Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Operace se podarila

22. 09. 2001
2
0
1018
Autor
Helene1

Operace se podařila…..

 

Narkosa před samotnou operací mě poněkud znepokojovala.

„Je to přece, jak jste inserovali, operace jen velice jednoducha a bezbolestná.. A co když to mé srdce nevydrží ?“.. nesměle jsem ještě zaprotestovala, když se ke mně skláněl doktor s injekční stříkačkou.

„Je to jen z estetických důvodu, odpověděl lékař, a nejlepší bunˇky pro klonování jsou uvnitř vašeho žaludku. Myslím, že byste se sama nerada dívala.. A srdce ?, žádný strach. S našemi dnešními zásobami…“

Konec jeho věty jsem už neslyšela.

Místnost se mi pomalu začala ztrácet v mlze.

 

Snažila jsem si protřít oči, ale nedokázala jsem zvednout k nim ruce…Zajímavé, zvláštní..

Místnost pomalu začala nabývat realné tvary.

Doktor se nade mnou opět skláněl, s injekční stříkačkou v ruce.

„Počkejte, zaprotestovala jsem opět. Proč jsem uvázaná? A proč zase injekce?“

„První dávka byla zřejmě poněkud slabá, nemějte obavy..“

Místnost se začala opět vracet do nereálné podoby.

Jen skřípot vozíku, na kterém sestra odvážela polozakryté tělo, mě opět na chvíli vrátila do skutečnosti. Dveře místnosti se plně otevřely a postava na vozíčku se poněkud napřímila. S úžasem jsem se na moment zahleděla do své vlastní tváře.

A jen o další moment později, v posledním záblesku vědomí jsem si přecetla nápis na dveřích do mé místnosti.. už opět zamlžené narkosou.

NÁHRADNÍ DÍLY…….

 

 


Deltex
09. 10. 2001
Dát tip
Ojojoj! TIP!

Albireo
24. 09. 2001
Dát tip
Drasťák, ale dobře napsaný.

StvN
24. 09. 2001
Dát tip
takovej milej výkřik do budoucnosti

Henry_Cold
23. 09. 2001
Dát tip
Brrrrrr....

Funda
22. 09. 2001
Dát tip
Malinko jsem ujel v té stati ohledně toho klonování, kteroužto by chtělo možná malinko poupravit pro nás konzervativce. Mám na mysli, že by neškodilo se hned na začátku zmínit ne jen o jednoduchosti, ale i o účelu. Ťap.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru