Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Navzájem

18. 08. 2009
15
11
1036
S duší už to tak prostě chodí řekne si sama po čem prahne a ty jí to buď dáš či ne je poživačná vše by chtěla a já abych jí vyhověla tu tady jsem a tu zas jinde nenaříkám nedám jí kvinde jsme šťastny spolu jak by ne někdy se vlní jako pramen uvnitř mne a já bezpečně vím že chce lásku teplo kamen byť sebevíc se netečně tváří aby mě zmátla asi a nevydala sebe v ring někdy jak zrnko máku malá někdy má ego - zkrátka king a smát se musím jak si dvojmo notujeme a lžeme si jak malé holky jindy ve mně loudí o postel s nebesy s přehozem z rouna dávné báje pergamen pero představy miluji duši svoji má je ve mně žije a vypráví...

11 názorů

Marti, moc děkuji za všechna zastavení :))))

Markel
06. 09. 2009
Dát tip
někdy jak zrnko máku malá někdy má ego - zkrátka king a smát se musím jak si dvojmo notujeme a lžeme si jak malé holky - T

:)))) - to je skvost, řekl šperk :)))))

Šperk
20. 08. 2009
Dát tip
skvostná báseň /*

Bíša
19. 08. 2009
Dát tip
:o)))

Diana
19. 08. 2009
Dát tip
Nádherná báseň! Lehouká jak pírko, laskavá, malebná. T****

antika :)))

A.H.
18. 08. 2009
Dát tip
"jindy ve mně loudí o postel s nebesy s přehozem z rouna dávné báje pergamen pero představy" -> to zní libozvučně, až archaicky.

díky, Ani :)))))))) (a vám dvěma utajencům taky!!!)

díky, Ani :)))))))) (a vám dvěma utajencům taky!!!)

macecha
18. 08. 2009
Dát tip
někdy jak zrnko máku malá někdy má ego - zkrátka king a smát se musím jak si dvojmo notujeme a lžeme si jak malé holky prostě - p a r á d a ..... T***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru