Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Synu...

24. 08. 2009
18
20
1303

(Dopis)

Víš jaké to je být štěstím bez sebe zprávou že už jsi v bříšku dodržovat životosprávu vyhledávat krásné vjemy pro tvůj zdravý růst a vývoj zpívat ti ty nejhezčí písničky co znám číst ty nejkrásnější příběhy ještě dřív než se narodíš? nedá se vypovědět slovy jak rychle mizí z mysli všechny ty odporné těhotenské a porodní bolesti když se na matku zašklebí tvář čerstvé narozeného mrněte střežit tvůj dech ve dne v noci dávat Ti to nejlepší co jsem měla a mohla (víc a lépe jsem neuměla) nespočítáme kolik to bylo hodin minut a vteřin ve stálé radostné úzkosti že jsi a aby tomu tak bylo pořád dovedeš si představit jak hrůzostrašný je pro matku každý pupínek každá oděrka každá malá bolest duše vlastního dítěte? jak si mám teď odpustit že jsem neudělala něco o čem jsem nevěděla že udělat mám a musím abys byl dnes - dospělý chlap šťastný?

20 názorů

A.H.
03. 09. 2009
Dát tip
*t*

Šperk
27. 08. 2009
Dát tip
no jo, co naděláš...nic *|*

Adamova Eva
26. 08. 2009
Dát tip
.....*

Svatá pravda, Simi...

Svatá pravda, Simi...

Hesiona
25. 08. 2009
Dát tip
Taky jsem si myslela, že konám "pro její dobro" a výsledkem je to, že jsme si dnes dost cizí, protože mi to neodpustila. Nikdo z nás neví, co je dobré a co ne...

mar + bn: děkuju! (mimišovi už je šestadvacet! :))) )

* mimišovi

Markel
24. 08. 2009
Dát tip
ve stálé radostné úzkosti že jsi a aby tomu tak bylo pořád - t

Moje jsou zakleté, Di... i ty adoptivní...

Diana
24. 08. 2009
Dát tip
Ta snaha je nejvíc, co lze udělat. Žádná matka nemůže udělat úplně všechno! Ale naše báječné, skvělé děti si se životem poradí, věřme jim!!!****

Háber
24. 08. 2009
Dát tip
ach*jaj*

jo jo... děkuju :))

slovak
24. 08. 2009
Dát tip
To je asi to, čo majú všetky mamky spoločné - láska k deťom, či sú malé, alebo dospelé*

macecha
24. 08. 2009
Dát tip
Právě, že znám!

To ne, přestat milovat, to nehrozí... však to znáš...

macecha
24. 08. 2009
Dát tip
Matka musí vydržet vše! Nejhorší je, že přestat milovat nedokáže i kdyby chtěla a stokrát odsuzovala. A dává vinu sobě!

Impresse
24. 08. 2009
Dát tip
*

Já vím, Ani.... já vím....

macecha
24. 08. 2009
Dát tip
Jarmilko, to znám! Bolest převeliká, úkol nadlidský! T***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru