Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Do zázemí

18. 08. 2009
7
12
682
Autor
Arlette
zas přijdou divná rána
kaštany se vkutálejí
i do nejzazšího kouta
myšlenek na slunovrat
co dá se
než schoulit se do zázemí
medu

12 názorů

Marlav
18. 08. 2009
Dát tip
jako hříčka...určitě pěkné*

Fouraix
18. 08. 2009
Dát tip
a kdyby došel med tak třebas marmelády hlavně že to lepí

Prosecký
18. 08. 2009
Dát tip
Jak jsi vlastně přišla na nick Arlette?

Prosecký
18. 08. 2009
Dát tip
Pečené kaštany s medem a k tomu punč z portského, sedl bych si a zamyslel bych se, Arlette, co se mě vlastně ptáš. Některé odstředivé pohyby bych urychlil. Jiné planety se už vzdálily mimo mou gravitaci a ty bych chtěl vrátit. Možná bych je už nepoznal a ty nové ...? ...?

pečené kaštany s medem jsem ještě nikdy neochutnal...nebál bych se jiného období))...napsáno moc něžně...t.

Arlette
18. 08. 2009
Dát tip
A jaké je Tvé přání směrem k pohybům? :-)

Prosecký
18. 08. 2009
Dát tip
Je to škoda, Arlette, je. Ale nemůžeme si pomoci, stejně se pokoušíme pořád znovu, i když víme, že neuspějeme ...

Arlette
18. 08. 2009
Dát tip
A to je možná škoda, milý Prosecký. Leč co dá se... :-)

Prosecký
18. 08. 2009
Dát tip
Přání nás, básníků, jsou natolik slabá, že nedokážou zastavit pohyb zemské osy, ba většinou nedokážou zastavit vůbec žádný odstředivý pohyb, Arlette.

Arlette
18. 08. 2009
Dát tip
Ano, taky mám podzim moc ráda. Jen bych si letos přála, aby léto nepospíchalo pryč...

Prosecký
18. 08. 2009
Dát tip
Nejkrásnější období je přece jenom podzim a ta rána v oparu, kdy slyšíš kočár a dech koní, ale nic nevidíš, jenom v dáli se někde oblačnost protrhla a několim paprsků padlo na mokrou zhnědlou trávu, jen okamžik ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru