Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mládí

02. 09. 2009
1
28
1345
Autor
Veronica
Běžela a lehká byla,
běžela jak krásná víla,
běžela bez ohlédnutí,
běžela a bez obutí,
běžěla a vlasy vlály,
běžela,paprsky hřály,
běžela,nešťastná byla,
běžela a už se nevrátila...

28 názorů

Nejspíš ji honila mlsná.

K sakru, ale ani to přeci není vůbec špatný.....!!!! To blahopřeji!! Budu končit, ale v souvislosti s naší diskusí, mne ještě napadlo (jako člověka těžce až chorobně zasaženého historií a dějepisem vůbec), že to ti Germáni nenuseli mít v roce 1940 v Belgii, tak snadný, kdyby měli tehdy k dispozici alespoň část naši diskusní houževnatosti :-). J.Š.

Taky , když se ustřihnou u růže naráz všechny květy, pravděpodobně uhyne. Nebo když se někomu bez rozmyslu hned setne hlava, je taky hned po něm. Někdo kritizuje a někdo pochválí... Tak to na světě snad ještě je..? Já si třeba pod "stupiditou" představvuji zcela něco jiného. Myslím si, že i v tomto případě je slovo stupidita snad přece jenom příliš kruté. Teď se autorka "svoje" jistě dozví. No a dále se uvidí...! J.Š.

Hele, naděje umírá až poslední, když bude (autor) pokračovat v psaní, ale i ve čtení, určitě sám (zase autor) časem zaznamená nějaký svůj vývoj a posun. Tato autorka na Písmákovi.cz začíná, tak právě proto má šanci. A teď si myslím, že skoro ve všem. Já spíš fakt oceňuju tu míru odvahy, tady sám sebe prezentovat. A pokud .... No prostě přirozený vývoj si s tím to problémem jistě poradí i bez našeho tlachání. Zdravím. J.Š.

Ale třeba autorka prožívá v současnosti nějaký "tvůrčí uragán" doplněný "tvůrčí přílivou vlnou". Nebo možná se potřebuje co nejrychleji vyjádřit k problémům, co ji teď strašně drtí a leží na srdci. Ukažme si prstem na toho, kdo to někdy sám nezažil!! Proto ta moje shovívavost! A doufám, že i přesto všecko nebude autorka na účast v Písmákovi.cz rezignovat. Zas tak špatně a bez nápadů, podle mne, nepíše. J.Š.

...fakt teda je, že pokud se běží rychle, zbrkle a s klapkami na očích, uších, dá se doběhnout skoro kamkoli. J.Š.

Tak nebuďte tak strašně krutí...! Možná, že SL je jen nějaká recese. Pokud se o recesi nejedná, pak si myslím, že do stupidity má toto dílko hodně daleko! J.Š.

Neřekl bych, že je toto dílko o ničem. Pro mne je to hezká hříčka se slůvky. A myšlenka, tedy to, "co chce básník říci", je tady k objevení. Tedy pro toho, kdo hledat chce. Také se připojuji k názoru, že psaní není jen věc talentu ( Nevím jestli Tě budu citovat úplně správně: "... prostě to tam je anebo není..."). Psaní určitě je i dílem značné vytrvalosti, ostatně to není jen věc tvůrčího psaní. To platí víceméně všeobecně. Tady, ale dám tip bez výčitek. J.Š.

kunka
03. 09. 2009
Dát tip
SL- http://www.pismak.cz/index.php?data=club&id=69196&show=all

Veronica
02. 09. 2009
Dát tip
Mohla bych poprosit o vysvětlení písmen SL?

Tak tu bych asi nedohnal.

kunka
02. 09. 2009
Dát tip
no ja si to neodpustím a SL na toto úžasné dielo upozorním

dab
02. 09. 2009
Dát tip
infantilní

Veronica
02. 09. 2009
Dát tip
Nevadí....myslím,že se mi snažíš něco říct...:)

reinka
02. 09. 2009
Dát tip
kdybych byla ještě v SL, smlsla bych si na tobě :o))))))))))))

Veronica
02. 09. 2009
Dát tip
Jak zlepší?Tohle je snad moje já,tohle nikdo nikoho neučí..Buď to někdo má nebo né..nemluv mi o délce psaní,na to vůbec nezáleží...Ale děkuji děkuji alespoň Tvé kritice rozumím:)

Veronica
02. 09. 2009
Dát tip
Jak zlepší?Tohle je snad moje já,tohle nikdo nikoho neučí..Buď to někdo má nebo né..nemluv mi o délce psaní,na to vůbec nezáleží...Ale děkuji děkuji alespoň Tvé kritice rozumím:)

Veronica
02. 09. 2009
Dát tip
Nad Tatrů sa blýská..

Petrusha
02. 09. 2009
Dát tip
opäť sloha bez akéhokoľvek pútavého momentu prosté konštatovanie ... čo s ním?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru