Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vyšel první (možná ještě vyjde i druhý) sborník autorů z Brna-Kohoutovic - hledáme spoluautorky a spoluautory

01. 08. 2009
0
32
913
Autor
Kohoutovice

V letošním roce vyšel sborník 8 autorů z Brna-Kohoutovic. Jde o práce 6 básníků a 2 prozaiků, jejichž trvalé bydliště je tč. na území městské části Brno-Kohoutovice. Kniha má cca 160 stran, poměr verše : próza je přibližně půl na půl.

V obchodech se sehnat nedá. Kdo má zájem o výtisk, nechť se ozve. V případě, že by počet výtisků, které jsou k dispozici, převýšil počet zájemců, budou přednostně upřednostněni píšící zájemci z Brna-Kohoutovic.

Po vydání sborníku se ozvalo několik autorů, že o přípravě sborníku nevěděli a že by se jako spoluautoři na sborníku rádi podíleli. Proto nevylučujeme, že se pokusíme vydat i jejich práce. Proto vyzýváme autory z Brna-Kohoutovic (PSČ 623 00), aby se ozvali. Na věku nezáleží. Pokud bychom sehnali finance na druhou knihu, budeme rádi, když se autorů ozve co nejvíce. Prosím, ozvěte se co nejdříve, i když výzva není časově omezená.

Děkujeme za Váš ev. zájem.

Budiž doplněno upozornění, že výzva se týká i autorů, kteří dříve žili nebo alespoň pracovali v Kohoutovicích a dnes žijí jinde.


32 názorů

A.H.
09. 08. 2009
Dát tip
:DDD

Kohoutovice
07. 08. 2009
Dát tip
Čím méně úcty doma, tím více v zahraničí. Tam projekt zaujal. Dá se to napsat i dvěma slovy: "Doma prorokem…"

Norsko 1
07. 08. 2009
Dát tip
Největší prdel, co jsem tu za ta léta viděl

Neodvážil jsem se dožadovat tvé pozornosti, mistře!

domin.go
04. 08. 2009
Dát tip
Pišto, ty pyji, od toho stáda diskusních debilů mám avízo na každé ublinknutí a tvá sofistikovaná analýza slova "máslo" má zůstat mnou nepovšimnuta?

papouch
04. 08. 2009
Dát tip
A mne to inspirovalo k podobnému počinu v jiném regionu!! Co je na tom špatného??

Rabb
04. 08. 2009
Dát tip
BUDIŽ ti odpuštěno, Pišto.

Rabb lže, a překrucuje fakta, jak by řekl Lyryk, potažmo Vella. Svým "Budiž." jsem akci naopak nadočekávání podpořil.

Rabb
04. 08. 2009
Dát tip
a, omlouvám se, milé Kohoutovice, ale možná zvěsti o vyhlášenosti písmáka lhaly.. tadyk je to taková malá džungle, kde se nikdo s nikým nemazlí.. jakože buďto se probojuješ do užšího kola nebo můžeš jít.. ..což neomlouvá chování některých a jejich automatické odepsání takové akce (bez bližšího seznámení), pravda.

Rabb
04. 08. 2009
Dát tip
Kohoutovice, zdejší autory spíše zaráží, že se jedná o sbírku určenou "pouze" pro část Kohoutovice.. jakože takový troškaři, mne samotnýho napadlo, kolik je asi v Kohoutovicích takhle ochotných autorů.. a kolik jich je (pokud vůbec nějaký) na Písmáku.. pravda, Papouch nereagoval zrovna asertivně. a pišta s arminem se tady kočkují pod každým dílem, což je zdejší folklór, člověk si zvykne.

Budiž. Protentokrát.

Tak jo, promiň. Máš u mě půl litru horkého rozškvařeného vepřového sádla :-)

Na to, že jsi hovado kolem mě, si nějak vyskakuješ.

Já se neptal na pyje, ale na máslo, přesněji na ztužený pokrmový tuk, a množné číslo jsem zvolil, jelikož jsi se na hodokvasu domlouval s domigouem

Ztužený pokrmový tuk. Myslel jsem, že si tykáme. Tak mě neoslovuj "vy pyje" ale "ty pyje".

vy pijete máslo ?

domin.go
03. 08. 2009
Dát tip
Margarín.

Máslo.

domin.go
03. 08. 2009
Dát tip
Ve čtvrtek jsem zadanej. Od příštího tejdne už víceméně nejsem.

Mimochodem, ve čtvrtek se staví tragicus, nechceš též popít?

Bať. Již drahnou dobu na ten skvost šetřím. I semiš už si vlhčím jen občas, neb je to nákladné.

domin.go
03. 08. 2009
Dát tip
Myslíš sbírak, kde bude 20cet povídek?

Budiž. Ale KDY VYJDE SBÍRAK???

:-D

papouch
02. 08. 2009
Dát tip
asi vydám sborník autorů z dolního konce Vypláchnulovy ulice v Pejřimoujě, pouze sudá čísla popisná :-P

martinez
02. 08. 2009
Dát tip
a romale nestíhá stejně nic... ani café Práh poslední dobou - a hele využiju tě tu - 26.9. bude čtení - nechceš se zaangažovat? literárně či hudebně? dyž tak zprávni :o)

domin.go
02. 08. 2009
Dát tip
Jo, to já chápu, však se taky nechcu míchat, zůstanu u skautů v Bystrci :)) ale přišlo mi, že jako nápad by to nebylo špatný. Koneckonců brněnských klubů je tady bambilión, neříkej mi, že by se nenašli lidi po celým městě.

martinez
02. 08. 2009
Dát tip
domi - ale to už je asi zaběhnutý a daný, ty Kohoutovice - já se nemínila nutit - já jen že mě to zaujalo - tak úzký zaměření :o)

domin.go
02. 08. 2009
Dát tip
avi

domin.go
02. 08. 2009
Dát tip
A nechceš to rozšířit na celý Brno? S tím, že z každé části vybereš nejlepšího autora/autory? Myslím, že kdybys řekl Romálovi nebo Hance, tak ti s tím pomůžou (organizace by se mohla dělat na Prahu)..

martinez
02. 08. 2009
Dát tip
no jo - Kohoutovice, já tč v Židenicích, trvalé bydliště v Husovicích... tož držím palce :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru