Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

umění v přírodní kráse.....

17. 07. 2009
1
18
2343
Autor
meggii

"JÁ"

Nedávno se kdosi bavil o mě a musím předeslat že tohle téma mám "tůze ráda" nebot mě řeší kdo jsem co jsm a tak... nikdy jsem si nepřipadla jako složitá nebo zase moc jednoduchá slečna s kterou můžete vorat a ona to nechá tak ale spíš si připadám jako kniha kterou musíte umět otevřít a správně zalistovat a vystihnout to správné rozpoložení sama sebe a by jste tu danou knihu pochopily resp. člověka, každý má svůj osobní příběh, nahled na určité věci a životní filozifii pochopily .Nikdy jsem se nesetkala s jediným človíčkem co by měl stejnou vnitřní filozofii a ještě se za to nestyděl a šel si tvdě za tím co je pro něj nejduležitější .. stejně jako já ! za své názory se hrdě biju až možná to je občas moc ale jsem za své názory pyšná a stojím za nimi i když vím že je to možná až příliš a hodně lidí to odsuzuje nebo to vůbec neberou ale jejich věc:) Párkrát jsem se pokoušela ve škole ale i jinde nanynkám z mého okolí vysvětlit že šmínky a být "IN"není vždy to nejduležitější na světě že jsou i hodnoty které jsou nad tě mi to... Nejde jen o to že koupit si troje boty během jednoho měsíce a měnit si je podle nálady nebo podle barvy je podle mě slabomyslnost či rouhání .. stejně tak si koupím tričko s určitou značkou dle mody a za čtrnáct dní výjde z mody a koupím si za litra či více opět nové? Nejsem opravdu taková možná si ujíždím na vzhledu ale tak že jako mi oblečení ladí a možná je malinko experimentní ale je pohodlné a mám ho moc ráda. Stejně tam by mi mohla nějaká slečna vysvětlit co vidí na tom že když usne vedle svého partnera a nebo i jen tak a pak se ráno musí probudit o mnohé dříve a jít se namalovat aby mu připadala krásná a jen jak otevřel oči se jí nelekl?! Hodně spolužaček si mě stěžovali jak musí ráno stávat brzy cca v o půl paté. Moje vehementně první otázka zněla jednoduše proč a zdají to opravdu stojí za to? Když máme školu od osmi a do školy to máš deset minut? Důvod byl prostý ráno v o půl 5 stanu, umyju si vlasy , vyžehlím a nakrepuju si je . Je tak šest a až půl sedmé, co děláš potom byl můj dotaz.Tázaná slečna se zašklebyla a povídá mi jdu si vybrat oblečení...a položila mi otázku : a ty snad ráno nestojíš před skříní a nevybíráš si tričko podle riflí a kaniček do bot, stínu na očích, barvy laku na nechtách? musela jsem se smát a říct že opravdu tohle nedělám není proč.. jen rozhodně koukám na počasí když se do školy ráno strojím a pak rozhovor pokračoval dál.. potom tedy následuje co ? vyberu si oblečení tedy to mi trvá tak půl až třičvrtě hodiny zbytek času tráví malováním.. Zhruba tak hodinu. Vydatnou snídani nezná drží různé diety a věčně je nervozní že kaničky od bot mají nepatrně jiný odstím než její stíny na očích nebo když foukne vítr že je rozcuchaná šíleně ji vadí že někdo ve třídě jde o přestávce ven a zakouří si .Téhle slečně říkáme přilbys vlasy má jak helmu a myslí si že když bude, krásná že schvá za to schová svou jednoduchost.. ale já ji to neberu obdivu ji že v kráse vidí to co já třeba v lidech samotných. Měla jsem tu čest s ní strávit tři šílené dny na adaptáku na vysočině ve skautské chatě bez elektriky světla,pořádně teplé vody a suchých záchodků, a to jste teprve měli vydět ty nervy po ránu:D a já si v tu chvilu uvědomila čehojsem byla ušetřena. Možná mi to pár lidí vždy vyčte proč se nemaluješ a chodíš jak vandrák vždy by byla z tebe krásná holka ?! A já na to že mi ta námaha nikdy nestála za to abych si připadal neuplná nýbrž dotvořená nějakou chemii to si jdám raději cigárko a budu dehet dýchat ale zbytečně přebytečnou chemii na sebe kydat nebudu jen abych se náhodou líbila a byla tím zajímavá.. V nítřní krása je ve vnitř, a je moc nádherná , tu vám nikdy nikdo jen tak nepřetvoří pokud se nedáte.. jen ji musí člověk umět poznat a na to alespon spolíhám Já. že pár takových lidí ještě pořád je aby ocenily to že i když nemám míry podle missek XS ani zatím nepotřebuji velikost XXXXXXL i kdybych někdy v životě měla tak co? jsem jaká jsem a nikdo mě nezmění ani keci typu mýt tvou postavu tak v plavkách nikdy nevilezu ani doma z koupelny... raději se půjdu zastřelit. Když mě bylo tak třináct tak jsem měla malinko sklony tohle řešit ale přišli důležitější a radikalnější věci a tohle šlo stranou a už nikdy víc nepřišlo zpět. Jsem za to moc ráda .... tot jsem já a barvičky na ksichtu....

18 názorů

...tomitaky (to není japonsky,to je odpověď:)

Huzinga
15. 09. 2009
Dát tip
Ahoj. Hezky se mně to četlo, i když (protože?) je to spíše kapitola do deníku. Jinak: 1) chyby odvádějí pozornost čtenáře, s tím nic nenaděláš, to je prostě přírodní zákon :) (lidem to prostě při čtení vadí) 2) já mám s chybami taky problémy, takže Tě nechci nějak poučovat, spíš Ti jen tak doporučit: když už se člověku nechce opravovat chyby hned při psaní, je dobrý udělat alespoň korekturu na závěr ... měj se na pohodu ! zdar a nechť Tě provází síla Džedaj :)

Sydian
28. 07. 2009
Dát tip
no tak to je síla dlouhý článek (mimochodem plný chyb, fuj), který něco řeší a pitvá (k tomu řešený problém je pubertální kravina), ukončený větou, že to nechceš řešit, že máš důležitější věci.... hehehe

meggii
19. 07. 2009
Dát tip
ale tímhle jsme řešila narážku jednoho dá se říct kamaráda z písmáku..

meggii
19. 07. 2009
Dát tip
ale tímhle jsme řešila narážku jednoho dá se říct kamaráda z písmáku..

meggii
19. 07. 2009
Dát tip
ale tímhle jsme řešila narážku jednoho dá se říct kamaráda z písmáku..

meggii
19. 07. 2009
Dát tip
ale tímhle jsme řešila narážku jednoho dá se říct kamaráda z písmáku..

meggii
18. 07. 2009
Dát tip
ale tímhle jsme řešila narážku jednoho dá se říct kamaráda z písmáku..

meggii
18. 07. 2009
Dát tip
ale tímhle jsme řešila narážku jednoho dá se říct kamaráda z písmáku..

meggii
18. 07. 2009
Dát tip
ale tímhle jsme řešila narážku jednoho dá se říct kamaráda z písmáku..

Paddy
18. 07. 2009
Dát tip
a teraz mi povedz čo si tým ako chcela povedať? lebo očividne niečo riešiš, inak by si nenapisala uvahu ak sa to tak dá nazvať

meggii
17. 07. 2009
Dát tip
Blboune nejapnej : přesně mě vaděl lidi co jsi mě dotváří podle svých komerčních představ..

...a ještě ti vadí člověk,který to myslí dobře

Jinak to jde,ale kdo to bude pořád omlouvat

ke mně patří úchylka,zabíjím lidi,máš pravdu,ten malinkatý problém,chyby,nestojí za řeč

meggii
17. 07. 2009
Dát tip
proč nesouhlásíš s cigárkem?:DD a pravopisné chyby prostě ke mě už patří...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru