Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vznikl klub na podporu diskuzí

19. 08. 2009
1
107
4042
Autor
pronick

Více informací v klubu

 Vážení přátelé, vznikl klub na podporu diskuzí, který má za cíl UKLIDNIT situaci na písmáku naším uvědomělým jednáním, protože naše dosavadní jednání kazí ovzduší na písmáku. Klub se teprve blíže formuje, tak se přidejte, abychom těch 10 000 dali ve klidu. :-)

 


107 názorů

raja
21. 08. 2009
Dát tip
vim, vidim to hned po odeslání. To už je většinou pozdě...:)

Rabb
21. 08. 2009
Dát tip
byl jsem poněkud ostřejší v podání, ehe.. ale asik jsi pochopil.. :-) sorry.

papouch
21. 08. 2009
Dát tip
Byly.

pronick
21. 08. 2009
Dát tip
vždycky říkám, že mě baví bouře ve sklenici vody :-) něco "plácnout" (nejlépe na hlavní stránku) a potom sledovat, co se z toho vyvine :-) ten klub je v zárodku, takže Rabb má pravdu, že to působí trochu nedodělaně, ale rozhodně za tím není moje touha ovládnout hlavní stránku (i když některé "stoleté" odkazy na hlavní stránce mi přijdou méně užitečné, než moje "výkřiky" :-) P.S. A celá "elita" se zde sešla :-) až na VTM

raja
20. 08. 2009
Dát tip
v tom případě nemohu posoudit. Nebyla sem u ní.

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
no, právě, že nebyly plné vulgarit. byla to podobná diskuse, kterou tu vedeš třeba ty. prostě zábava. přesto: dík

raja
20. 08. 2009
Dát tip
přišla jsem po tom. Co bylo ve zmizelých příspěvcích nevím. Pokud byli plné vulgarit, jak je tam psáno, nelituju jich. (A vím co dokáže Norsko když se rozšópne:) Pokud mluvíš o té citaci papouchově, kterou si rozesílal tak porůznu a papouch ji postupně mazal...no třeba si nepřál být citován a tys nezažádal o autorská práva. Pravda je, že obyčejný uživatel by o to musel požádat dera, a možná by mu bylo vyhověno. V tomto to má papoušek jednoduší. Tohle je váš žabomyší spor Narvahu, a ani jeden z vás nejste nad věcí. Jedu sama za sebe, nehodlám se přiklánět na stranu žádného z vás. Můj názor je ten, že by se v diskuzích měla dát volnost. Že urážet se, chlapi mají z oka do oka, pokud nejsou s to, normálně se domluvit. A že ten písmák berete až příliš vážně.

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
tobě nepřišlo divný, když včera zmizela půlka diskuse? přišlo ti to na místě, rajo? myslím si u toho byla, ne?

raja
20. 08. 2009
Dát tip
to se nevylučuje.

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
já to mám spojený s myšlením

raja
20. 08. 2009
Dát tip
to bude životním stylem.

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
raja: tak to máš fajn. mně to moc nejde.

raja
20. 08. 2009
Dát tip
já to vím Narvahu, jen sem se s tím dokazála vyrovnat.

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
raja: to bys musela zažít. pak bys třeba pochopila, čeho jsou tví kámoši schopni

raja
20. 08. 2009
Dát tip
myšelenku?

raja
20. 08. 2009
Dát tip
že by mi někdo něco mazal... že by někdo někoho prcal... šmarjá, budu se muset naučit lépe formulovat myšelenku!:D

Vaud
20. 08. 2009
Dát tip
:-)) ja uz jsem v poho a prskam jen ze zranene jesitnosti at uz se tyka mych dilek nebo schopnosti meho usudku - s papouchem jsme v poho ale obcas se necham zlakat do nejake hadky a pak pod vlivem nadmerneho sledovani Cerveneho trpaslika vymyslim komplikovane urazky :-)

raja
20. 08. 2009
Dát tip
ale se ho to dotklo, byls na jeho autorce? Ste si to vyvsvětlili, o.k, já Tě beru, přiklonila bych se k tomu, jak to právě na Vaudově autorce, píše pišta. Sem tam přestřelíš. Ale kdo ne, že jo. dělat bych admina nechtěla;) Ale pravda je, že třeba na totemu, sem neviděla, že by někdo někoho prcal krz diskuze apd. a fungují úplně normálně, naopak na vyšší úrovni bych řekla. Čím to je? Moderované nejsou... A za ty kluby bych se přimlouvala, nechat je žít aspoň tímhle způsobem.

papouch
20. 08. 2009
Dát tip
.. pokud se například Vaudovi, kterého neshledávám konfliktním, napíše koment ve smyslu, že se měl rozflákat v autě aby byl klid.. to bylo ve srandě, smajlík tam byl, měl tam předtím nahrávku na smeč, tak jsem ji plácnul. Vauda si velmi vážím a normálně se s ním bavím.. A nebylo to v autě, ale na motorce .-)) už mlčim :-X

raja
20. 08. 2009
Dát tip
pokud, je asi mé nové oblíbené slovo.

raja
20. 08. 2009
Dát tip
No tak ale tohle zase už, viděla jsem několikrát na hlavní straně upoutávku na vznikající klub. Hlavně dřív to bylo celkem normální a potom co se odsunuli kluby z hlavní strany je jejich činost skoro zbytečná. Jak se o nich teda dozvědět? Osobně mi kluby na hlavní straně docela chybí. A ač je tenhle klub jakoby nedomyšlen ještě, jistě má nárok být viděn. K Narvahově diskuzi se vyjadřovat nebudu, nelíbí se mi styl jakým ji vede a navíc, nemám osobní zkušenost s tím, že by mi někdo něco mazal (asi proto že se držím v mezích slušnosti) Ale co se týče diskuzí, parkrát mi bylo navrženo abych přeřadila. Osobně s tím nemám problém, většinou najdu nějaký způsob jak danou věc prosadit.(třebas agresivní reklamou, že jo Rabbe:) Co už vidím jako problém, je, pokud, pokud se například Vaudovi, kterého neshledávám konfliktním, napíše koment ve smyslu, že se měl rozflákat v autě aby byl klid(přesný znění si již nepamatuju, jde o moji interpretaci, jak sem celou záležitost tenkrát pochopila)...To už jsou podpásovky nehodné postu admina. At si to každej přebere jak chce. Co se týká těch klubů, můžu jich najít hned několik starších, které jsou řazeny v událostech, a tenkrát nikomu nevadili...

Norsko 1
20. 08. 2009
Dát tip
Budeš-li s lidmi jednat z pozice síly, časem budeš oběšen

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
hehe. Narvah

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
hehe. borec

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
rčení zrovna u tohodle funguje.. ..a jsem borec? díky, aspoň někdo si to myslí.. ..a ty jsi taky borec, vážně, jak do všeho umíš ukázkově rýpat.. ..končím s tebou komunikaci, funkci budu plnit tak jak si myslím, že to nejlíp půjde.. s tebou komunikaci končím, nemá smysl.. ( a se mnou komunikace taky nemá smysl, vím)

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
stahujete upozornění na tuhle diskusi, protože máte obavy, že by si toho vašeho úchylnýho počínání všimlo víc lidí, co? srábkové, hehe

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
jasně. vytáhnout nějaký rčení, to je ono, Rabbe. seš fakt velkej borec

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
hustý. tak tohle je fakt hustý. názorná ukázka

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
narvahu, s tebou nemá smysl se o něčem bavit.. nejdřív si zameť před vlastním prahem..

papouch
20. 08. 2009
Dát tip
Odsouvám do ostatních. Reklama na klub na hl.str. vážně nepatří..

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
jasně. jak jinak. tak pěkně dál buzeruj. kdysis mi ještě psal cosi o papouchovi do zpráv. teď už to děláš taky. pěkně si to užívej, teď seš teprve opravdovej borec

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
předpokládáš správně.. u tebe vysvětlování nemá smysl, jako bych psal do větru.

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
takže to, co jsi napsal, předpokládám nevysvětlíš, viď?

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
papouch tě přestal bavit, tak se pouštíš do mně?

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
dyť píšu, že jsem chudák.. přiznávám.

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
si přečti co jsi napsal. jak jsi jako admin reagoval: "pronicku, asi jsi příliš aktivní.. ..tvoje pokusy jsou jenom výstřely do prázdna.. když už chceš mermomocí ovládnout hlavní stránku, promysli strategii, ne pochybné anketové diskuse a oznamy na vzniklý klub." proč buzeruješ? co máš za problém? proč nenecháš lidi zakládat diskuse bez svých kydů? o co ti jde? dělá ti to dobře nebo co? jaký výstřely do prázdna? jaké ovládnutí hlavní strany? v jakých sférách to proboha přemýšlíš? si už nevidíš na špičku nosu nebo co?

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
já vím, jsem chudák.. fňuk.

Petrusha
20. 08. 2009
Dát tip
booooože to aktivity, len pozor na radioaktivitu

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
aha, takže další admin, tentokrát Rabb nazývá klub, který má reflektovat činnost adminů "ovládnutím hlavní strany". tak to pardon. seš taky pěknej chudák, Rabbe. teď sem si tím už jistej. celej ten váš adminskej štáb je infekční.

Rabb
19. 08. 2009
Dát tip
pronicku, asi jsi příliš aktivní.. ..tvoje pokusy jsou jenom výstřely do prázdna.. když už chceš mermomocí ovládnout hlavní stránku, promysli strategii, ne pochybné anketové diskuse a oznamy na vzniklý klub.

papouch
19. 08. 2009
Dát tip
a jíš ho s jedním, či se dvěma kmíny??!?!

Zaplaťpánbu.

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
ale tvoje není, blbečku

Ty. Ty trdlo.

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
co je to tvoje něco, sýčku

Nelze podceňovat něco, co se prodává pod cenou, vejre.

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
podceňuješ mě, jidášovo sémě

Já jím jedině oko Puhýše, rybáka nesmírného. Anžto nejsi Krhút, nikdy to nepochopíš.

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
v neděli máme jidášovo oko. stav se

Žide.

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
díky

Neděkuj. Zaplať, jak jsi slíbil.

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
díky

ááááááááááááá, norsku došla slova, neposílá avíza :-)

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
fakt díky. zas se nepředhánějte

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
ještě jednou, díky

Nedostal jsi nás. Koupil sis nás. Korupčníku.

maximální možná efektnost nastane, až odsud vystřelíš, následován narvahem

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
jsem rád, že jsem vás dostal. bylo to naplánované tak, aby děj pomalu spěl k maximální možné efektnosti

mlč, sic promluví moje search and destroy, bo jak se ta jeho flinta jmenovala

Indiáni nejsou přelud, ty norský rasisto!

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
Á, sám Velký Rozměnitelnovateľ

tu šunka je indián, apač. Jestli se nepletu.

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
chudák

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
A tu šunka je co ? Přelud, hufnágle ?

Nechcíp. Dneska budeš o hladu, tělocvikáři.

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
Co ty tu, hufnágle ? Chcíp ti pes ?

Ty, Narvahu, na Liteře už je po zavírací hodině, že se tu producíruješ?

papouch
19. 08. 2009
Dát tip
a nikdo, nikdo nepřišel na to, že tam mám chybu... Kydáte po sobě hnůj, ale důležité věci vám unikají... samozžejmě , že
8976 .................... a né 8796

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
neuvěřitelný. tohle je fakt neuvěřitelný. adminek narcisek. panebože!

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
poser si voko, ty nabubřelá pýcho

papouch
19. 08. 2009
Dát tip
O to nejde. Jde o to, že já mohu čísla udělovat svévolně. Ve své nabubřelé pýše mohu udělit jakékoliv číslo čemukoliv. (Ono se to ale taky občas nevyplácí.. onehdá mne naštvalo, jak projíždějící rychlík mne ofouknul průvanem, prachem a listím.. tak jsem ho předběhl, počkal si na něj ve Studénce a skočil na něj z mostu, že ho očísluju.. Jak to dopadlo snad víš... ,-))

pronicku díky za ty soubory..pošli mi prosím i CONSEQ...dík

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
omg

pronick
19. 08. 2009
Dát tip
Řeknu to otevřeně všem. Ze své práce jsem zvyklý na to, že když Dospělí a Rozumní lidé se chtějí domluvit, tak to jde. Jde mi o to, aby zde byl klid, četla se díla a ano, nemazaly se diskuze, když se jiné (i hloupější nechají). Proč by to zde nemělo fungovat - i bez urážek od - no ode všech. Nejsem hippísák, ale manažer. Jdu na večeři s přítelkyní, takže nezlobte. :-)

Přijde to dřív, než jsem čekal...

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
omg. to je fakt neuvěřitelnej chudák. prej "přestaňte po sobe flusat jedy". občas se speltu, blábláblá. seš nemocnej

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
Nechutný, vulgární a útočný jsi tu ty, papouchu. A úskočný - nikomu nic neřekneš Vzdej to.

pronick
19. 08. 2009
Dát tip
papouchu, Události mají stejná čísla jako diskuze? :-) Nor učí matiku ne, tak se ho zeptám, ať to vysvětlí...:-)

tak mě napadá, čte tady ještě vůbec někdo díla?

papouch
19. 08. 2009
Dát tip
a vůbec všichni .. přestaňte po sobě flusat jedy

papouch
19. 08. 2009
Dát tip
Zníku nech toho, prosím

papouch
19. 08. 2009
Dát tip
pronick - hlavní přidělovatel čísel jsem tu já já, jenom já..! (Pišta sice bude remcat, ale má smůlu :-)

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
a co ten tvůj klub jako udělá?

Tak ještě jednou - z autorské stránky Norsko1: ------------------------------------ 13.08.2009 12:04:35 Norsko 1 poslal bych tě do horoucích pekel, tam tě omrdal a ty bys vzdechla jinak, ty píčo --------------------------------------- opravdu tenká hranice ?

papouch
19. 08. 2009
Dát tip
OZ - mažu vše, co je bezúčelně vulgární, nechutné a útočné a je mi jedno, jestli je to norsko, nebo milovaný bratr. Snažím se mít jeden metr. Že to asi nejde a že hranice smazat/nesmazat je pofidérní si asi umíš představit... Každopádně mým přáním je, aby nechutnosti z Písmáka zmizely. Bez represí (a bohužel asi i omylů, za které budu pykat) se to neobejde.

pronick
19. 08. 2009
Dát tip
Narvahu, chtěl jsem udělat otevřený klub, aby se mohlo v klidu a otevřeně mluvit..jestli si to spojuješ s tímhle, tak ten klub tak ber :-)

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
se podívej, co dělá octopus syd pod mým dílem. další chudák. je jich tu víc. je to fakt nechutný. k tomu žádnej klub nestačí

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
těsně před zníkem

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
proč nezaložíš klub proti buzeraci adminů?

pronick
19. 08. 2009
Dát tip
Papouchu, tohle je událost, ne diskuze!!! :-) za tvá včerejší "offtopic" to klidni Narvahu, no vidíš to jednostranně :-) Oz, já už ten klub ZALOŽIL papouchu, i ty si tam vítán (když budeš slušný:-) Norsko, papouch je vždy 1.,nebo ne??:-)

ale jo, papouchu, mi nejde o to, že jsi mi něco smazal, ale obecně o nechutnosti, které mi tady osobně prostě vadí. to, co píše Norsko, je prostě projev nemocného člověka, nemůžu si pomoci. :(

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
tolik volů ? a kerý si ty, papouchu

papouch
19. 08. 2009
Dát tip
jinak...
8 7 9 6 .

papouch
19. 08. 2009
Dát tip
OZ dyť jsem se Ti omluvil, že jsem to vzal šmahem :-(

pronicku, pošli mi ty podklady k PFČP na služební mail..dík:-)

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
já to nevěřím. máš papoucha v oblíbených. tzn. že todle jednání toleruješ

založíme klub :)

pronick
19. 08. 2009
Dát tip
jo a chtěl jsem nazančit, že Vaše nářeky toho asi moc nezmůžou - ale když bude autorů víc..už chápete? :-)

pronick
19. 08. 2009
Dát tip
Narvah, no vidíš, tak dáme něco jako "rozumnou" diskuzi a říkám ti, že to nikdo mazat nebude. OZ, je to věnované i próze, ale co chceš proti vulgaritám dělat. Já je rád nemám, takže už jsme 2. :-)

přitom jsou mazány příspěvky dle momentální libovůle admina, případně dle sympatií, které cítí ke kritizovanému jedinci.

mám pořád tutéž otázku. Proč se na serveru věnovaném poezii trpí nechutné vulgární vyjadřování? ptám se zcela vážně a budu rád za rozumné vysvětlení.

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
jak to myslíš klub na podporu diskusí? jako že když někde diskutuješ a pak přileze admin kterej všecko smaže, tak že e to ještě nějak pdopoří? to je fakt krutá legrace todle

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
ať ten chudák papouch prostě vysmahne. pak bude klid. už to tu rozdmýchává docela dlouho bych řek.

pronick
19. 08. 2009
Dát tip
a tebe ? :-)

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
píču neuklidníš

pronick
19. 08. 2009
Dát tip
avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru