Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kolik jste potkali "živých" písmáků?

13. 08. 2009
1
133
5400
Autor
pronick

Dneska se mi stala pro mě velmi zvláštní věc, potkal jsem v práci "živého" písmáka...

Nikdy jsem moc nepřemýšlel nad tím, co dělají ostatní písmáci, ale když jsem dneska v přeplněné matičce Praze potkal dalšího písmáka, tak mě to zarazilo. Už když jsem ho míjel, tak jsem měl zvláštní pocit, ale když se to potvrdilo (v mobilu si četlPísmák), tak jsem tomu nemohl uvěřit.

V Brně je to údajně docela běžná věc, ale jaké máte zkušenosti vy, ostatní?

 

Ptám se vás tedy, stalo se vám někdy, že byste náhodně potkali vám neznámého písmáka a poznali jste ho?

 

No a nenosíme nějaký zvláštní cejch, díky kterému se můžeme poznat?:-)


133 názorů

Petrusha
18. 09. 2009
Dát tip
pokiaľ viem, tak sa tu neriešilo pracovné oblečenie co furt máte? já taky nechodím do práce v hubertuse :) čo sa týka spoločenského obutia na písmácký zraz, myslím, že je nutné sa hlavne zamerať na to, v akom prostredí sa daný zraz nachádza ... lakýrky do kempu u rybníčka zrejme moc vhodné nebudú ... napríklad

Aviem
18. 09. 2009
Dát tip
Armin: ále.. klidně sis ho mohl nechat, mám jich někde ještě několik.. taky přeju dobrý den V růžové kravatě a v saku by mě pracovat nenechali - v domově důchodců - taky se mi asi nepodaří v práci spatřit živého písmáka. Sestřičky nejsou u nás tak tvořivé - leda by se někdo ze seniorů nechal ubytovat. (Musel by si vyřídit povolení mít na pokoji počítač.. :-) Jsou nutné na písmácký sraz společenské boty? Tuhle jsem viděla pozvání na sraz, kde se zdůrazňovalo nazapomenout papuče..

Petrusha
18. 09. 2009
Dát tip
a to vúbec nevadí, bo daný autor, ktorý sa vyznačoval práve ružovou kravatou sem zrejme už nechodí, a ak, tak len pod nejakým alternickom, ktorý aspoň mne osobne nie je známy ... :)

pronick
18. 09. 2009
Dát tip
skoro:-) znalí věci vědí, viď expi.?:-) jinak jsem neznalý

Petrusha
18. 09. 2009
Dát tip
písmáci robia zrazy u jednania v banke? hmmmmm, to je dosť ehm no, netypické poňatie veci ... Inak narážka na ružovú kravatu a semiš má spojitosť s úplne niečím iným, znalí veci vedia :)

pronick
18. 09. 2009
Dát tip
ale s růžovou a semišem potom přijít na jednání-do banky, firmy,...?:-) si myslím, že by se Písmáci měli vidět jen v pracovním nebo v civilu - tj. bez masek... takže sako, společenské boty, kravatu- ale teda bez konzervy:-)

Petrusha
18. 09. 2009
Dát tip
nič sa konzervovať nebude, ani ručičky na hodinkách (apropo, také nosiť nesmiem, bo by ma vyliskali za to, kde všade ich strácam)

pronick
18. 09. 2009
Dát tip
nejlépe konzervaticnější barvu košile i kravaty, ručičkoové hodinky...atd. :-)

JiKo
18. 09. 2009
Dát tip
též jsem včera pil nějak přeslimit

nikolivěk. nepopřál.

Jéééé!

Petrusha
18. 09. 2009
Dát tip
no ale v tomto prípade teda veľmi pekne ďakujem :)

tak dobrý den přeju :-)

Petrusha
18. 09. 2009
Dát tip
ešte ne teda

Mně ne. Já jsem ostuda serveru, té se nepřeje :) Ale posnídal jsem Paralen, malé pivo, porci guláše a jahodový bonbonek, a jsem šťastný i bez přání :)

a už vám dneska někdo popřál dobrý den? :-)

Petrusha
18. 09. 2009
Dát tip
a dôležité nezabudnúť na ružovú kravatu a nejaký ten semiš ...

Děkuji Aviem za avízo. Vracím nepoužité.

pronick
17. 09. 2009
Dát tip
špatně - bez auta ano, ale bez saka? nikdy! :-)

Aviem
17. 09. 2009
Dát tip
JiKo je len jeden z mnohých.. (které bych chtěla vidět).. byla jsem jen v té kafárně.. do té doby jsem vůbec netušila, že nějaké srazy existují..

Aviem
17. 09. 2009
Dát tip
sako a drahé auto jsem schopná v nejhorším případě omluvit.. Někdy jsou převleky životně nutné.. Taky se někdy převlíkám za "normální ženskou".. Syd: fotiek? na čo mi fotky bohajeho! ja chcem vidieť človeka, pokiaľ možno živého..

anebo v saku a s drahým autem:-) viď, pronicku:-)

Aviem
17. 09. 2009
Dát tip
pár sem jich viděla tuhle v kafárně.. chovali se způsobile.. já chci vidět JiKa bez masky.. (není to nemravný?) .. říjen .. snad..

Dero
15. 08. 2009
Dát tip
Změna kategorie.

Norsko 1
14. 08. 2009
Dát tip
šup šup

Rabb
14. 08. 2009
Dát tip
dost

Jednou jsem v Brně viděl na vlastní oči plnou kavárnu Písmáků. Nikdo mě (na rozdíl od Pišty) nepoznal, a to jsem tam byl s manželkou, a od dlouhého sezení jsem měl i vlka. Poté, co jsem přečetl několik Vaudových fejetonů, začali mě někteří považovat za autora samotného. To bylo samé: ?Pane doktore sem, pane doktore tam... A jak jste nám to báječně a vtipně sepsal... A musíte si s náma připít... Dáte si whisky Lagavulin nebo Macallan? Áááá, já vlastně zapomněl, že vy lékaři jste koňakoví! Pane vrchní, přineste nám Hennessy! A rovnou celou láhev ať si neušoupete podrážky, pan doktor má splávek!? A jinde zas: ?Pane doktore, nedávno jsem si nechala zvětšit prsa a nějak se mi to nezdá... To si musíte sáhnout! Není to levé větší? A ještě na zadeček ? není to celulitýdka?? Nebo: ?Doktore ? vy jste ale šprýmař! Musíte k nám přijet na zabíjačku! U nás se potkáte s kapacitama! K nám jezdí rád i doktor Rath, neřád!? No, a tak podobně. Už se těším na další čtení, tentokrát bez manželky a vlka. Obstaral jsem si bílý plášť a velice slušivý fonendoskop.

mumly mumly mumly

papouch
14. 08. 2009
Dát tip
Aťsi tam vystópijó. Švecký valy só totiž už odbagrovaný :-D

domin.go
14. 08. 2009
Dát tip
Švéďáci beztak vystópijó na Švédskejch valech :))

JiKo
14. 08. 2009
Dát tip
Zásada jízdy na trajflích: 1/ nikdy se nevěšte na zadní dráty 2/ nevěšte se ani na jeden zadní drát 3/ nevěšte se za jízdy ani uvnitř

papouch
14. 08. 2009
Dát tip
Šaliny do Slátaniny fak nejezdijó. Ale jezdijó tam trajfle. Tympádem máme klid od Švedu zapráskanéch, bo oni to fpráglu nemajó a tudiš tym neumijó jezdit.

Norsko 1
14. 08. 2009
Dát tip
Ať shnije, viď papouchu

čínský filosof :-)

domin.go
14. 08. 2009
Dát tip
Ve Slanině? Dyk tam ani nejezdijou šaliny :)

Pche.

papouch
14. 08. 2009
Dát tip
Pišto, běž do víškam. Na I. Písmáckém velečtení ve Slatině bylo asi 120 lidí a přijeli lidi z Karlových Var, Prešova, z Polska, Vodfšudemožně... a představ si, prdei z Prahy. Pražáku zaprděnej. Shnij v tý smardlavý díře :-P :-)

těša
14. 08. 2009
Dát tip
znám dva, ale oba twoinone, takže vlastně čtyři.

říjen. slatina. výborně. navrhuji víkend 17-18, protože 19-20 mám být služebně v brně (ne, opravdu nejsem egoista:-P)

Petrusha
14. 08. 2009
Dát tip
V Grónsku je totiž zima!

Slatina? Proč tak blízko? Co třeba Grónsko?

papouch
14. 08. 2009
Dát tip
Jsem pro. Jakmile čuju chlast, tak du do toho. (ale teď vážně - zabývám se myšlenkou II. Písmáckého velečtení ve Slatině.. někdy začátkem října..?? .. to při tomto tempu akorát ta 9000 padne :-))

Ano, uspořádáme obrovskou pitku "Mount Písmák".

Petrusha
14. 08. 2009
Dát tip
a navyše si podaktorí i pamätajú :)

Petrusha
14. 08. 2009
Dát tip
no to sa ti to machruje, keď máš so sebou viacero poznávacích týchto propriet :)

A jéje. A mám to! :-)

P.S. Snažíš se parafrázovat ceduli "Jídlo si můžete objednat sebou"? :)

Pravda. To mě nenapadlo.

Ano. Protže jsi sebou měl i ženu a vlka!

Dítětem to nebude. Posledně jsem vzal dceru do Chvojkovic, a poznali mě všichni.

Petrusha
14. 08. 2009
Dát tip
to tak človjek musí skusit, keď si sebou pribalí 11 mesačné decko a nemože sa utrhnúť z retaze ...

Jiko: S Petrushou jsem to měl na tom Medlově podobně. Jestli někdo důsledně popírá zažité představy o vizáži písmáků, tak je to ona. Ta ženská prostě vypadá úplně normálně :)

Petrusha
14. 08. 2009
Dát tip
já sa mu jako nedivím ...

Petrusha
14. 08. 2009
Dát tip
jo, to potvrdzujem, JIKO ma napriek trom dňom lokálizácie v rovnakých súradniciach skoro nestretol :)

JiKo
14. 08. 2009
Dát tip
No já si myslím, že sem jich potkal něco mezi 100 a 150 za dobu tady, možná spíš k těm 150. Všechny samozřejmě cíleně. Výjimkou je Petrusha která dojela na sraz na Medlov a já si celej víkend myslel, že to jsou jen lidi co si vedle naší grupy postavili stan a přidali se k ohni :)))) Hele a oslovil jsi toho člověka? kdo to byl? Nebos byl srabík a nechal ho běžet?:)))

pišto, to není náhoda. téměř každý uživatel již vyplodil debilní debatu

Papouch: Aha. No ale podezřele se to číslo podobá počtu debilních debat. To nebude náhoda!

Petrusha
14. 08. 2009
Dát tip
jo, ja som bola v Brně ca. pred mesiacom a fakticky byli na rohu u námestia hasiči, zrejme tade prešel na tesnotku nejaký chrliaci admin z písmáka:)

papouch
14. 08. 2009
Dát tip
admina, adonisi, poznáš snadno. Je zelený, má ocas, dvě hlavy, z nozder mu stoupá dým, strašně smrdí a když jde po Náměstí Svobody tak maže šaliny.. .-)

Narvah
13. 08. 2009
Dát tip
ne, norsko je super. podle mě není ani moc vysoké postavy. řekl bych, že má tak 175 cáků. a že moc neváží. možná má trochu břicho, ale moc neváží. si myslím

denně..pochopitelně. po 14 hodinách u pc už mi prsty neslouží.

ono je sice hezké, že chovanci mají možnost využívat internet, ale měli by to nějak omezit. třeba 2 hoďky deně a pak hezky šup zpátky do klece :)

Narvah
13. 08. 2009
Dát tip
hustý, otakare. taky mě napadá, jestli nemá norsko rozkousanej jazyk. vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby měl rozkousanej jazyk. a pěkný, čistý zuby

to víš, že noší čisté košile a myje si ruce. oni tam sestřičky na hygienu dbají :)

Narvah
13. 08. 2009
Dát tip
podle mě vypadá norsko docela mírumilovně. nosí čistý košile, hodně si umývá ruce a tydlety věci. vidět ho musí bejt zažitek

já bych chtěl vidět Norsko. ale jedině přes plot a nesměli by mu sundat kazajku.

papouch
13. 08. 2009
Dát tip
Ty nemachruj, Marve! Máš křídla? Nemáš, tak nemachruj! .-)p

Norsko 1
13. 08. 2009
Dát tip
vidět norska a zemřít. pár lidem se to už podařilo

Narvah
13. 08. 2009
Dát tip
přál bych si ještě potkat norska. pak bych klidně mohl umřít ;)

Narvah
13. 08. 2009
Dát tip
di si počítat nebo buzerovat někoho jinýho než mě. dík

papouch
13. 08. 2009
Dát tip
nerad bys dostal od patnácti lidí naráz do držky, viď :-))) nic ve zlým :-)

Narvah
13. 08. 2009
Dát tip
vlastně tři. hustý! a málem sem jich potkal patnáct najednou. radši sem si to rozmyslel

Narvah
13. 08. 2009
Dát tip
ale náhodně never teda

Narvah
13. 08. 2009
Dát tip
konečně dobrá diskuse - jen kreténskej admin ji může znehodnotit

Narvah
13. 08. 2009
Dát tip
dva

Nicollette
13. 08. 2009
Dát tip
Kdysi mě na ulici oslovila jedna písmačka, která mě poznala podle fotek. Kdyby se to ještě někdy stalo, zapřu sama sebe. Myslím, že s většinou lidí jsem se nepochopila... to je asi jejich společný prvek :))

Petrusha
13. 08. 2009
Dát tip
ešteže žijem v meste, kde žijú bežne úplne normálni ľudia ... :)

papouch
13. 08. 2009
Dát tip
jéé a já viděl zombíka písmáka!

Yvaine
13. 08. 2009
Dát tip
Skoro Ti až závidím...

Yvaine
13. 08. 2009
Dát tip
:P Žádného. Tak - a teď odpověz;)

Yvaine
13. 08. 2009
Dát tip
Kolik Ty?

Rabb
13. 08. 2009
Dát tip
+ ještě jednoho, kterýho jsem vlastně ani nepotkal, ale náhodou zjistil, že máme společné známé.

Rabb
13. 08. 2009
Dát tip
jen jednoho.. bývalého kolegu.. teď už bývalého písmáka

Já jsem nepotkal dosud žádného, u některých mě to netěší, u jiných jsem tomu rád, u některých je mi to jedno.

Yvaine
13. 08. 2009
Dát tip
S tím můžu žít. :)

Yvaine
13. 08. 2009
Dát tip
Zrovna tenhle víkend se jich chystám potkat celou bandu... :)

papouch
13. 08. 2009
Dát tip
Pišto, to není číslo debaty, trdlo.. ..to je počet písmáků, které jsem dosud naživo potkal :-PP :-)

papouch
13. 08. 2009
Dát tip
proni.- všecko je jednou poprvé :-)P

Vaud
13. 08. 2009
Dát tip
ja jsem v Barcelone potkal holku, co ji mam ve Facebooku - jakoze pulku lidi, ktery mam mezi kontakty jsem nikdy na zivo nevidel - a tvarila se dost prekvapene :-)) jinak jsem potkal asi tak 10-15 Pismaku a s nekterejma mam v planu celozivotni velmi intenzivni pratelstvi :-). Na druhou stranu znam Pismaky, ktery jsem jeste nepotkal a uz bych tvrdil, ze jsou mi dobri pratele...

domin.go
13. 08. 2009
Dát tip
Nevím. Dvacet? Třicet?

pronick
13. 08. 2009
Dát tip
toho nakecáš už jak VTM :-)

jsi magor:-DD jsem ti to říkal...

pronick
13. 08. 2009
Dát tip
jen mě to zajímá, protože jsem potkal prvního písmáka a byla to taková zvláštní náhoda...tak jestli to je normální:-)

Papouchu, ty se snad do smrti nenaučíš počítat... Jináč tedy písmáky nepotkávám náhodně, ale cíleně. Počítám, že dneska jich bude něco málo přes padesát. P.S. K čemu ti ta informace bude, smím-li se ptát?

pronick
13. 08. 2009
Dát tip
Delahye, ??? jednoho jsem potkal - měl puls, mluvil, (psal test),...

Delahaye
13. 08. 2009
Dát tip
něco jako "živý" Písmák je bezesporu jedním z nejrozšířenějších omylů :-))

pronick
13. 08. 2009
Dát tip
:-) ale mě ta otázka zajímá (navíc doufám, že se tentokrát NIKDO nebude hádat)

papouch
13. 08. 2009
Dát tip
8968 :-)))

pronick
13. 08. 2009
Dát tip
to jsi přehnal!!! vyzývám tě na souboj - volíš zbraň!

pronick
13. 08. 2009
Dát tip
VTM, jen jestli nezávidíš:-)

pronick
13. 08. 2009
Dát tip
je to nemravný...taky jsem ho potkal náhodou

Já je potkávám cíleně tedy většinou. Mylsím, že dnes večer potkám asi tři. :-)

pronick
13. 08. 2009
Dát tip
Marve, sebe nepočítej:-) Modrou mám rád...Písmák je modrej, barva mé práce je modrá...ale Praha je modrá až moc:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru