Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bleskový rozhovor s papouchem

21. 07. 2009
5
144
6511
Autor
pronick

je to největší osobnost Písmáku, takže jsem se pokusil mu nahlédnout do kuchyně, i když je hodně tajemný

datum: 21.7.2009

místo: doobře utajený bunkr, který je schopen odolat šesti měsíčnímu obléhání

základní údaje: papouch

Jméno Tom Poušek
Sex Nic
Povolání po volání bývám unaven, nemám rád telefony :-)
Město Brno
Oblíbení autoři Stříž, Brudna - Poustka
Vztah k literatuře vztah a vztlak

nejlepší díla: PIN, Zvláštní sex

nejhorší díla: nemá

zajímavosti: nespí, hodně pije (chlastá - pozn. redakce)

 

 

pronick: Dobrý den, Tome, začneme hned zostra - jak je to s tvojí sexuální orientací?

papouch: Zdravím Tě, očekával jsem tě, jak víš, jsem muž a heterosexuál, ale někdy si rád hraju na ženu-přečti jsi mé dílo. (geniální - neplacená pozn. redakce)

pronick: Kdy hodláš zveřejnit, že jsi duchovní otec celého projektu Belgie?

papouch: Jsi odvážný, když se ptáš takhle otevřeně, ale za tím stojí jiní...

pronick: Jiní, které jsi do toho obratně zmanipuloval...

papouch: Zmanipuloval je silné slovo - já jen naznačuju...

pronick: Ale potom, co nevyšel tvůj pokus paralyzovat činnost Norska, chrousta, VT Marvina, Armina a Pišty vzájemné "diskuzi", tak jsi vyslal signál Belgii, nebo se pletu?

papouch: Jsem je přecenil - myslel jsem, že když nim hodím kost, že přestanou otravovat a budou se dohadovat mezi sebou. Je to jen póvl.

pronick: I Pišta?

papouch: Pišta ne, on plní svou práci dobře a hádá se s těmi dinosaury a ti se bouří proti němu a ne proti mně. Vem si, jak ztrapnil VT Marvina v diskuzi, když VT Marvin místo 60 kilo ho odhadnul na 240 - blbec.

pronick: Ale když tu není, tak se bouří proti Tobě...

papouch. To ne, to stačí poslat Rabba, aby se o to postaral - je schopný.

pronick: Ale Rabb je v poslední době pasivní a třeba na Norsko1 nestačí.

papouch: Norsko je zvláštní případ, zatímco na VT Marvina a chrousta stačí průměrněj kritik a na Armina Pišta, tak na Norsko musím poslat svou nejsilnější zbraň - Octopus Syda.

pronick: Ale já myslel, že Octopus Syda uctíváš?!

papouch: Je vidět, že tomu zde ještě moc nerozumíš - Octopus Syd je pouze má zbraň, aby ostatní měli úctu k adminům.

pronick: Ale v poslední době nestačí na Norsko ani Octopus Syd...

papouch: To máš pravdu, je sice na Norsko sprostej, ale to na něho už dlouho nezabírá a musím to vyřídit sám.

pronick: Teď se vraťme k tématu. Proč jsi vlastně udělal celou akci s VT Marvinem a s Belgií?!

papouch: Chtěl jsem ostatním ukázat, předčím je chráním a kde by beze mě byly! Jsem sice hlavně umělec, ale Písmák by beze mne nepřežil! Nebo si myslíš, že by ho ostatní udrželi??

pronick: To určitě ne. Děkuju za rozhovor a hodně štěstí v tvé další tvorbě.

 

P.S. Nemazat.


144 názorů

-Holly-
05. 08. 2009
Dát tip
joooj, to sa fakt ze tesiim..:D:D:D.. hadam to bude take zabavne ako totok..:D

pronick
05. 08. 2009
Dát tip
aha, tak to ďakujem:-)...nebo jak to říkáte:-) to si počkej na další-připravuju jich ještě pár a tam se to bude zajímavě rozvíjet:-)

-Holly-
05. 08. 2009
Dát tip
ééé.. to znamená, že si to úplne vystihol, že je to úplne skveléé.. len slangovo-povedané..:))

pronick
05. 08. 2009
Dát tip
děkuju, že zaujalo:-) ale jako bývalý punker se budu červenat :-D P.S. co znamená ta tvá 3. věta ??

-Holly-
31. 07. 2009
Dát tip
pronick ty si búúh!! :D:D:D:D.. ty si to uháádol!! :D:D:D:D ... si zabil nenormálne..:D:D:D:D..

Narvah
30. 07. 2009
Dát tip
pronick: sám di do prdele

Norsko 1
30. 07. 2009
Dát tip
Ještě řekni, kdo jsi, a bude vymalováno. Od-halit, od-halit !

Fuk
30. 07. 2009
Dát tip
jako bezte do prdele s tymi avi, toto je dnes uz tretie

pronick
30. 07. 2009
Dát tip
všem, kteří toto dílo nepochopili se omlouvám, stejně tak se omlouvám i za chyby, které jsem nejprve neměl čas odstranit a potom se mi to zdálo už jako nepodstatné všem, kteří využili diskuzi pod tímto dílem k urážení kohokoliv (zejména papoucha, vzkazuju - běžte do p*dele holly a všichni, které toto dílo pobavilo, jsem rád, že dílo alespoň trochu splnilo záměr:-)

Neuvěřitelně studené! Gratuluji.

Rabb
30. 07. 2009
Dát tip
.

Rabb
30. 07. 2009
Dát tip
tutů.. ..pokusím se chaldně jako Dero: Přeřazuji! :-)

Leč autor evidentně nedbá. Nezbývá, než povolat drábba.

papouch
30. 07. 2009
Dát tip
autora jsem o přesun žádal již dříve

Mno, tak jsme se pobavili, a teď si trochu zapřesouváme do jinčí kategorie, což?

papouch
30. 07. 2009
Dát tip
Není zač, Laktáči, rádo se stalo. Aspoň bude na Písmáku o jednoho hňupa míň... .-)

Norsko 1
30. 07. 2009
Dát tip
To, nad čím se tak pohoršuješ, milý laktace, ovšem písmáku propůjčuje jeho neopakovatelné kouzlo, a nebojím se to říci, fluidum. Nemusíš se účastnit, pokud nechceš. Dokonce můžeš kárat zúčastněné, skvělé, ne ?

-Holly-
29. 07. 2009
Dát tip
ty, vole , to je haluuuz...:D:D:D::D:D:D:D.. asi ete pol hodinu som sa šúlala na zemi od smiechu!! :D:D:D:D... Rabb..:D:D.. to ho papouch vytiahne z vrecka a začne strielat do Norska, Norsko vytiahne pancier a ubráni sa.. teda papouch vytiahne Octopa Syda ako nejakú protitankovú strelu ale... zatial nezaberaa.. mno.. veľa smiechu..:D..

Inu, dobré, více snad ni netřeba dodávat.

Narvah
29. 07. 2009
Dát tip
Moc pěkně řečeno, Norsko. Akorát vůbec nevím, o čem mluvíš. Ale je to pěkné.

Norsko 1
29. 07. 2009
Dát tip
ty nevíš co je vděčnost a já zas nevím, co je soucit idiote

Narvah
29. 07. 2009
Dát tip
Avi od svojí pošahané diskuse jsi mi poslal. Dokonce jsi konečně sebral odvahu a přestal mě blokovat. Krásný posun.

Norsko 1
29. 07. 2009
Dát tip
jsi milý, ale avi jsem ti neposlal, nejsi od "p", a nechtěl jsem otravovat tolik lidí. promiň

Narvah
29. 07. 2009
Dát tip
To jsi řekl krásně, Norsko. Moc mě těší, že už mi doknce posíláš avi od vlastních diskusích, a že jsi mě přestal blokovat. To mi hodně pomáhá. Vyrovnat se. S pošukama.

No já se tedy s tím pomáháním rozhodně nepřetrhnu...

Norsko 1
29. 07. 2009
Dát tip
Narvahu, jsi směšný. Jsi dokonce tak směšný, že se ti už nikdo nesměje a spíše uvažuje, jak ti pomoci

Narvah
29. 07. 2009
Dát tip
pišta a papouch: masturbujete společně? a často?

Narvah
29. 07. 2009
Dát tip
pomerančová: proč si myslíš, že mám problém?

papouch
29. 07. 2009
Dát tip
Masturbuje-li vůbec. Někteří zaostalí jedinci na tuto techniku odvodu přepětí ani nepřijdou... Pouze čekají, bude-li po ruce poluce. .-)

On Narvah asi málo masturbuje.

Narvahu, nevim co mas se sebou za problem, ale na me si nehoj, ok?

Narvah
29. 07. 2009
Dát tip
omg. pomerančová, rozsévačka pohody a bojovnice za nezměnu i zde. nádhera

jeřkovy voči, kristova noho, ani sem nechodte....

Narvah
28. 07. 2009
Dát tip
jo

Hrůza.

Narvah
28. 07. 2009
Dát tip
pako

Narvah
28. 07. 2009
Dát tip
odčervení ti však pomůže jen z části. pak budeš dál.

super

Narvah
28. 07. 2009
Dát tip
bezva

Domluveno.

Narvah
28. 07. 2009
Dát tip
fajn

Jsem zdrcen. Asi spolykám prášky na odčervení.

Narvah
28. 07. 2009
Dát tip
nepadla pišto, pochopils. ale potřebuješ si to ověřit. to paka dělaj

Narvah
28. 07. 2009
Dát tip
víš, pišto, ani mě nepřekvapuje, že takový pako jako ty se tady realizuje. docela mě rozesmívá, když tě tu vidím diskutovat. musí být fajn, že aspoň tady něco znamenáš. i když být pakem musí být těžký.

Koukám, že poznámka ohledně sémantiky nepadla na úrodnou půdu...

Narvah
28. 07. 2009
Dát tip
už odcházíš, pišto? bezva!

No, a takoví jsme tady všichni. Tak šup šup pryč odsud!

Narvah
28. 07. 2009
Dát tip
ne, já sem z těch, jež nemají rádi podkuřovače debilním adminům

Ty taky budeš z těch, jimž sémantika zní jako sprosté slovo, co?

Narvah
28. 07. 2009
Dát tip
to jistě nepopírá. ocáska adminům si dělal vždy

Což nikterak nepopírá mé předchozí tvrzení, ba naopak. Vejre.

Narvah
28. 07. 2009
Dát tip
už se mimochodem těším, až zas vlítneš na literu a začneš se tam chovat jako kárající táta. tuhletu tvou pózu mám moc rád. ocásek zmizí na jiný server a kompenzuje si tam roli rodiče, kterou v reálu již začal zastávat. opravdu legrační!

Narvah
28. 07. 2009
Dát tip
víš co je na spuštění písmáka naopak fajn, pišto? že zas můžeš dělat ocáska adminům.

Víte, co je nejhorší na opětovném spuštění Písmáka? Že se nám sem z Litery opět nastěhoval Narvah.

Narvah
28. 07. 2009
Dát tip
omg. číst rozhovor o nejdebilnějším adminovi písmáka fakt nedávám

pronick
28. 07. 2009
Dát tip
ano, dabliku008, ale to se zlepší:-)

dablik008
28. 07. 2009
Dát tip
a takhle dneska vypadá Písmák? ;)

pronick
28. 07. 2009
Dát tip
mě nesrazí bleskem-jsem jen přisluhovač:-), sle ty vypadáš na alternick, který neví, kdy mu skončila expirační doba:-)

pronick
28. 07. 2009
Dát tip
blesk, nebo platba, nebo cokoliv, ale i kdyby se papouch stavěl na hlavu, tak Písmáka neodstaví:-)

pronick
28. 07. 2009
Dát tip
oba jste tomu uvěřili, ale za výpadkem není paouch, ale opožděná platba :-)

jejdavilda
28. 07. 2009
Dát tip
Papouch by měl dostat ocenění, to byl fajný týden

Marcela.K.
28. 07. 2009
Dát tip
papouchu!!! tak alespoň odpros, že sis s tím hrál a rozbil to!

papouch
28. 07. 2009
Dát tip
zapomněls -kvák- .-)

Marcela.K.
28. 07. 2009
Dát tip
Já to věděla, že to jde...publikovat dopředu...prozradila mi to Lakrov :-))) Tak jaký bude mít papouch trest?! Se vám můj návrh nelíbí, či co?!

papouch
28. 07. 2009
Dát tip
to jsou ti užvanění pindalové, co sežrali houno šalamovnouo, ale aby si prozkoumali možnosti písmáka na to nemají... :-P Jsi hloupý, Marvine.. (neříkal to tu už někdo? .-)

Jak dlouho tu jsi, že netušíš, že datum publikace lze stanovit dopředně? (další velezáhada v trapu, co, vejre?)

Marvine, jsi hloupý.

Norsko 1
28. 07. 2009
Dát tip
A já jsem to Pištovi vnuknul

Smazal ho ovšem na můj příkaz, na to by se nemělo zapomínat.

papouch
28. 07. 2009
Dát tip
Ano, smazal jsem písmák. Přiznávám.

Marcela.K.
28. 07. 2009
Dát tip
PAPOUCH SMAZAL PÍSMÁK... a to jsem zvědavá na jak dlouho bude bloknutej... myslím, že by mu měli měsíc vynásobit počtem autorů - aby to bylo spravedlivý a celý to pak vynásobit počten dnů. Co byl Písmák smazanej! Přiznal se u Belgie,že to plánuje...jsem na to přišla...to jen abyste věděli kdo za to může a nesváděli to třeba na Lakrov :-))

Norsko jsem já, blbouni. A anžto papouch umí česky (ano, i moravák je schopen vzdělání!), tak tahle vcelku srandovní parodie pozbývá zdání autentičnosti.

papouch
23. 07. 2009
Dát tip
janis - to je tohle, klik Občas si hraju na ženu

zzlatý
23. 07. 2009
Dát tip
Co k tomuto celému hašteření na Písmáku dodat? "Vy nás ale zásobujete, pane Karfík"... hi

raja
23. 07. 2009
Dát tip
podle prologu je to Armin a pišta to nerozdejchá až pravda vyjde najevo!

papouch
22. 07. 2009
Dát tip
Ha! Omyl. Nejsem Norsko. To je někdo úúplně jinej. Já jsem Norsko 1

papouch
22. 07. 2009
Dát tip
zborceni potem

moorgaan
22. 07. 2009
Dát tip
az to bude tak to bude...byli jsme i pred tim, budeme aj potem

papouch
22. 07. 2009
Dát tip
a ty nevíš co s tipama, morgane však ono se ti to brzo zkrátí, holečku

moorgaan
22. 07. 2009
Dát tip
paneboze...uz nevite co roupama!

papouch
22. 07. 2009
Dát tip
Belgie pronick není, Belgie jsem já

papouch
22. 07. 2009
Dát tip
VT dobře... Tak ne!! Nejsem pronick!! (Alespoň prozatím, než vystřílíš všechny tipy, kdo je pronick... .-)

raja
22. 07. 2009
Dát tip
TV Žvanín:)hehe:D

papouch
22. 07. 2009
Dát tip
ano, jsem pronick. Nemá cenu to dál skrývat, chytrolín VT Žvanivín to odhalil.

pronick
22. 07. 2009
Dát tip
Fuj! Belgie nejsem-právě kvůli ní a s tichým souhlasem papoucha jsem vzniknul Romantik taky nejsem

pronick
22. 07. 2009
Dát tip
kolonku pohlaví mám vyplněnou správně - i kdž jsem jen nick:-)

pronick
22. 07. 2009
Dát tip
VT Marvin-podle mě nevíš:-)

pronick
22. 07. 2009
Dát tip
chyby jsou způsobeny rychlostí napsání textu a z nervozity, když jsem měl rozhovor na pásce:-)

pronick
22. 07. 2009
Dát tip
nejsem papouch(i když představa říct, že jsem je lákavá:-)

gdo je pronick? kam šel papouch?

domin.go
22. 07. 2009
Dát tip
Pronick je papouch! :)

Monie_Kim
22. 07. 2009
Dát tip
jak to rikaj...dva se perou a treti se smeje ? ;) jesteze tyhle prestrelky nejsou fatalni

Fuk
21. 07. 2009
Dát tip
jo norsko, ten pravy sa ozyva

Norsko 1
21. 07. 2009
Dát tip
Souhlas, rajo. Často ten pocit mívám

raja
21. 07. 2009
Dát tip
Válka s cvoky:)

Rabb
21. 07. 2009
Dát tip
abych dodal: jsem pasivní, ano ano.. kochám se totiž.. :-)

Rabb
21. 07. 2009
Dát tip
heh.. účelně nás tam hodil všechny, aby jsme to nemazali.. aha!

Ondoň
21. 07. 2009
Dát tip
Vážení, uvědomte si prosím, že - - toto je bleskový přepis rozhovoru - hrubky se vyskytují pouze v papouchových odpovědích Z toho je vidět, co je papouch za debila.. Hraje si na admina na literárním serveru a přitom sám neumí pravopis Hnus!!!

pronick
21. 07. 2009
Dát tip
ano Norsko,z virtuálního

Norsko 1
21. 07. 2009
Dát tip
jak z jinýho světa

pronick
21. 07. 2009
Dát tip
VT Marvin nee:-) děkuju za upozornění na chybu!

je to vtipný, ale měl bys to dopilovat!

Fuk
21. 07. 2009
Dát tip
a?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru