Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

2.Kapitola-Draci v oblacích

19. 08. 2009
0
2
519
Autor
Iliene

Tohle už by mělo být lepší.OMLOUVÁM SE ZA PŘÍPADNÉ PŘEKLEPY

Tato povídka bude trochu kratší a odehrává se v době kdy už Brom,Eragon a záhadná dračí jezdkyně Iliene vyráží z Teirmu.......................


Eragagon vystoupal po skále a rozhlédl se.Koně nechali pod skálou aby je draci nevyplašili.Brom a Iliene už byli také nahoře.Eragon se o něco opřel a čekal kdy přiletí Ilienin drak.Iliene se z neznámého důvodu začala smát a Brom se taky na Eragona zašklebyl.Eragon si jich nevšímal a zeptal se Iliene:,,Kde je ten tvůj "drak":)?!"Najednou ucítil horký dech.Podíval se tahoru.Nad ním se skláněl obrovitý zelený drak.
a
Eragon se podíval o co se opřel a pak zpátky na draka a odskočil půl metru stranou.Iliene přešla k drakovi:,,Nemusel jsi ho tak vylekat,Argete!"Pořát se ještě smála, ale ne už tak moc.,,Jó a jen, Eragone, máš ho před sebou!"Uchichotla se.,,Tvůj drak se jmenuje Arget?"promluvil Brom,,To je ve starověkém jazyce stříbro.",,Ano já vím"odvětila ostře dívka a zadívala se na Argeta.,,Stříbro je pro mne nejcenější kov,jen tak ho neohleš jako zlato a je krásné.Pohladila draka a podívala se zpět na Ergona:,,Tak tedy znáš Argeta tak předveď toho svého!",,Hmmm nikde ho nevidím"zabroukal a.,,Proč myslíž že to je samec?!"vyzívavě odpověděl otázkou Eragon.Po neby prosvišěla modrá dračice a prudce se snesla ne zem.Iliene se lekla a pak přistoupila k Safiře.,,Smím?" zeptala se s měrem k ní.,,Ano"ozvalo se všem v myšlenkách.Eragon se cítil krapet dotčeně že se nezeptala nejdříve jeho, ale pak ho něco probralo z přemýšlení.Všiml si že si Iliene odhrnula vlasi za ucho!,,Ty jsi elf!!!"zařval Eragon.,,Sklidni se"otočila se prudce na Eragona.Eragona ohromilo jak umí s lidmy(nevím jak to popsat myslím jako všechny rasy)zacházet.,,A no, ale jen napůl, moje matka byla elf a otec člověk"odvětila klidně a vyrovnaně.Jak se jmenuje tvoje dračice?"pokračovala dál zatím co hladila Safiru.,,Safira" rohlásil hrdě Eragon.Arget tiše vrčel.,,Nežárli ty žárlivče žárlivej,ještě jsi mě užiješ a to si piš na své zelené šupiny!řekla Iliene láskyplným a jemným hláskem.Arget a Safira se mocně vznesli a vystřelili od země.Chvíli předváděli podívanou, když se točili ve vzájemné spirále.Pak se Arget otočlil směrem k Beorským horám.,,Kam letí?"zeptal se Eragon.,,Pošlu Vardenům správu!"trošku smutně, protože jí bylo nejspíš líto, že ji Arget opustí.,,Vy víte kde jsou Vardenové?"ptal se dál.,,Ne, ale známe posla po, kterém posílme vzkazy,neboj vždy se podívám do jeho mysli jestli to nevyslepičil někomu jinému"odpověděla s klidem.,,Vyrazíme !"ztavelel Brom.A tak se vydali na cestu.

2 názory

Iliene
21. 08. 2009
Dát tip
dík.Takže se ti Arget líbí?

Gunhead
21. 08. 2009
Dát tip
pěknej obrázek

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru