Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ni(komu)

13. 07. 2009
9
8
966
Když se ti zdá že musíš jít cestou co nedláždil jsi sám přestaň se ptát jak hnout s tím vším nemá ti odpověď kdo dát Zveš na kafe holky koukej radši vdolky o samotě na své chatě rvát do sebe sám si tlač svou káru já už nechci k stáru být zamilovaná do tebe lá la la lá lá la la lá lásko má bývalá la la lá... když se ti zdá že jsem to já kým smíš si stírat z čela pot zaplaš ten stín už dobře vím nesvedu zpívat ze tvých not Zveš na kafe holky koukej radši vdolky o samotě na své chatě rvát do sebe sám si tlač svou káru já už nechci k stáru být zamilovaná do tebe lá la la lá lá la la lá lásko má bývalá la la lá... když se ti zdá dál stavět dům nad síly tvé začalo být přestaň se ptát kdo měl tě rád minulost spát nech nebo být Zveš na kafe holky koukej radši vdolky o samotě na své chatě rvát do sebe sám si tlač svou káru já už nechci k stáru být zamilovaná do tebe lá la la lá lá la la lá lásko má bývalá la la lá...

8 názorů

když bude mít, pošlu :)))

Štírka
13. 07. 2009
Dát tip
pošli až bude mít melodii a hlas ... jo...:-) T

jejdavilda
13. 07. 2009
Dát tip
nepozoruje, šmiruje

vyprosil sis: nejsi :)))

Norsko 1
13. 07. 2009
Dát tip
nejsem pozorovatel, to bych si vyprosil

hahahahaha!!!! :))))) - jsi excelentní pozorovatel!!!!!

Norsko 1
13. 07. 2009
Dát tip
Ale že sis v té šroubovanosti vyhrála. šroub sem, šroub tam, seru na to

macecha
13. 07. 2009
Dát tip
pěkná .. T***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru