Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Naso - krst knihy!

26. 09. 2001
3
0
1757
Autor
Naso_kritik

Príďte a budem rád!

"7 - balady bez nálady"

 

- je názov básnickej zbierky (sonety), ktorá na budúci týždeň vo štvrtok o 17.00 v Dome zahraničných Slovákov (Štefánikova 25) v Bratislave bude slávnostne pokrstená a uvedená medzi čitateľskú verejnosť.

 

Autora poznáte pod nickom Naso.

Krstný otec: Peter Chalupa, šéf vydavateľstva Petrus

Kultúrna vložka: mladá klaviristka Edita Turianová

Pohostenie: alko, nealko a pravé dolnozemské (štipľavé) klobásky

 

- po "krste" knihy bude nasledovať autogramiáda

 

TEŠÍM SA NA VÁS  :-)


Tanulik
02. 10. 2001
Dát tip
Rada by som prišla na túto udalosť,z ktorej máš určite nesmiernu radosť,ale mám školu. Ale gratulujem a budem sa snažit toto Tvoje "dieťa" zaradiť medzi ostatné moje knihy.

Bacil
01. 10. 2001
Dát tip
Blahoželám, ale neprídem :-(

J
27. 09. 2001
Dát tip
:-) já taky gratuluju !!!

Cavalera
26. 09. 2001
Dát tip
... **!!

Print
26. 09. 2001
Dát tip
Upřímně blahopřeju!!!! ***!!!! Doufám, že si ji někde koupím - o autogramu v ní jen tajně sním!:-) ***!!!! Mám velkou radost!!!

Sylvia
26. 09. 2001
Dát tip
Ďakujem za pozvanie, žiaľ neviem prísť,ale srdečne a úprimne Ti k tvojej ďaľšej zbierke gratulujem.(aspoň takto na diaľku). Teším sa s tebou a želám veľa úspechov a predaných zbierok. Daj vedieť, kde je možné dostať ju, rada si ju prečítam, bude mať svoje čestné miesto v mojej knižnici.

Vio
26. 09. 2001
Dát tip
Gratuluju! Jen houšť a větší kapky ;-)))

Pepo
26. 09. 2001
Dát tip
Naso, gratulujem. Som strašne rád, že sa ti to podarilo... Dúfam, že sa k nej čo najskôr dostanem.

Kastel
26. 09. 2001
Dát tip
Bez legrace - gratulace :o)

Ribi
26. 09. 2001
Dát tip
veľa zdaru Tebe a najmä knihe!

Naso
26. 09. 2001
Dát tip
Ľudia-lidičky, stráááááááášne ste ma potešili!!! :-)) Keďže moja kniha vyšla mimo hraníc SR a ČR (v náklade asi 300 ks), je dosť problematické ju dostať do tunajších kníhkupectiev. Ale pokúsim sa o maximum, aby bola doručená všetkým tým, ktorí o ňu majú záujem!!

Pája
26. 09. 2001
Dát tip
taky gratuluju!!!!!!!!!!!;-)))))))))))))********** .....ale taky nebudu :-(

Wopi
26. 09. 2001
Dát tip
Gratuluju taky moc !!! a bohužel - tak daleko se nedostanu... :(( (P.S. i já mám zájem!) **************************

Wiki
26. 09. 2001
Dát tip
Moc a moc Ti to přeju :-))))))))))) ale Bratislava je moc daleko....

sidi
26. 09. 2001
Dát tip
Blahopřeju, a ať ti ruka při podpisování umdlévá. :-)

hermit
25. 09. 2001
Dát tip
Naso, nebudu tam, ale přeju ti, ať se knížce ve světě daří a lidem ať se dobře daří s ní....* no a tip, přece, tvůj úspěch je i můj úspěch a má radost... ;-)))

Bix
25. 09. 2001
Dát tip
ja snáď prídem, Nasuľo, aj so Sýkorkou :o) Teším !!! Pri najhoršom ( bola som v nemocnici ) nám schovaj knižočky !! Veľa šťastia !!

Junkie_23
25. 09. 2001
Dát tip
I am sorry ale vo štvrtok robím........ Všetko naj k tvojim baladám aj náladám..... Tešíme sa, že sa tešíš.....

kafka
25. 09. 2001
Dát tip
Naso! Gratuluju a jako bych tam byla! :))) (ta dáma v černém klobouku ;-)) Jsem vážně moc ráda a tvoji sbírku si velice prosím za... (překvápko! :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru