Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konkurz na čítačku Literárneho klubu Generácia 22. 8. 2009, Bratislava

02. 07. 2009
0
17
2379


Myslíš, že nastal čas opustiť anonymný priestor internetu a predviesť sa ľuďom v skutočnom živote?


Chceš si vyskúšať vystupovanie so svojou literárnou tvorbou na verejnosti?


Zašli do konca júla 7 svojich básní (alebo 3 polstranové úryvky prózy) na richard.miske@gmail.com, počkaj na odpoveď a v kalendári si zaznač 22. august ako prelomový deň, s miestom konania v Čitárni u Červeného raka (Bratislava).


Ps: do predmetu správy napíš: chcem čítať!


Tešíme sa na teba :-)

 



17 názorů

Report z čítačky: http://citanie.madness.sk/literarnatema-23603.php

Áno.

Fuk
10. 07. 2009
Dát tip
uz prisli nejake ponuky?:)

Petrusha
06. 07. 2009
Dát tip
nič mne sa do blavy nechce ...

A čo musím teda povedať? :)

Petrusha
06. 07. 2009
Dát tip
nie :)

:( a keď poviem, že aj ja tam budem čítať :)

Petrusha
03. 07. 2009
Dát tip
nie ... :)

Ták môžeš prísť (v anonymite) ako diváčka :)

Petrusha
03. 07. 2009
Dát tip
ale ja žijem hlavne MIMO ANONYMNÝ SVET INTERNETU, akurát predvádzať sa mi moc nechce ...

Tie príspevky, čo majú poslať sú len na ukážku, aby sme vedeli posúdiť prípadne zaradenie do programu. 3 polstranové úryvky prózy - to len orientačne. Na čítanie bude cca 10 min. a samozrejme to môže byť aj jeden príspevok.

moorgaan
02. 07. 2009
Dát tip
chceš sa stať prvou česko-slovenskou superstarr?..dva jazyky - jeden hlas:-))

papouch
02. 07. 2009
Dát tip
no ty prde někdo objevil antarktídu

blue_eyed_s
02. 07. 2009
Dát tip
na internete sa bezne tyka :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru