Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ti vedle- Úvod

30. 07. 2009
0
10
996
Autor
Martulle

K velkému překvapení některých, jsem se rozhodla zrekonsruovat moji rozepsanou knihu... A aby to nebylo pořád to stejné napsala jsem i nový úvod...

… ten smutný, šedý obrys, který vidíme každodenně všude kolem sebe. Ale co nebo kdo je doopravdy stín? Není hmatatelný, nevydává žádné zvuky, nějak nevoní a hýbe se jen když chceme my. Co když mají stíny vlastní život? Nikdo jim nevěnuje pozornost, co když jsou to právě Ti vedle nás, co si žijí vlastní životy a přitom řídí ten náš? Tajemství lásky na první pohled by už nebyl tak záhadný. A co duchové? Kde se berou? Nejsou to jen naše stíny, které bez nás žijí dál? Není ten jiný, mimozemský život nakonec těsně vedle nás? Tak nebezpečně blízko…
 
Každý máme svůj stín, nedá se ho nějak zbavit. Ale co když on chce nebo musí být u nás být u nás? Tak blízko aby mohl řídit vše kolem nás a někdy i naše kroky, náš osud a naše pocity.
Vždy se vrátí, když na vás zasvítí světlo. Vždycky se vrátí a i když to nevidíme možná se zrovna teď usmívá nebo mračí. Možná se zdá že je to jen stín, ale buďme na pozoru. Kdo ví co se nám děje za zády…

10 názorů

akakipi
15. 09. 2009
Dát tip
Co?! To je super! Doufám, že te%d už se dočkám jiného konce než toho, že to hodíš do šuplíku (a nemám namysli roztrhání!)...

Martulle
07. 09. 2009
Dát tip
Myslím, že jsem uposlechla vnitří hlas. který na mě řval: "Jdi do toho!!"

akakipi
23. 08. 2009
Dát tip
Vrať se k nim, prosím! Tady máš takový hezký úvod... Tak zase vytáhni Ty vedle ven z šuplíku!

G.J.SEGE
19. 08. 2009
Dát tip
Něco na tom je...

Martulle
15. 08. 2009
Dát tip
jasně =)

akakipi
02. 08. 2009
Dát tip
Ti vedle?

Martulle
31. 07. 2009
Dát tip
Neumíš číst prology? Myslím, že je, akorát je to takový malý miš-maš =)

Ajka52
31. 07. 2009
Dát tip
Je to to co si myslím, nebo ne..? :-))

neni zlé, ale že bych hned musel tipovat, to nemusim.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru