Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nouzový východ

05. 08. 2009
1
1
933
Autor
Mortimer

Plechové dveře s jednoduchým nápisem Nouzový východ, šířící kolem sebe atmosféru bezpečí. Tiché, nenápadné a přesto do dalekého prostoru křičící svou přítomnost.


Existují jen pro jedinou činnost, která naplňuje jejich bytí smyslem a zároveň ho ukončuje, stejně jako všechno v jejich okolí.


Být otevřeny.


Touží po tom, aby zákazníkovy strachy zpocené dlaně stiskly madlo pro snadné otevření a ony se podvolily jejich tlaku.


Horoucně, vášnivě, ba přímo šíleně v to doufají a v té chtěné rozkoši se zároveň skrývá i kapička strachu co bude potom.


Čekají. Čekají dlouho. Až jednoho dne se rozezní ječivé sirény a vzduch se naplní bouří panického řevu prchajícího davu.


Desitky nohou poplašeného stáda k nim neomylně běží.


V očekávání extáze vrzajících pantů se chvějí v rytmu dupotu.


První ruka se jich dotýká a tlačí na kliku.


Je zamčeno.


1 názor

Marlav
05. 08. 2009
Dát tip
no dobré, čeká je zklamání, touha a ...nic

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru