Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro admina s kompetencí

16. 07. 2009
0
23
1393

(Rabb)

Žádám radikálně o avízovaný přesun mého díla Šance pro... do mého uživatelského koše. Obtěžuje mě soustavně svými nesmyslnými lživými výpady autor aleš-novák. Děkuji za pochopení.

23 názorů

a dovolil bych si připodotknout, že mažba by se měla týkat i Mementa...

ať to smaže kdokoli, nikdo o nic nepřijde.

Rabbe, je to prozaické - když dílo smažu já, přijdu o kus sebe. Tvým přesunem do mého uživatelského koše se "vlk nažere...." a bude spokojenost u mně i u tebe. Udělej to pro mě, prosím.

Rabb
16. 07. 2009
Dát tip
ale nejdřív se na to vyspím.. protože tím určitě rozjedu nějakou lumpárnu.

Rabb
16. 07. 2009
Dát tip
mno ale pokud ji má jarmila schovanou s novým refrénem v konceptech, nechápu proč dílo nestáhne sama.. na truc to teda musím udělat já, když jsem to včera napsal? tak jo, uvidíme, za co si vlasy budete trhat příště.

Norsko 1
16. 07. 2009
Dát tip
ale kdo to smázne, viď, aleši

tady nejde o to, kdo vyhraje !!!

Rabb
16. 07. 2009
Dát tip
když to smázneš ty, vyhraje aleš.. ..když to smáznu já, vyhraje aleš, ale já budu ten špatnej.. ..co teď?

Norsko 1
16. 07. 2009
Dát tip
aleši, tys sadista, nechutný snad sadomasochista

ano, naučit se mazání vlastních děl přináší příjemné pocity...

Norsko 1
16. 07. 2009
Dát tip
i ty, aleši

n: ano, a nepodléhej mylnému dojmu, že to nedokážu, naopak - ale řekni mi jediný smysluplný důvod, proč bych měla ustpovat jednomu nebetyčnýmu hajzlovi? NE!!!!!!!!! on si opět najde cestu, jak mě obtěžovat něčím jiným, to mi věř... toto běsnění skončí tentokrát s příjemným pocitem na mojí straně, mysli si o tom co chceš...

na psychiatrii se stav, když už jsi v VFN

Norsko 1
16. 07. 2009
Dát tip
kterej

u mě všechno ok - pravda - a ty upaluj na psychiatrii! KONEC ps: předchozí komentář je určen Norsku 1

Norsko 1
16. 07. 2009
Dát tip
i ty, aleši

ano, a nepodléhej mylnému dojmu, že to nedokážu, naopak - ale řekni mi jediný smysluplný důvod, proč bych měla ustpovat jednomu nebetyčnýmu hajzlovi? NE!!!!!!!!! on si opět najde cestu, jak mě obtěžovat něčím jiným, to mi věř... toto běsnění skončí tentokrát s příjemným pocitem na mojí straně, mysli si o tom co chceš...

jenom zveřejňuješ cizí texty bez souhlasu autora. Jinak všechno ok...

Norsko 1
16. 07. 2009
Dát tip
každý musí o krok ustoupit

Proč bych to dělala? nic jsem neporušila, nikoho nepoškodila.

Norsko 1
16. 07. 2009
Dát tip
to je fakt, jestli ho máš pořád ve svých, tak ho smaž sama

Norsko 1
16. 07. 2009
Dát tip
eště spí

že by někdo po čtyřech letech na písmáku neuměl smazat své dílo?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru