Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

... letní odpoledne ...

22. 11. 1999
0
0
1127
Autor
Merlin

... Chtěla jsem napsat něco úplně jiného, ale jak jsem tak psala, tak z toho vyšlo tohle...

... Vleže v trávě pozoruji přírodu kolem sebe. Když jsem sem přišla, bylo mi smutno. Ale tady? Tady člověk není nikdy sám ... Voní tu tráva, stromy, kvetoucí kytky ... včelky a čmeláci opile poletují okolo a bzučí mi do uší své písně; ptáci je doplňují svými milostnými áriemi a do toho všho snaživě cvrčí cvrčci. Lze zde najít jakoukoli barvu, na kterou si člověk vůbec může vzpomenout: bílí bělásci, žluté pampelišky, rudé vlčí máky, modré nebe, zelená tráva, hnědé kmeny stromů ... ... Mám bláznivý nápad: zkouším si představit, jak by to kolem mě vypadalo, kdyby se barvy vyměnily: bělásci by byli zelení, nebe hnědé, tráva modrá, voda tekoucí v potoce by byla oranžová a slunce ... ?... Může mít slunce jinou barvu než má? Svou krásnou zlatožlutou barvu ... ? ... A co Láska ...?
Jarmusch
14. 06. 2000
Dát tip
Merline Merline, uz prestan tem divkam naznacovat, jakou ze to chybu udelali, ze te opustili:))))

zámek
14. 12. 1999
Dát tip
... no Ambrosso ... v tom je přeci tajemství člověka, že neví, zda-li dokonalost existuje ... proto ho přitahuje ... až přijdeme na to, že slova jsou málo, a na to již spousta z nás přišla, co bude?

... ale jinak Merlin(ko) ... přijímej, měň se a tvoř ... petřik

Bibša
27. 11. 1999
Dát tip
Merlinko, souhlasím s duhovou barvou, jen saša zapomněl na putování z ráje do pekla, ale nebudu kazit tu nadýchanou barevnou peřinu, kterou jsi přes nás v ten zimní čas tak lehounce přehodila. Díky.

Merlin
24. 11. 1999
Dát tip
Tynic:(zvláštní přezdívka ... zajímavá ...)
Právě kvůli těm kritikám sem svá díla dávám ...
... DÍK ...

Merle
23. 11. 1999
Dát tip
Příliš mi to připomíná ten strom, a celkově tomu chybí, jak já říkám "něco navíc" co by z toho dělalo aspoň zajímavé dílo. A nebo jsem to nepochopil. I to je možný.

Saša
23. 11. 1999
Dát tip
Láska má barvu duhovou, od nejjemnějších odstínů každé barvy až po nejsytější temnotu - jen nezoufat - duha má přeci dva konce a dva kraje - i z pekel tě zavede do ráje ...
jinak stejně jak Merle - chce to dotáhnout - tohle je spíš popis koketující s fantazií. Najdi zápletku, myšlenku rozviň do celé její šíře a neboj se PSÁT

Jean
23. 11. 1999
Dát tip
Hej. Je Zima!!!
Tohle by mohlo být bráno jako provokace!!!




Ale hezká provokace.

Tynic
23. 11. 1999
Dát tip
Máš určitě moc zajímavé nápady. Máš oči, které by mohly patřit básníkovi. Využij toho ! Připomeň si ten pocit. Použij fantaziii ( určitě ji máš ) a dej tomu jiný kabát. Neboj se být jiná. Neboj se odlišovat a přidej tam i kus sama sebe. Uvidíš, že z toho vzejde něco moc zajímavého.
Kritické kritiky si moc neber osobně. Jsou to jen návody, jak jít dál ve své tvorbě.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru