Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

3.9.2001 bez názvu

24. 09. 2001
5
0
1602
Autor
NoHead

Trošku upravená

Na modrú oblohu

kreslím prstom

modré slová.

Keď zaprší

kvapky Ti

pošepky

prezradia

čo cítim.

Premokneš ...


Bix
21. 02. 2002
Dát tip
Tá frázička z Egypťana mi tiež obzvlášť zarezonovala v pamäti - už viem, čo najbližšie použijem v argumentácii proti Tebe :o)). Spomínam na Kaptaha a na ďalšie citátiky, podobné bzučaniu...na altánok z kameňov a na podivuhodnú návštevu pri uzdravovaní "čarami"... A Egypťan, pri ňom mám ešte viac čo spomínať...ale Ty vieš, čo myslím - že ? Btw: Nemáš Ty na dáždniky "šťastie" ? A to vôbec nechcem byť zlá ! To "premokneš" ma fakt dostalo, začínam Ti veriť ! - Dokelu ! :o)

NoHead
21. 02. 2002
Dát tip
"Bzucanie much" je najskvelejsie slovne spojenie z celej knihy. BTW: stava sa ... pomaly si zvykam :o((... ale nie, mam co som chcel, no ... vlastne nemam co som chcel, ale ved vies ako to myslim. A aj ked sa obcas mracim ... aj tak sa usmievam.

Sis
28. 01. 2002
Dát tip
Krásné. Tip.

NoHead
13. 11. 2001
Dát tip
No ... predtym tam bolo privela slov (zbytocnych) a znelo to tak trochu pateticky ("ako bzucanie much", heh opat citam egyptana). Nerad menim uz napisane veci (ale kym tam bolo tolko slov, tak to vlastne este napisane nebolo :o))). Mam ju rad, aj ked mi prinasa zopar spomienok smutnejsich nez by sa patrilo. Dotycna totiz zjavne nosi(la) dazdnik :o((.

Sýkorka
12. 11. 2001
Dát tip
nádherné, už neopravuj, neupravuj. Viem ako máš dážď rád, toto je hodne hodne silné. :o))) Vieš, nenapadne mi nič lepšie ako povedať, že táto báseň je extra mňam :o)! Tip tipovatý! *!

Bix
05. 10. 2001
Dát tip
pošepky prezradia - Premokneš**

Mythus
30. 09. 2001
Dát tip
noooo...*

Sylvia
25. 09. 2001
Dát tip
... tajuplno-zmysluplné. Ďaľšia tvoja podarená citovka, a chuťovka zároveň. Mňammm. Mimoriadne "líbí". T.*

Bix
25. 09. 2001
Dát tip

zoo
24. 09. 2001
Dát tip
Hezoučké.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru