Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Srpen 09 - Nominace

03. 09. 2009
0
29
5213
Autor
StvN


Do konce dne 7.9.2009 je možno nominovat povídky za uplynulý měsíc (srpen), tj. takové, které byly v srpnu publikovány zde, na písmáku.
Svou nominaci pošlete StvNovi nebo Tragicovi nejlépe avízem přímo od povídky, jíž chcete nominovat.
Již nominovaná díla naleznete v klubu Povídka měsíce v kategorii Nominace - Srpen 09, popř. i pravděpodobně přímo zde s jistým, logickým a pochopitelným, zpožděním.
Nominovat můžete libovolný počet povídek, jste-li autorem jedné, není vám bráněno nominovat i sám sebe.
8.9.2009 bude započato hlasování publikováním Události "Povídka měsíce - Srpen 09 - Hlasování", kam budete moci vkládat své hlasy.

Seznam zatím nominovaných povídek:

Pomerančový čas autora Charlie Colonial
Jak jsem kvůli RAJE přišel o přítelkyni a notebook autora pronick
Příběhy o smrti - Matka, manželka... autora DaNdÝ
Životní poznání - Pakárna autora Saintzero
Život je jen náhoda... autora rainman
Kamilku ? autorky tulia
Realita ať shoří v pekle autorky Histreo
Šestinedělí autora Otakar Zník
Vnútorný hlas autorky filemon
Žlutá pohádka autorky Týna
Fragment první osoby autora jsk

Zde je možno diskutovat nad povídkami uplynulého měsíce. Další a doplňující informace na hlavní straně klubu Povídka měsíce.


29 názorů

StvN
14. 09. 2009
Dát tip
Sám se nominoval. Napsal mi zprávu.

Janina6
13. 09. 2009
Dát tip
Můžu mít zvědavej dotaz, kdo nominoval Saintzera?

StvN
09. 09. 2009
Dát tip
Já mám. Dneska to vyvěsim. Teď musim zónovat.

katugiro
09. 09. 2009
Dát tip
sím, sím, kdo má na starosti hlasování?

Winter
07. 09. 2009
Dát tip
Vy nás ale zásobujete, pane Karfík. Jsem si myslel, že tentokráte mi to čtení nedá moc práce, nicméně povídky povážlivě přibývají .)

pronick
04. 09. 2009
Dát tip
VTM, když musíš pracovat, tak opravování chyb na Písmáku není prvořadý úkol - a já zrovna zastupoval zemského ředitele, takže jsem čas neměl...když jsem potom čas měl, tak jsem sand většinu chyb opravil (jestli tam nějaké jsou, tak není problém mi to civilizovaně napsat do zprávy)

raja
03. 09. 2009
Dát tip
jo, Tragi ho dostal, čeká se na autorovo vyjádření:)

StvN
03. 09. 2009
Dát tip
rajo - žádné avízo od té povídky od tebe nemám. Četl jsem kousek tí pronickovy věci a není to tak zlé, jak se tu snažíte tvrdit. Nepoznám ale, jestli si Marvin nedělá legraci.

raja
03. 09. 2009
Dát tip
bať:)

raja
03. 09. 2009
Dát tip
já nominuji povídku rainmena, ale už nevím jak se jmenuje. Ale avi sem poslala, teda myslím...

raja
03. 09. 2009
Dát tip
modreéj, zelenéj...nechaj si toho, ta povídka je supr přímo!:)))

pronick
03. 09. 2009
Dát tip
Octopus Syde, v tom jsem nevině...ale zase by se do mě navážel, kdybych to vzdal, takže se omlouvám těm, které uráží nominace mého díla

i to mi je jedno :-)

no, to nikdo neřekl, ani neříká:-) ti říkám, že minimálně 5 bodů dostane:-) a když bude hlasovat i pronick pro své dílo (to nepředpokládám), tak i víc:-)

on s ní souhlasí - "leč prapor hrdě ponesu do bahna neúspěchu" (ví, co ho čeká) na nominaci trvám, protože se mi text líbil (i jeho přítelkyně:-) a od ní vím, kolik tam je nadsázky (v závěru)

Márve, asi tě zklamu, ale čtenáře si našla(většinou neprozaiky) - to znamená, že má šanci uspět (malou:-) navíc si pronick začal:-)

pronick
03. 09. 2009
Dát tip
a jéje! Tomino, já tě zabiju! Z části souhlasím s VTM, leč prapor hrdě ponesu do bahna neúspěchu!(to mi dělá exp. schválně, protože jsem si z něho dělal srandu:-)

Nominoval jsem pronicka - to jeho dílo s přítelkyní:-) Marve, očekávám destruktivní reakci (P.S. ten lenoch pronick už opravil chyby)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru