám, inventore, ale jedině když prozradíš, kde bydlí:))))))

víceméně potvrzuji svou účast. je možné přivést cca 1-3 hosty mimo okruh písmáka?

Tak já nejspíš nepřijdu, protože mám v pátek od osmi akci asi na dvě, dvě a půl hodiny... a pochybuju, že by byl v jedenáct večer ještě někdo schopnej otevřít mi dveře... a oknem nepolezu...:)

Jemný
15. 09. 2001
Dát tip
Rád bych se připojil...

Jéžiš, teď teprve koukám na ten postmodernismus... předtím jsem si toho ňák nevšimla, jsem myslela, že se bude chlastat... a vy jste to pojali intelektuálně... Brejle, černý roláky, dýmky... listování filozofickejma tlustospisama... poslech experimentální hudby... transcendentální meditace... holotropní dejchání... tak tahle to teda je... no nevím, děcka, abych vám to tam nekazila...

papouch
14. 09. 2001
Dát tip
.....a co je to ten postmodernismus? To je když se dernis musí poslat poštou? :-) ...ajo :-( zase budu zprcán, že ze všeho dělám frašku, tak nic :) Jen jsem chtěl říct, že jestli se mi podaří ukecat Regise, tak bychme možná přiěli

Javert
14. 09. 2001
Dát tip
PetrViP: Budeme-li ve stavu ti otevřít, můžeš přijít i později, ale přijdeš o hodně. :) Přespání přímo na místě nezajišťuji, ale určitě se najde pár jiných zdrojů. A co je to postmodernismus, to nikdo neví, v tom to vězí...

PetrViP
14. 09. 2001
Dát tip
OK:o)) já počítám už budu taky ve veselém stavu (jen trochu z kotle propocen:o))

Javert
13. 09. 2001
Dát tip
avíza...

Vio
13. 09. 2001
Dát tip
Jááááááá... sakra, jedu se opít do Brna ;-))) škoda

těším se:))

Javert
13. 09. 2001
Dát tip
Přeci jen jsem na něco zapomněl, a to na to nejdůležitější: Salon se otevírá v Praze 10 na nám. Svatopluka Čecha, číslo orientační 74. Zastávka MHD se jmenuje Čechovo náměstí a staví tam tramvaje č. 22, 23 a 4 - pozor, pouze v jednom směru. Pod Čechovým náměstím (Koh-i-noor) staví dále tramvaje 6, 7 a 24. Dům č. 74 je přímo na rohu u tramvajové zastávky, mezi butikem a tiskem na počkání. Zvoňte na zvonek označený jménem Olmer (to jsem já) a následně vás čeká výstup do třetího patra...

Pokusím se přijít. Výstup do třetího patra... hm, lana a cepíny budou k dispozici na místě, nebo si máme přinést vlastní?

Javert
13. 09. 2001
Dát tip
Umělci si musí přinést vlastní, dívkám nabízím své vlastní nářadíčko...

Rivka
13. 09. 2001
Dát tip
Chlapče, já už se dokážu rozplakat jen sama nad sebou...:))))

Javert
13. 09. 2001
Dát tip
Dobre... tak to s tebou proste slehne!

PetrViP
13. 09. 2001
Dát tip
předpokládám že to budete táhnout do rána... nevadí tedy, když přijdu extrapozdě zhruba o jedenácté až dvanácté hodině? (koncertík na Deltě...)

papouch
13. 09. 2001
Dát tip
dá se nějak přespat? ( žebysme se, brácho, wožrali tam..? :-)

zolli
13. 09. 2001
Dát tip
Joooooo mám nápad zollina má denni do 18 h takze kdyz se pripoji k opozdilým HOSTUM, muze být, v salůůůnu možná i včas.... Jejda jsem se do teho zamotala, no možná přijdu posedět.

Merle
13. 09. 2001
Dát tip
pokud se nebudu muset ucastnit te debaty, tak snad jo... :)

Javert: Umělci si přinesou vlastní, dívkám půjčíš nádobíčko, a my cvoci budeme šplhat po okapu...:(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru