Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zamiloval jsem se teprve nedávno

23. 09. 2001
4
0
1730
Autor
JTi

Ten nejsladčejší pocit,

už vím, co jsem a co chci být.

Nevím nic a přeci všechno,

díky bohu, že jsem procit.

 

Miluju život, tu noční můru pesimistů,

rozkvetlou růži básníků.

Miluju život, dýchání a svírání na prsou,

to jak mi po duši tančí noty a vhání slzy do očí.

 

Změnilo se to teprve nedávno, těžko říct proč a jak.

A možná že je to jen na chvíli,

takové chvilkové poblouznění, co napadá jen nepozorné snílky.

A možná že je to navěky.

 

Zamiloval jsem se teprve nedávno

a svojí lásce chci věnovat celý svůj život.


Neither
01. 12. 2001
Dát tip
Oddaná krása, to se Ti moc povedlo:o) *t

Petra
23. 11. 2001
Dát tip
napriek všetkým čo tu vidia v tom bludy...dávam ti tip....ďalší zaláskovaný, zaslepený a otvorene úprimný výlev zaľúbenej dušičky...neboj je nás viac... TIP

Andílek
03. 10. 2001
Dát tip
Cavalera: Nemuzu si pomoct, ale kdyz v tom vidis jenom zvasty, tak ses o neco dost ochuzenej. Ja vim, ze sem moc romanticka, az moc, ale dava mi to spoustu krasnejch veci, vis? Casto se stava, ze clovek do neceho dava dusi a ono to pak nevyzni. Ale kdyz v tom vidis, kdyz v tom chces videt ten puvodni silnej pocit, tak je to krasny.

kalinka
29. 09. 2001
Dát tip
tak ať ti to vydrží co to jde, broučku!:o) Svítíš jak žárovka?!:o) Tak sviť těm kolem! Je toho třeba!:o)

Andílek
26. 09. 2001
Dát tip
Vy se na to vsici divate desne profesionalne. Mne se to proste nak libi...:-)

Semipalakva
26. 09. 2001
Dát tip
Andílek nato kápla!

Cavalera
26. 09. 2001
Dát tip
To že mi něco nejde pod nos není přece otázka profesionality ... a naopak ... prostě nelíbí ... profesionalita neprofesionalita, stejně jsou to jen žvásty ...

Bezejmenny
25. 09. 2001
Dát tip
Tak jsem to nemyslel. ;o))))) Ono i to "sprdnutí" je vždy takové, jak ho ty sám chápeš. ;o)))) Jak moc si ho bereš, víš? Vždyť na tom VŽDY záleží jen tak, jak chceme, ne?

Semipalakva
25. 09. 2001
Dát tip
dyk jo chlape:-)

Semipalakva
24. 09. 2001
Dát tip
Bezejmenný toť otázka... máme kritizovat formu nebo myšlenku...? podle mýho by nebylo objektivní kritizovat obojí a zároveň by nebylo správné kritizovat pouze jedno...

Bezejmenny
24. 09. 2001
Dát tip
Semipalakva: spíše poesii brát jako kompletní celek. Tedy vše, s čím dílo disponuje. Nebude-li forma dobrá, klidně ji zkritisuj, ale bude-li současně překypovat emocemi, nezapomeň to ocenit také. ;o)))

Semipalakva
24. 09. 2001
Dát tip
A pokud náhodou opomeneš něco zprdnout tak někdo sprdne tebe... nebo to doplní... tak...

Cavalera
23. 09. 2001
Dát tip
.... hm hm .. no .. no co .. no nic ... asi jako v 99% i zde platí, že o lásce raději nepsat .... :-)

Semipalakva
23. 09. 2001
Dát tip
chichi Cava:-)... mně se to líbí je to veselost sama

Bezejmenny
23. 09. 2001
Dát tip
Pánové, vás zřejmě vůbec nezajímá, co tím chtěl autor sdělit. ;o))) Pročpak? A přitom je to to nejpodstatnější, co na poesii vůbec je, důvod, proč se píšou básně. ;o))))

Cavalera
23. 09. 2001
Dát tip
Beze: ...:-))))) ... ale jo .... ale .... no nic:-)))

Wopi
23. 09. 2001
Dát tip
"Nejsladčejší"?? To jako myslíš "nejsladší"? Takovéto tvary sice děti vytvářejí velmi často, ale v pokusu o báseň jsou přinejmenším udivující... :)

Amanda
23. 09. 2001
Dát tip
Na to o jakym tematu je to psane bych asi cekala vic citu... ale to jsem ja... Ma to hezky zacatek.

Krel
23. 09. 2001
Dát tip
No věnuj no... co Ti k tomu mám říci víc? ( zpracování je naprostá hrůza, každá sloka je úplně jiná, nemá to žádný systém, chaotisky poskládaná slovní spojení...echt! )

Diana
23. 09. 2001
Dát tip
"to jak mi po duši tančí noty"..to se ti povedlo, hezký obrat. (Přeji ti tu radost. Ať ti vydrží!!)

Funda
23. 09. 2001
Dát tip
Já si Tipnu už proto, že jsem objevil dalšího zamilovaného člověka s krásnou otevřenou duší.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru