Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Umělcům s láskou

21. 07. 2009
0
6
519

Jsou dvě varianty, proč potkávám stejné a stejné typy mužů- jsem autistická a žiji si ve svém uzavřeném prostoru, nebo se mi zkrátka v hlavě děje víc, než je možné=)

V hlavě se mi děje víc, než je možné... Po sté jsem se zařekla. Muzikant- už nikdy! A podívej se na mě! Sedím a čekám, až si odzkoušíš všechny harmonie světa a pak se mi na displeji rozsvítí: Bejb, jakej byl den? V hlavě ses mi děl víc, než bylo možné... Po sté první zaříkám se. Umění- už bylo dost! Dívám se na mě. Sedí a zrcadlí se krásně utrápená, lesknouce se jí průhledné potůčky po obou stranách tváří. V hlavě se mi děje víc, než je možné.... Víš, teď vzdáme tvé melodie a za pár týdnů? Budu chtít slyšet čáry houslového mága od vedle. Po sté druhé si řeknu, třeba je tenhle úplně jiná partie...


6 názorů

Proboha to byla nadsázka s tím autismem=D.. ale každopádně je v tom kus pravdy, mám svůj svět, ale myslím, že ho má spousta lidí.. každý si vytváříme nějaké hranice, za které druzí nesmí... a většinou, když je nám špatně od srdíčka=(

Norsko 1
21. 07. 2009
Dát tip
autistické

...nejspíš=)

jestli jsou ti souzeni, neuděláš nic :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru