Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Občanské sdružení Písmák

23. 09. 2001
0
0
1288
Autor
JiKo

Níže, pod prologem, který je nad otázkou výše, najdete otázku, na kterou bych rád znal odpověď. (Nepředpokládám, že sdružení Písmák vstoupilo do ilegality...)

V jakém stavu je Občanské sdružení Písmák?


Vio
24. 09. 2001
Dát tip
JiKo, taky si nemohl na valnou hromadu? Hmmm...

JiKo
24. 09. 2001
Dát tip
Vio: Já od začátku do sdružení nechtěl vstoupit, jen jsem tomu chtěl pomoci.

Vio
24. 09. 2001
Dát tip
JiKo, jenže jako nečlen mu už moc nepomůžeš a těmito otázkami už vůbec ne. Každý dělá co může. Já taky čekám, až ten, kdo měl zápis na starosti, jej zveřejní.

Cavalera
23. 09. 2001
Dát tip
stav: svobodný národnost: neurčitá nejsi trochu moc zvědavej?:-)

JiKo
23. 09. 2001
Dát tip
No je možný, že jó :-)

Cavalera
23. 09. 2001
Dát tip
joo, to máš blbý, musíš víc trénovat vlastní vůli a učit se odříkání ... zkus si každý večer před usnutím desetkrát zopakovat: "nebudu zvědavý!

Bezejmenny
23. 09. 2001
Dát tip
Jde-li o občanské sdružení, mělo by jeho cílem být i informovat "občanstvo" o vlastních úmyslech. Jinak z toho bude za chvilku uzavřený "klub neomylných" zaštítěný zákonem o sdružování občanů, jehož cíle a úmysly budou stejně nejasné, jako cíle a úmysly ukrajinské mafie. ;o)))) S ohledem na to, proč sdružení vzniká, je to poněkud tristní, nemyslíš Cavalero?

Cavalera
23. 09. 2001
Dát tip
.... třeba to byla bezejmený ironie:-)) .... ..... třeba ne:-)

Bezejmenny
23. 09. 2001
Dát tip
A myslíš, že ironie je na takto formulovanou otázku případná? Nevypadá to, že by si autor chtěl dělat srandu. Nebo ano?

Cavalera
23. 09. 2001
Dát tip
Já nevím, JiKo je veselá povaha:-))))

Wopi
23. 09. 2001
Dát tip
Viz poslední Oldovo dílo o valné hromadě. Na ní probíhala registrace členů a na své úvodní stránce na něj měl odkaz každý písmák až do minulého týdne. Podrobná zpráva se poněkud zdržela, neboť ten, kdo psal zápis, prožívá právě "honeymoon". Navíc probíhá zajišťování věcí, které teď nejvíc hořely (žádosti o granty, založení konta ap.).

Cavalera
23. 09. 2001
Dát tip
a je to ... a už se nemusíme ani durdit:-)))) ... tak a ještě jednou uděláme "ham" a budeme napapaný:-))

Rivka
23. 09. 2001
Dát tip
Jedině za ty líbánky inventorovi odpouštím:))) Oldooooooo, potřebuju číslo konta:))) Jinak tuhle prodleva tamhle prodleva a tři měsíce jsou pryč než se stihnu otočit...:))) Já se znám... já se TAK znám...:))))))

Astalavista
23. 09. 2001
Dát tip
V jiném stavu :)

Wopi
23. 09. 2001
Dát tip
Astalavista: v jiném stavu možná je :)), ale s kým?? :)))

Astalavista
23. 09. 2001
Dát tip
Wopi: :)))) hm, řekl jsem A a nejsem schopen říct B, to se někdy stává. Tuto přísně utajovanou skutečnost probereme v rámci Rady bezpečnosti Písmáku:)). (a zase kecám:)

Wopi
23. 09. 2001
Dát tip
No jasně :)) pššt - ale tady půjde i alimenty :)).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru