Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

variace na otřepané téma

30. 07. 2009
34
55
3569

.

jsi nejnovější stránka mého almanachu
polykač prachu co zaslouží řád za něhu

Cupido vystřelil za běhu
a my teď lížeme si rány
které nespočítány hojí se všude po těle

každý pondělek je příslibem pátku

s lehkostí okvětních plátků minulost zahojíš
když prsty vkládáš do otevřených ran

já lodivod, ty kapitán

.



55 názorů

Markel
11. 08. 2009
Dát tip
tak tahle moc a moc - T

a já du ulovit mamuta - hezky si zaplav :o)

zblbnul jsem už dávno jinde :-) ale až poletím kolem zastavím se. teď jdu plavat. hezký den.

se tu potulujou zajímavý nicky... těší mě tvý zblbnutí ze mne... pardon, zbloudění ke mně :o)

letmo objevuji zajímavé, sem k tobě se určitě ještě vrátím při chvíli delší než mám teď

děkuju, tajenko a Ještěráku :o)

tajenka
02. 08. 2009
Dát tip
krásně píšeš...a tak lehce..:o)*


děkuju Štírce aj oleandrovi a posílám pozdravení :o)

Štírka
31. 07. 2009
Dát tip
hezké... na klišé ať myslí Ti, co se nedostanou dál...

oleandr
30. 07. 2009
Dát tip
***

no jo, už mlčím... a du spát :o) dobrou

Oldjerry
30. 07. 2009
Dát tip
koni, koni... (:-D áááááááááááááááááááááááááá

ano, bratře s koulemi... eh, znovu a pořádně - ano, bratře z KOULE... mi o tom povídej! aj mořská havěť čumí :o)

Oldjerry
30. 07. 2009
Dát tip
to člověk čumí, sestro koulařko !

já taky vrhala - z donucení, za gympl, aj tu poskakovací otočku sem uměla :o)

Oldjerry
30. 07. 2009
Dát tip
to je zatížení z mládí, když jsem vrhal koulí daleko těžší, než je tato místní.

díky, ti - vrhači tipu :o)

Oldjerry
30. 07. 2009
Dát tip
Souhlasím s tím, že člověk má právo použít spojení vzbuzující pocit, že jsou klišé - pokud jsou použity s novou náplní a smyslem - obohaceným obsahem. Hranice klišé je tenká i široká. Hoď kamenem, já házím tipem

jenže dyž to píšeš někomu komu to má něco říct, pak účel světí prostředky :o) a pak - někdy je to třeba nutný pro navození určitý atmosféry nebo pro tu asociaci co třeba chceš v čtenářích vyvolat - to mluvím za sebe a konec světa neovlivní nikdo z nás :o) (a smetí už mám vynešený :o)

tak jasně, kdo by neznal Mišáka:) ale stejně tohle nechápu - proč záměrně psát ohranosti, k čemu to může být dobré? ledaže by to na cosi odkazovalo, ale to bych pak mohl na jakoukoliv kritiku reagovat tak, že je to záměr, že to na něco odkazuje. a to by byl konec světa.

Bíša
30. 07. 2009
Dát tip
T.

zas sem se nechala unýst a strhnout... du radši se smetím a tak něco vylepšit doma - tu se to nepovede, už jiná (autorsky) nebudu :o) tímto se omlouvám že odporuju a hádám se - třeba už sem se zas na chvílu vybouřila :o)

T.a. - a co dyž někdy autor s ohraností počítá a hraje? co dyž není úplně blbej a ví to samý co ty? a název je parafráze, je ti ku cti žes / esis poznal :o) vkv nekomentuju - jen: tohle cítím, proto to píšu, až budu zoufalá, zfetovaná nebo opilá a totálně v prdeli, budu psát jinak o jiném - ano, píšu si deníček a jinak psát neumím :o) ale máš právo mít svůj názor na to co píšu - já mám zas ten svůj úhel vnímání svý reality a ano, škodit sem opravdu nechtěla... a zdravím poklidnou Desirée :o)

Desirée
30. 07. 2009
Dát tip
"prsty vkládáš do otevřených ran" ...* D. (Ještě že jsem si Tě přečetla odpoledne, po podobném večerním počtení bych asi nespala, zato sny by byly pěkné!)

příliš ne, jednak z těchto něškodně kompromisních vkv vztahovek už mne chytá fantas, je to všude, kinematograf, litera, cirkus, "hudba" (název jsem četl). za druhé - ta tři lepší místa jsou zde pokaždé nepochopitelně přehlušena něčím nadmíru plochým až ohraným (lízat si rány???).

tak zas díky, trojitý :o)

Pacer
30. 07. 2009
Dát tip
Hezké, koni :)

BigBivoj
30. 07. 2009
Dát tip
*

avox
30. 07. 2009
Dát tip
byla by chyba podlehnout strachu a trhat stránky z almanachu... nebo se spokojit jen s jednou když stránky časem samy blednou :-) */

trolejbusi - pokud by ten koho sem tak oslovila byl polykač semene, musela bych já být chlap, aby nám to klaplo... a fakt nejsu :o) a jinak dík těm co já eště nedík... :o) a ostatní zdravím a vyklizuju prostor pro podnětné dialogy či diskuze :o)

Škrhola
30. 07. 2009
Dát tip
ano, dobré*

jejdavilda
30. 07. 2009
Dát tip
A Bondy by ti řekl kde tráví neděle a pátky ( pardon, svátky)

jejdavilda
30. 07. 2009
Dát tip
Pro mě za mě si tomu říkej jak chceš. Já už vyvinutý dle lékařu jsem.

Fuk
30. 07. 2009
Dát tip
tak to potom vies, ze to nie je ziadna kritika:)

jejdavilda
30. 07. 2009
Dát tip
Já náhodou stojím o kritiku, ovšem jen pozitívní :-)

Impresse
30. 07. 2009
Dát tip
pěkně*

Fuk
30. 07. 2009
Dát tip
chapem, mas pravdu, ale radsej napisem strucne co si myslim, nez sa hned rozpisovat autor ked tak sa spyta preco si myslim to co si myslim akcia vyvola reakciu:) lebo aj niektori autori o kritiku nestoja a potom to je mrhanie casu nevravim ze to je tvoj pripad

moorgaan
30. 07. 2009
Dát tip
hlavne aby nezustaly jizvy a jizvicky!..a bacha na utesy!.-))

tak, Fuku - já jen abys věděl, že vím... :o) a jen poznámka - kritika by pro ty co opravdu chtějí kritizovat (to je svým způsobem i pomáhat a radit, nejen odsuzovat a odrazovat od psaní) neměla nikdy být ztrátou času mně je jedno dyž se někomu nelíbí co píšu, hlavně v případě že neumí slušně a věcně vysvětlit co mu vlastně vadilo nebo nesedělo - hodně "kritik" na písmáku se podobná urážkám - víceméně zakukleným nadřazený postoj "kritiků" vede k jejich odmítání - akce vyvolává reakci a du si udělat oběd, to je konstruktivnější :o) a blbounovi taky dík :o)

...příjemná věcička,už je tu hvězdička *

Fuk
30. 07. 2009
Dát tip
no tak ja som mal len potrebu povedat to. nejaka hlbsia analyza-kritika by bola myslim strata casu, urcite by si napisala, ze je ti to jedno a podobne, vsak?:)

a asi tě, milý Fuku, teda ani nepřekvapí, že sem s přesně takovou "kritikou" od někerý z kapacit tvýho kalibru počítala - každopádně dík za přečtení a utroušení pár vlídných slov... (obsah tvý kritiky ale ve finále asi neodpovídá tomu co si zamýšlel - nedotklo se mě to ani v nejmenším :o) ostatním děkuju samozřejmě taky, neméně radostně :o)

Fuk
30. 07. 2009
Dát tip
joo, tak nazov to dostatocne vystihuje

jejdavilda
30. 07. 2009
Dát tip
kapitán Klos*

Toscana
30. 07. 2009
Dát tip
s lehkostí okvětních plátků minulost zahojíš - to je nádherný obrat, ono je to celé moc povedené, jak pohlazení. *t

Zuzulinka
30. 07. 2009
Dát tip
no, už aby byl ten pátek....

to není úplně najednou... přece... :o)

tak to tě asi radši vyřadím z candátů rovnou... :oD

Vaud
30. 07. 2009
Dát tip
polykač prachu co zaslouží řád za něhu :-) ani nechtej vedet, co jsem mel za socialni asociace*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru